KB a Lemonero chtějí v „chytrém financování“ e-shopů ovládnout Evropu

KB a Lemonero chtějí v „chytrém financování“ e-shopů ovládnout Evropu

Komerční banka majetkově vstupuje do dalšího úspěšného fintechu, společnosti Lemonero. Tento český start-up přináší digitální platformu, která díky datům a umělé inteligenci dokáže zajistit rychlé a flexibilní provozní financování malým a středním e-shopům. Obě společnosti si kladou za cíl dobýt trh e-commerce v oblasti B2B financování a to nejen v České republice, ale i v Evropě.

Komerční banka získává v Lemonero 11% podíl a stává se tak silným partnerem, podporujícím společnost v jejím růstu. Současně tím podpoří ambici firmy být jedničkou na poli financování e-shopů v Evropě a zcela změnit způsob, jakým dnes e-shopy získávají provozní financování. Lemonero dokáže vyřídit půjčku pro začínající e-shopy, nebo e-shopy, které potřebují kapitál k dalšímu růstu či jen vykrytí momentálního výpadku cash flow, ve velmi krátkém čase – již do 24 hodin. Celý proces funguje online včetně podpisu smlouvy a správy půjčky. Do partnerství s Komerční bankou přináší inovativní technologii a zkušenost s e-commerce trhem. Naproti tomu Komerční banka nabízí sílu a hodnotu stabilní značky a zkušenosti s obsluhou více než 10 tisíc e-shopů a velikých e-commerce hráčů. KB tímto zároveň prokazuje, že i takto mladým společnostem důvěřuje a v podobných typech partnerstvích vidí obchodní potenciál.

„Oblast e-commerce zažívá v poslední době nevídaný boom. Jednou z hlavních vizí Komerční banky je intenzivně posouvat produkty a služby nabízené klientům do digitální podoby tak, aby byly co nejpohodlnější a nejjednodušší. Součástí tohoto plánu je i oblast malých a středních podniků, kterou můžeme díky partnerství s Lemonerem nejenom digitalizovat a dále rozvíjet, ale společnými silami také pomoci s financováním vznikajících e-shopů. Chceme se dostat za hranice běžných bankovních služeb, chceme se stát lídrem ve spolupráci s inovativními fintechy a start-upy. Právě společnost Lemonero je pro tento náš cíl skvělým partnerem, jelikož dokazuje, že i mladé start-upy mohou být vhodným partnerem pro stabilní finanční instituci, jakou je Komerční banka,“ uvedl David Formánek, člen představenstva Komerční banky.

„Naší vizí je zjednodušit e-shopům přístup ke kapitálu, který tak nutně potřebují k růstu. Celý segment malých a středních e-shopů vnímáme jako extrémně podfinancovaný a věříme, že díky naší platformě dokážeme dostat peníze do e-shopů, které na ně v současnosti nedosáhnou, nebo mají cestu k nim složitou a zdlouhavou. Celý proces jsme zjednodušili natolik, aby se mohli majitelé eshopů soustředit na své podnikání a dělat naplno co je baví. Věříme, že s Komerční bankou jako partnerem, se nám tuto vizi podaří naplnit a pomůžeme co nejvíce e-shopům nejen v ČR ale brzy v celé Evropě, získat rychlý a flexibilní provozní kapitál,“ řekl CEO Lemonero Jan Laštůvka.

Spolupráce s Lemonero je dalším úspěšným partnerstvím uzavřeným za pomoci dceřiné společnosti Komerční banky - KB SmartSolutions. Komerční banka si klade za cíl prostřednictvím této i dalších spoluprací z dílny KB SmartSolutions přinést technologickou a produktovou revoluci v bankovním sektoru a podílet se na budování bankovnictví budoucnosti.

Za Lemonerem stojí ambiciózní tým pod vedením Jana Laštůvky, který má za sebou mimo jiné zkušenosti z budování globálního start-upu MonkeyData, jehož služby používá v současnosti vice než 30 000 eshopů po celém světě. Na pozici produktového šéfa Lemonera pak působí Luboš Malík, který je také jedním ze spoluzakladatelů MonkeyData. Letos navíc získalo Lemonero 3. místo v prestižní soutěži Vodafone Nápad roku 2020, což jenom dokazuje, že se silným partnerem v zádech má další úspěchy na dosah.

Zdroj informací

Komerční banka, a. s. a NejBusiness.cz

Datum

23. října 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.4454 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál