V nové kampani Abecedy vzdělávání pro seniory studenti učí starší generaci používat moderní technologie

V nové kampani Abecedy vzdělávání pro seniory studenti učí starší generaci používat moderní technologie

Program Abeceda vzdělávání pro seniory spustil iniciativu s názvem “#digiprarodiče”, zaměřenou na vzdělávání starší generace. Studenti středních a vysokých škol v online prostředí učí seniory, jak zacházet s moderními technologiemi. Pořádají pro ně on-line kurzy a připravují sérii videonávodů, které jsou dostupné na www.digiprarodice.cz. Seniorům vysvětlují, jak například nastavit svůj mobilní telefon, jaké mohou využívat aplikace nebo jak pracovat s internetem. Dílčí iniciativu, která probíhá pod hlavičkou projektu finančního gramotnosti Abeceda peněz, podpoří i kampaň na sociálních sítích. Do kampaně se mohou zapojit jak starší klienti České spořitelny, kterých je ve věku 65 let a více přes 400 tisíc, tak i senioři, kteří nejsou klienty banky, ale chtějí se zlepšit ve využívání moderních technologií.

„Za normálních podmínek by se lektor se svými “žáky” sešel v některé z našich poboček České spořitelny, pandemie tomuto kroku ale udělala čáru přes rozpočet. Jsme proto moc rádi, že se nám podařilo celou iniciativu přenést do on-line prostředí a znovu tak propojit obě generace,” vysvětluje manažerka projektu Abeceda vzdělávání pro seniory Andrea Hutková a dodává: “#digiprarodiče je iniciativa pro mladé ve věku 16-25 let, kteří se v digitálním světě cítí jako ryba ve vodě a mohou pomoci babičce a dědovi s nastavením chytrého telefonu, aplikacemi nebo internetem.”

Celou iniciativu podpoří komunikační kampaň zejména na sociálních sítích (Instagram, Facebook) a audio spoty na YouTube a Spotify, do které se zapojí i známí influenceři jako Naty Hrychová, Makyna, ANY, Falenkaa nebo Holka z Letné.

„Cílem kampaně je mladé zaujmout a přesvědčit, aby starší generaci pomohli cítit se #silnější ve světě moderních technologií. Chceme mladou cílovou skupinu inspirovat, aby si byli blíž se svými prarodiči, věnovali jim svůj volný čas a naučili je něco nového, nebo jim jen ukázali videonávody, které jim mohou pomoci s ovládáním vybraných funkcí a aplikací v chytrých telefonech. Videonávody jsou na webu, na který vedou všechna Instagramová Stories nebo příspěvky na Facebooku. Influenceři nám pomohou s představením projektu i praktickou ukázkou, jakou radost společně strávený čas s prarodiči může přinést,” doplňuje Veronika Gréková, která má digitální kampaň na starost.

Zdroj informací

Česká spořitelna, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

7. května 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 2.0608 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál