BIMI: Nová technologie zvýší důvěru emailu a zatraktivní značku

BIMI: Nová technologie zvýší důvěru emailu a zatraktivní značku

S množstvím podvodných mailů roste i zájem lidí o sofistikovanější zabezpečení e-mailové komunikace. Kliknout na odkaz v emailu se uživatelům mnohdy nemusí vyplatit. Obchodníci ale mají novou možnost, jak se stát pro své stávající i potenciální zákazníky důvěryhodnými a získat pro svou emailovou zprávu legitimitu. Umožní jim to standard BIMI, který ještě před rozkliknutím e-mailu zobrazí prověřené logo značky vedle předmětu zprávy.

U technologie BIMI, neboli Brand Indicators for Message Identification, jde o identifikaci značky, loga a logotypu, které zobrazí poskytovatel schránky vedle zprávy, jakmile si je jistý, že nebyla zfalšována nebo s ní nebylo manipulováno. BIMI se tak stává dalším užitečným krokem e-mailové strategie marketérů. Je logické, že příjemce bude více důvěřovat emailu se zobrazeným symbolem jeho oblíbené firmy.

„Studie už nyní ukazují, že pouhý pohled na logo společnosti, která je oblíbená, přiláká uživatele k reakci a zapojení se do pobídky,“ říká Libor Nádvorník, business development manažer společnosti Mailkit, která je jednou z předních firem poskytujících řešení pro
e-commerce.

BIMI staví na autentizačních metodách

Před doručením zprávy do schránky provádí e-mailové platformy kontroly zpráv vůči DMARC záznamu. Jakmile ověřovatelé projdou testy a zásady DMARC jsou dostatečné, logo se načte z online zdroje, který poskytnete, a před otevřením zprávy se zobrazí vedle předmětu v doručené poště příjemce.

Údaje, které dali k dispozici poskytovatelé poštovních schránek, kteří se zúčastnili pilotního projektu, ukazují desetiprocentní nárůst zapojení u odesílatelů, kteří skutečně převzali kontrolu nad zobrazením svého loga.

Pokud chcete technologii implementovat, zpřístupněte své logo ve formátu SVG, tedy Scaled Vector Graphic. Aby BIMI fungovalo pro všechny příjemce emailových schránek musíte pro logotyp získat certifikaci. S tímto ochranným opatřením si můžete být jisti, že vaše logo nebude zneužito.

„Mailkit na svých stránkách poskytuje zdarma jednoduchý nástroj, tzv. Inspektora BIMI, který ověří, že se vaše logo zobrazuje tak, jak má,“ dodává Nádvorník.

Technologii podporuje Google, Apple i Yahoo

Přijetí BIMI se rychle rozšiřuje. Aktuálně ho podporuje většina velkých hráčů, například Google, Apple nebo Yahoo. Microsoft s ním zatím nepracuje, ale doufejme, že brzy uvidí jeho potenciál i Outlook a Office365.

Zdroj informací

BIMI a NejBusiness.cz

Datum

20. října 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.2802 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál