Reklamační řád

Internetový prodej NejBusiness.cz

 Při řešení reklamací postupujte podle předem stanovených kroků. Ty zvolte podle druhu Vašeho problém a také objednaných výrobků nebo služeb:
 

Objednávka předplatného

 
1. Zkontrolujte přístup k předplatnému
Obdržíte-li přístup k prémiovému obsahu portálu NejBusiness.cz, který je součástí Vámi objednaného předplatného, zkontrolujte a ověřte, zda-li vše funguje bez problémů. Věříme, že prémiová část portálu NejBusiness.cz splní Vaše očekávání. Může se ovšem stát, že se vyskytne jakýkoliv technický problém. Důvodů může být několik. Pokud tomu tak je, je to nešťastné a proto doporučujeme obezřetnost.
 
2. V případě jakýchkoliv problémů kontaktujte vydavatele
Je-li jakýkoliv problém s přístupem k prémiové části, neprodleně informujte vydavatele portálu NejBusiness.cz. Učiňte tak nejpozději do 7 od zjištění. Vyhnete se tak případnému nedorozumění při řešení reklamace či jakýmkoliv jiným komplikacím.
 
3. Sepiště co nejpodrobněji Váš problém
Vydavateli portálu NejBusiness.cz zašlete co nejpodrobnější popis Vašeho problému.
 
4. Neprodleně informujte vydavatele
Vydavatele kontaktujte nejlépe e-mailem. Samozřejmě je možné využít i telefonického kontaktu. Uveďte číslo Vaší objednávky. Zástupci  vydavatele Vás budou následně kontaktovat.
 
 

Objednávka výrobků

1. Zkontrolujte dodané výrobky (knihy či jiné výrobky)
Obdržíte-li poškozený výrobek nebo obal, který je předmětem Vaší objednávky, neprodleně informujte vydavatele portálu NejBusiness.cz. Učiňte tak nejpozději do 7 od zjištění. Vyhnete se tak případnému nedorozumění při řešení reklamace či jakýmkoliv jiným komplikacím.
 
3. Sepiště co nejpodrobněji Váš problém a pokud můžete, pořiďte fotografie
Vydavateli portálu NejBusiness.cz zašlete co nejpodrobnější popis Vašeho problému včetně fotografií (například poškozeného výrobku).
 
4. Neprodleně informujte vydavatele
Vydavatele kontaktujte nejlépe e-mailem. Samozřejmě je možné využít i telefonického kontaktu. Uveďte číslo Vaší objednávky. Zástupci  vydavatele Vás budou následně kontaktovat.
 
 

Objednávka služeb

1. Zkontrolujte dodané služby
Nejste-li spokojení s Vámi objednanou službou, která je předmětem Vaší objednávky, neprodleně informujte vydavatele portálu NejBusiness.cz. Učiňte tak nejpozději do 7 od zjištění. Vyhnete se tak případnému nedorozumění při řešení reklamace či jakýmkoliv jiným komplikacím.
 
3. Sepiště co nejpodrobněji Váš problém a pokud můžete, je-li potřeba pořiďte fotografie
 
4. Neprodleně informujte vydavatele
Vydavatele kontaktujte nejlépe e-mailem. Samozřejmě je možné využít i telefonického kontaktu. Uveďte číslo Vaší objednávky. Zástupci  vydavatele Vás budou následně kontaktovat.
 
 
 

 

Pozvánka na konferenci

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

Reklama

Facebook

Page generated in 1.8375 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál