V rámci třináctého ročníku studie Real Estate Brand Value ocenil European Real Estate Brand Institute společnost P3 Logistic Parks hned dvakrát. Oproti loňskému roku dlouhodobý správce a developer průmyslových nemovitostí zaznamenal největší skok z hlediska síly značky napříč všemi kategoriemi a trhy, a proto získal ocenění "Strongest Brand Growth". Kromě toho byla P3 potřetí za sebou vyhlášena nejlepším logistickým developerem v regionu jižní Evropy.
„V posledních letech jsme se strategicky zaměřili na dynamický růst, investice do nových lokací a rozšiřování našeho portfolia. To nám umožnilo zásadně posílit naši pozici v Evropě. Za ocenění vděčíme především našemu skvělému týmu, jehož hlavním cílem je plnit přání našich zákazníků a místních komunit, ve kterých stojí naše parky. Dvě stovky expertů kladou důraz na to, aby plnili dané sliby, ať už se týkají kvality logistických nemovitostí nebo zákaznického servisu od A do Z s lidskou tváří. Tato ocenění jsou důkazem, že řadu věcí děláme správně a můžeme za to na sebe být patřičně hrdí,“ říká Sönke Kewitz, ředitel P3 Logistic Parks v Německu.
European Real Estate Brand Institute každoročně uděluje ocenění REAL ESTATE BRAND AWARD těm nejsilnějším značkám na evropském realitním trhu za jejich úspěchy na poli brand managementu a positioningu. Expertní názor více než 109 tisíc odborníků, kteří hodnotí 1 400 značek ze 45 evropských trhů, slouží berlínskému institutu jako základ pro nejprestižnější studii Real Estate Brand Value, která byla letos publikována už potřinácté.
„Jménem European Real Estate Brand Institute bych chtěl společností P3 Logistic Parks k tomuto ocenění pogratulovat. Zvýšit výkonnost značky napříč všemi hodnocenými kritérii je skutečný úspěch,“ říká Harald Steiner, CEO European Real Estate Brand Institute.
Letošním galavečerem předávání cen pro nejsilnější značky provázela televizní moderátorka Barbara Schoenebergerová a Harald Steiner. Událost s mottem "Disruption meets Resilience" se zaměřila na hnací ukazatele daného odvětví – employer branding, ESG a odolnost a řízení digitálního marketingu.
P3 je dlouhodobý vlastník, správce a developer evropských průmyslových nemovitostí s celkovou pronajímatelnou plochou přes 6,5 milionu m² a pozemky v klíčových logistických lokalitách připravené pro okamžitou výstavbu. P3 působí ve 12 zemích, v Evropě staví a investuje už více než dvacet let. Společnost má sídlo v Praze a zaměstnává přes 200 lidí napříč 9 pobočkami v klíčových evropských městech, kde nabízí integrované služby pro development a správu budov.
V České republice společnost P3 vlastní a spravuje celkem 80 průmyslových nemovitostí v 19 parcích s celkovou pronajímatelnou plochou téměř 1,4 milionu m². Všechny parky mají strategickou polohu s výborným napojením na důležité komunikace.
P3 Logistic Parks s.r.o. a NejBusiness.cz
25. června 2021
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...