Společnost Canon Europe slaví deset let úspěšné spolupráce s mezinárodním poskytovatelem korporátních řešení pro ochranu klimatu ClimatePartner. Díky tomuto spojení má každý, kdo tiskne, už celou dekádu možnost zvolit si kancelářský papír i profesionální tiskové archy, které pomáhají nezvyšovat emise skleníkových plynů, a významně tak přispívají k boji proti globálnímu oteplování. To vše navíc bez nutnosti kompromisu v otázce kvality. Od uvedení „uhlíkově neutrálního“ papíru Canon na trh se podařilo uchránit planetu od dopadů 34 milionů kilogramů CO2, přičemž jen za loňský rok to bylo skoro 6 milionů.
Papíry od Canonu s označením Zero nabízejí odpovědný tisk s nulovou uhlíkovou stopou. Jak je to možné? Emise jsou u těchto produktů důsledně redukovány během celého životního cyklu – z lesa přes papírnu, kde jsou využívány energetické zdroje nespoléhající na fosilní paliva, až po dodávku hotového zboží k zákazníkovi. To vše za pomoci certifikovaného projektu organizace ClimatePartner na kompenzaci zbývajících emisí uhlíku, který sází hlavně na recyklované materiály.
„V Canonu se řídíme japonskou filosofií Kyosei, což znamená ‚Společně žít a pracovat pro obecné dobro‘. Se starostí o uhlíkovou neutralitu jsme proto v Canonu začali už v roce 2010 v Rakousku a dnes, kdy slavíme kulaté výročí, je toto téma pevnou součástí naší celkové strategie udržitelnosti. Věříme, že v budoucnu bude hrát ještě významnější roli,“ říká Eva Kučmášová, šéfka komunikace a marketingu společnosti Canon pro region 4CE.
Výmluvy, že se uhlíkově neutrální papír pro některé tiskové úlohy nehodí, jsou liché. Canon vytvořil nabídku řady Zero natolik širokou, že správnou volbu podle svých potřeb najde opravdu každý zákazník:
„Koupí produktů Canon, které nesou identifikační číslo společnosti ClimatePartner garantující uhlíkovou kompenzaci, mají zákazníci ohleduplní ke klimatu jistotu, že prokazatelně a měřitelně přispívají k ochraně životního prostředí. Zároveň získávají přístup k aktuálním výpočtům CO2 daného produktu i k podrobnostem o certifikovaných projektech, které jsou kompenzací nevyhnutelných emisí podporovány,“ vysvětluje Eva Kučmášová.
Společnost Canon v rámci společenské odpovědnosti a udržitelnosti svého podnikání pomáhá na různých místech světa třeba se zlepšováním dodávek pitné vody, s rozšiřováním lokální infrastruktury, vytvářením pracovních míst či ochranou biodiverzity. Jedním z mnoha projektů je třeba ochrana amazonského pralesa v brazilském státě Pará. Jenom tam se k dnešnímu dni podařilo vykompenzovat téměř 24 milionů kilogramů emisí CO2. Podstatou projektu je chránit 90 tisíc hektarů lesa a bránit komerční těžbě dřeva, dlouhodobou pomocí je i hledání alternativních zdrojů obživy pro 94 rodin, které tuto oblast obývají a byly zvyklé z těžby žít.
„Společnost ClimatePartner je jedním z globálních lídrů v oblasti korporátní ochrany klimatu. Díky tomuto partnerství jsme schopni nabídnout našim zákazníkům certifikované řešení, které minimalizuje jejich uhlíkovou stopu a zároveň podporuje užitečné rozvojové projekty. ID kód ClimatePartner na papírových produktech z řady Zero je viditelnou připomínkou našeho závazku udržitelnosti a také transparentnosti, která je základem tohoto partnerství,“ shrnuje benefity spolupráce Eva Kučmášová z Canonu.
„Jsme velice šťastní, že můžeme oslavit desáté výročí této spolupráce, a těšíme se na to, že Canon bude i nadále skvělým partnerem, který dbá na ochranu životního prostředí. My jsme pochopitelně připraveni dále poskytovat veškerou podporu, poradenství i odborné znalosti nejen Canonu, ale i jeho zákazníkům,“ dodává Moritz Lehmkuhl, zakladatel a výkonný ředitel ClimatePartner.
Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13,5 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou. Společnost Canon
Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.
Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho". Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.
Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.
Canon Europe a NejBusiness.cz
22. července 2020
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...