Zahajovací ceremoniál LOH v Tokiu trhal divácké rekordy

Zahajovací ceremoniál LOH v Tokiu trhal divácké rekordy

Zdaleka ne tak pompézní, ale stále divácky atraktivní. I tak by se dal shrnout zahajovací ceremoniál Letních olympijských her 2020 v Tokiu, který k obrazovkám přilákal patnáctkrát více diváků, než je pro odpolední vysílání stanice ČT Sport běžné. Vyplývá to z interních dat sledovanosti internetové televize Kuki. Ze sportovních přenosů pak u diváků Kuki nejvíce bodoval ženský tenis a cyklistika. Zajímavý souboj sledovanosti představovala kolize mezi basketbalovým zápasem Česko–USA a finále ženské tenisové dvouhry.

„I přes horké letní počasí a výrazně komornější atmosféru zaujal zahajovací ceremoniál letošní olympiády rekordní množství diváků Kuki. Během přenosu mělo stanici ČT Sport naladěno patnáctkrát více sportovních fanoušků, než je v danou dobu běžné. Diváci si cestu k ceremoniálu hledali postupně, vrchol sledovanosti totiž nastal až okolo třetí hodiny odpolední, tedy dvě hodiny po začátku přenosu,“ komentuje Lukáš Pazourek, marketingový ředitel Kuki. Ve velkém přitom nechávali Češi set-top boxy naladěné na ČT Sport až do 17. hodiny, kdy už ale ceremoniál na obrazovkách nahradil pořad Hodina z Tokia.

Češi, tenisový národ

První olympijský víkend (24.–25.7.), alespoň co se diváckého zájmu týče, pak patřil ženskému tenisu. Sobotní dopoledne se neslo ve znamení utkání mezi Vondroušovou a Bartensovou, ještě o něco atraktivnější byl pro diváky nedělní zápas mezi Kvitovou a Paoliniovou, který zaznamenal vůbec největší sledovanost celého víkendu.

Fanoušci českých olympioniků se pak poslední červencové odpoledne kvůli pořadatelům pořádně zapotili, když ve stejnou dobu hráli čeští basketbalisté proti týmu USA, zatímco se na tenisových kurtech odehrávala bitva o zlato v tenisové dvouhře žen. I když se utkání českého výběru na stanici Eurosport 2 těšilo příjemné sledovanosti, zápas mezi Vondroušovou a Bencicovou sklidil dosavadní největší divácký úspěch celé olympiády.

Není všechno zlato…

Ze statistik sledovanosti vyplývá, že více než medailové naděje konkrétních olympioniků je pro české diváky rozhodující, nakolik je pro ně daná disciplína atraktivní. Skvělé výkony českých slalomářů Lukáše Rohana a Jiřího Prskavce nebo medailových střelců z trapu Jiřího Liptáka a Davida Kosteleckého, se tak oproti tenisovému finále těšili přibližně třetinové sledovanosti. Roli hrály i vysílací časy – největší sledovanost měly totiž obecně sportovní přenosy vysílané okolo oběda.

Překvapivým diváckým lákadlem byl naopak napínavý silniční závod mužů, který sledovalo přibližně devětkrát více diváků, než je pro stanici Eurosport 1 standardem.

Kuki

Internetová televize Kuki je unikátní, ryze česká IPTV služba, která nabízí sledování televizního obsahu. Kromě více než 33 000 pořadů, které jsou k dispozici na 145 TV kanálech, nabízí možnost zhlédnutí až 7 dní nazpět, TV archiv nebo videopůjčovnu. Již více než 50 000 diváků umožňuje velkou míru přizpůsobení v podobě svobodné volby skladby TV kanálů nebo uživatelských profilů. Kromě České republiky působí i na slovenském trhu. Provoz i vývoj Kuki zajišťuje společnost SMART Comp. a.s., poskytovatel internetové služby pod značkou netbox a IPTV služby pod značkou Kuki.

Zdroj informací

Kuki a NejBusiness.cz

Datum

9. srpna 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.149 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál