Na český trh vstoupila francouzská módní značka JOTT

Na český trh vstoupila francouzská módní značka JOTT

Do České republiky vstoupila nová fashion značka, původem z francouzské Marseille. JOTT se specializuje na tenké, ultralehké a nepromokavé bundy, které se dají nosit během celého roku. V nabídce má ale také vesty, polokošile, šaty a další oblečení využitelné pro všechna čtyři roční období. V září otevřela svůj první kamenný obchod na pražském Chodově. Slavnostního openingu první říjnový pátek se zúčastnila například herečka Sandra Nováková, modelka a farmaceutka Jana Doleželová nebo zpěvák Marian Vojtko.

„První kamenný obchod, který je zároveň flagship storem, jsme otevřeli pražském obchodním centru Westfield Chodov. V následujících měsících plánujeme otevření dalších dvou prodejen. Ty budou klíčovým prodejním kanálem, který doplní i prodej na vlastním e-shopu,“ říká Tomáš Žaloudek, jednatel společnosti Urban Brands, která nedávno získala zastoupení značky JOTT pro Českou republiku, Slovensko, Rakousko, Maďarsko a Rumunsko.

Za vznikem značky JOTT stojí bratranci Mathieu a Nicolas Gourdikianovi z Marseille, kteří začali svůj příběh psát už v roce 2010. V roce 2021 pak investorsky do JOTT vstoupil fond L Catterton spadající pod LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton SA), světoznámou rodinnou společnost vlastnící se zejména luxusní značky z módy, retailu a gastronomie.

Značka fungovala první roky pouze na francouzském trhu, kde se stala šampionem v kategorii lehkých bund. Management se následně s novými investory rozhodl pro její expanzi nejdříve do Německa a Beneluxu, nyní i do dalších zemí včetně střední Evropy.  Aktuálně má JOTT po Evropě 15 obchodů, ale rychle otevírá nové. Kromě Prahy v těchto měsících také v Bratislavě, Vídni, Varšavě, Lisabonu či Amsterdamu.

JOTT sází na odvážný a specifický design, v němž kombinuje prvotřídní lehký materiál s prošitím a nepřeberným množstvím barev. „Značka byla průkopníkem prémiového městského ležérního oblečení prostřednictvím stylových, vysoce kvalitních a cenově dostupných produktů, které lze nosit při různých příležitostech,“ dodává Tomáš Žaloudek.

Tato francouzská značka propojuje sportovně elegantní styl, který je velkým hitem posledních lech. Sortiment módního zboží bude široký, od dámské po pánskou kolekci, chybět nebudou ani produkty určené pro nejmenší. Ve své nové prodejně nabídne značka oblečení pro každého na každodenní nošení. Od vypasovaných bund, po volné střihy či pro přechodné podzimní a jarní období stále populárnější vesty. Značka se odlišuje také svojí rozmanitou paletou barev. Klasická černá, šedá a modrá jsou doplněny o záblesky červené, růžové, vínové a mnoha trendy barev.

Zdroj informací

JOTT a NejBusiness.cz

Datum

12. října 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 2.1401 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál