Letecká společnost American Airlines dnes na tiskové konferenci definitivně potvrdila zahájení provozu přímé linky mezi Prahou a Philadelphií. První lety se uskuteční v květnu 2018.
Nové přímé letecké spojení mezi Českou republikou a USA je dalším impulsem pro rozvoj incomingového trhu, tedy nárůst počtu zahraničních turistů u nás.
„Při jednání o zajištění tohoto přímého letu jsme čerpali z posílené spolupráce s Letištěm Praha a dalšími strategickými partnery – Prague City Tourism a Středočeským krajem. Díky nové iniciativě „TouchPoint“ spojujeme síly a cílíme na rozvoj přímých leteckých spojení do České republiky z vybraných bonitních trhů. Jsem přesvědčena, že linka mezi Philadelphií a Prahou výrazně přispěje k posílení turistické výměny mezi našimi zeměmi,“ uvádí ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.
Agentura prostřednictvím svého zahraničního zastoupení v New Yorku a největší letecká společnost světa American Airlines spolupracují na co-brandové kampani, která má za cíl posílit znalost České republiky v USA. Hlavním tématem je kulturní turismus, tedy poznávání českých historických měst a UNESCO památek.
Počet návštěvníků z USA každoročně stoupá. V roce 2017 jich do České republiky zavítalo téměř 540 tisíc, jejich počet přitom meziročně vzrostl o 4,6 procent. Průměrná doba jejich pobytu dosahuje téměř čtyř dnů. Z hlediska počtu příjezdů jsou na 5. příčce v žebříčku zdrojových trhů, z hlediska počtu přenocování dokonce na 4. místě.
Praha pak přivítá nejvíce německých turistů, Američané následují hned po našich sousedech.
„Američané tak tvoří velmi významnou skupinu turistů, a to i z hlediska jejich útrat zde. Průměrné výdaje zahraničního turisty na osobu a den činí 2 800 korun, kdežto u Američanů je to téměř o 2 tisíce více“, doplňuje Monika Palatková. Další regiony, které Američané navštěvují, jsou Jihočeský a Jihomoravský kraj. 88 procent jich ale stále zůstává v Praze.
„Věříme, že přímé letecké spojení by mohlo napomoci také prodloužení doby pobytu amerických turistů u nás, tím pádem i větší návštěvnosti v krajích mimo hlavní město. Podpora cestovního ruchu v těchto regionech patří mezi dlouhodobé cíle CzechTourism“, shrnuje ředitelka agentury.
CzechTourism a Nejbusiness.cz
18.3.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...