Reklamační řád
Internetový prodej NejBusiness.cz
Při řešení reklamací postupujte podle předem stanovených kroků. Ty zvolte podle druhu Vašeho problém a také objednaných výrobků nebo služeb:
Objednávka předplatného
1. Zkontrolujte přístup k předplatnému
Obdržíte-li přístup k prémiovému obsahu portálu NejBusiness.cz, který je součástí Vámi objednaného předplatného, zkontrolujte a ověřte, zda-li vše funguje bez problémů. Věříme, že prémiová část portálu NejBusiness.cz splní Vaše očekávání. Může se ovšem stát, že se vyskytne jakýkoliv technický problém. Důvodů může být několik. Pokud tomu tak je, je to nešťastné a proto doporučujeme obezřetnost.
2. V případě jakýchkoliv problémů kontaktujte vydavatele
3. Sepiště co nejpodrobněji Váš problém
4. Neprodleně informujte vydavatele
Vydavatele kontaktujte nejlépe e-mailem. Samozřejmě je možné využít i telefonického kontaktu. Uveďte číslo Vaší objednávky. Zástupci vydavatele Vás budou následně kontaktovat.
Objednávka výrobků
1. Zkontrolujte dodané výrobky (knihy či jiné výrobky)
3. Sepiště co nejpodrobněji Váš problém a pokud můžete, pořiďte fotografie
4. Neprodleně informujte vydavatele
Vydavatele kontaktujte nejlépe e-mailem. Samozřejmě je možné využít i telefonického kontaktu. Uveďte číslo Vaší objednávky. Zástupci vydavatele Vás budou následně kontaktovat.
Objednávka služeb
1. Zkontrolujte dodané služby
3. Sepiště co nejpodrobněji Váš problém a pokud můžete, je-li potřeba pořiďte fotografie
4. Neprodleně informujte vydavatele
Vydavatele kontaktujte nejlépe e-mailem. Samozřejmě je možné využít i telefonického kontaktu. Uveďte číslo Vaší objednávky. Zástupci vydavatele Vás budou následně kontaktovat.