Na český trh vstoupila francouzská módní značka JOTT

Na český trh vstoupila francouzská módní značka JOTT

Do České republiky vstoupila nová fashion značka, původem z francouzské Marseille. JOTT se specializuje na tenké, ultralehké a nepromokavé bundy, které se dají nosit během celého roku. V nabídce má ale také vesty, polokošile, šaty a další oblečení využitelné pro všechna čtyři roční období. V září otevřela svůj první kamenný obchod na pražském Chodově. Slavnostního openingu první říjnový pátek se zúčastnila například herečka Sandra Nováková, modelka a farmaceutka Jana Doleželová nebo zpěvák Marian Vojtko.

„První kamenný obchod, který je zároveň flagship storem, jsme otevřeli pražském obchodním centru Westfield Chodov. V následujících měsících plánujeme otevření dalších dvou prodejen. Ty budou klíčovým prodejním kanálem, který doplní i prodej na vlastním e-shopu,“ říká Tomáš Žaloudek, jednatel společnosti Urban Brands, která nedávno získala zastoupení značky JOTT pro Českou republiku, Slovensko, Rakousko, Maďarsko a Rumunsko.

Za vznikem značky JOTT stojí bratranci Mathieu a Nicolas Gourdikianovi z Marseille, kteří začali svůj příběh psát už v roce 2010. V roce 2021 pak investorsky do JOTT vstoupil fond L Catterton spadající pod LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton SA), světoznámou rodinnou společnost vlastnící se zejména luxusní značky z módy, retailu a gastronomie.

Značka fungovala první roky pouze na francouzském trhu, kde se stala šampionem v kategorii lehkých bund. Management se následně s novými investory rozhodl pro její expanzi nejdříve do Německa a Beneluxu, nyní i do dalších zemí včetně střední Evropy.  Aktuálně má JOTT po Evropě 15 obchodů, ale rychle otevírá nové. Kromě Prahy v těchto měsících také v Bratislavě, Vídni, Varšavě, Lisabonu či Amsterdamu.

JOTT sází na odvážný a specifický design, v němž kombinuje prvotřídní lehký materiál s prošitím a nepřeberným množstvím barev. „Značka byla průkopníkem prémiového městského ležérního oblečení prostřednictvím stylových, vysoce kvalitních a cenově dostupných produktů, které lze nosit při různých příležitostech,“ dodává Tomáš Žaloudek.

Tato francouzská značka propojuje sportovně elegantní styl, který je velkým hitem posledních lech. Sortiment módního zboží bude široký, od dámské po pánskou kolekci, chybět nebudou ani produkty určené pro nejmenší. Ve své nové prodejně nabídne značka oblečení pro každého na každodenní nošení. Od vypasovaných bund, po volné střihy či pro přechodné podzimní a jarní období stále populárnější vesty. Značka se odlišuje také svojí rozmanitou paletou barev. Klasická černá, šedá a modrá jsou doplněny o záblesky červené, růžové, vínové a mnoha trendy barev.

Zdroj informací

JOTT a NejBusiness.cz

Datum

12. října 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.1748 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál