Nový průzkum společnosti Epson ukázal, že přes devět z deseti (90 %) pracovníků ve školství říká, že je zásadní, aby učitelé měli přístup k tiskárně. Většina (70 %) učitelů používá tiskárny v učebnách, ale mnoho z nich je nuceno používat své vlastní tiskárny. Většina ale také uvedla, (80 %) že pro své pracovní potřeby používají svou domácí tiskárnu.
Tento průzkum mezi 3460 lidmi pracujícími ve vzdělávacím sektoru v Evropě, Blízkém východu a Africe ukazuje, že se zvyšuje tlak na poskytování lepších technologií ve školách. Většina výsledků v tiskové zprávě jsou za Českou republiku.
Více jak tři čtvrtiny respondentů (80 %) uvedly, že studenti dnes očekávají vyšší úroveň používání technologií než dříve, a většina (75 %) hledá lepší způsoby spolupráce a zapojení studentů.
Se zlepšováním řešení se nicméně pojí náklady a někteří pracovníci v tomto sektoru (16 %) uvedli, že získání financí na potřebné technologie je klíčovou výzvou, a téměř dvě třetiny (60 %) uvedly, že nedostatek financí omezuje schopnost zvyšovat zapojení studentů a efektivitu učení.
Z těch, kteří mají možnost investovat, 60 % uvedlo, že učitelé nejsou dostatečně školeni ohledně toho, jak poskytnuté technologie účinně využívat, a téměř polovina (47 %) se obává, že se před nákupem nedostatečně uvažuje o tom, jak daná technologie zlepší učení/školení, což může vést ke špatným rozhodnutím ohledně investic.
Vzhledem k tomu, že respondenti říkají, že více než dvě pětiny (43 %) průměrného školního dne jsou stráveny používáním digitálních technologií, je znepokojující, že zde existují takové problémy.
Vzdělávací sektor musí vyhodnotit, jak nejlépe podporovat studenty a učitele v éře hybridního a digitálního učení.
Na základní úrovni by měl poskytovat snadný a oficiální přístup k nástrojům, jako jsou tiskárny, zejména s ohledem na to, že 42 % respondentů v následujících 12 měsících očekává zvýšení objemu tisku.
Marcel Divín, Branch Office Manager ve společnosti Epson CZ&SK, tato zjištění okomentoval následovně: „Zdá se, že učitelům chybí základní potřebné technologie, jako jsou tiskárny v učebnách. Ačkoli používání jejich vlastních technologií k zajištění učebních materiálů představuje záplatu, je nespravedlivé od nich očekávat, že ponesou související náklady, a vede to k otázkám ohledně rovnosti vzdělávání, jelikož mnoho studentů bude mít učitele, kteří nemohou nebo nechtějí tento postup podporovat.
To je velkým problémem a výrobci technologií, jako jsme my, musí dělat vše, co je v jejich silách, aby vyřešili potíže, kterým tento sektor čelí. Energeticky účinná, nákladově efektivní a snadno použitelná řešení jsou k dispozici jak v rámci klasických produktů, jako jsou tiskárny, tak u novějších digitálních technologií pro spolupráci, jako jsou projektory. Vyřešení tohoto problému je zásadní pro to, aby studenti a učitelé mohli maximalizovat výhody, které jim technologie může nabídnout, a zlepšit způsob, jakým se studenti učí.“
Epson a NejBusiness.cz
29. listopadu 2022
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...