Memorandum mezi agenturou na podporu obchodu CzechTrade a společností Veletrhy Brno (BVV) stvrzuje jejich budoucí kooperaci a společné zájmy. Spolupráce mezi zmiňovanými subjekty je rozdělena do dvou částí, tou první je participace na přípravě a realizaci cest a jednání představitelů BVV se zahraničními partnery.
Druhá část spolupráce je podpora CzechTrade při akvizičních procesech BVV. Memorandum podepsali generální ředitel CzechTrade Radomil Doležal a generální ředitel BVV Jan Kubata 12. února 2024.
Agentura na podporu obchodu CzechTrade deklaruje záměr vzájemně prospěšné spolupráce, společných zájmů a využití synergií vyplývající z činnosti společnosti Veletrhy Brno (BVV).
„CzechTrade bude s BVV spolupracovat na poli internacionalizace brněnských veletržních akcí, a to v rámci svých asistenčních služeb za využití sítě svých zahraničních zastoupení. Účelem tohoto memoranda je vyjádřit vůli a připravenost ke vzájemné spolupráci při přípravě, realizaci, propagaci anebo medializaci projektů, při nichž je vzájemná kooperace obou společností prospěšná,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel CzechTrade a dodává: „Společnost Veletrhy Brno vnímáme jako matadora v oblasti pořádání veletrhů a výstav, a proto je vzájemné propojení vybraných aktivit výbornou příležitostí, jak prezentovat naše služby. CzechTrade se každý rok účastní Mezinárodního strojírenského veletrhu s akcemi Meeting Point CzechTrade nebo Sourcing Day, proto spolupráce mezi námi není úplnou novinkou.“.
Spolupráce bude rozdělena do dvou částí, přičemž v první je úlohou CzechTrade, konkrétně zástupců zahraničních kanceláří, podílet se na přípravě a realizaci cest a jednání představitelů BVV se zahraničními partnery.
V druhé části se budou společně podílet na akvizici nových klientů BVV, kde budou podporou ředitelé zahraničních kanceláří dle konkrétní potřeby. Oba účastníci memoranda také deklarují vůli se vzájemně informovat o pořádaných akcích, seminářích, workshopech a dalších formách vhodných k vzájemné spolupráci.
„Veletrhy Brno jsou nejvýznamnější veletržní správou středoevropského regionu, některé z našich veletrhů, jako např. Mezinárodní strojírenský veletrh (MSV), patří k evropským lídrům v příslušné veletržní branži. Agentura CzechTrade nám může být přínosem a podporou především při našich zahraničních aktivitách a my jí naopak při prezentacích jejích služeb a dalších aktivit,“ říká Jan Kubata, generální ředitel společnosti Veletrhy Brno.
Ze strany CzechTrade bude k poskytování uvedených informací pro BVV využita služba „CzechTrade denně“, newsletter, který na denní bázi poskytuje aktuální přehled o zahraničních obchodních příležitostech.
Důležitou součástí memoranda je spolupráce s BVV na dalším rozvoji strategického tématu „smart cities“. V rámci svých akvizičních kampaní může CzechTrade informovat své klienty o aktivitách BVV v oblasti smart cities (např. Urbis The Smart Cities Meetup) a BVV umožní prezentaci aktivit CzechTrade na akcích, které bude v rámci svého areálu na téma smart cities pořádat. CzechTrade bude také dále vytvářet podmínky pro efektivní podporu Exportní aliance CzechTrade Elements for Smart City v rámci aktivit BVV v této oblasti.
CzechTrade a NejBusiness.cz
Foto: CzechTrade
22. února 2024
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....
V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...