AOC a MMD rostou dvojnásobně oproti evropskému trhu

AOC a MMD rostou dvojnásobně oproti evropskému trhu

Přestože evropský trh s monitory většinu roku 2017 stagnoval, vykázal v prvním čtvrtletí 2018 růst ve výši 8 procent, přičemž značky AOC a MMD společně, ve srovnání s předchozím rokem, vyrostly o 16 procent. V součtu tak obě značky dosáhly první pozice. AOC navíc zaznamenalo nárůst objemu prodaných kusů o 28 procent ve srovnání s Q1/2017.

Dle posledních údajů analytické společnosti Context vzrostl trh s monitory v Evropě v prvním čtvrtletí roku 2018 o 8 procent.

Za celkovým nárůstem trhu shledává společnost Context především růst prodeje větších úhlopříček (od 24,5” do 35”) a nové technologie, přičemž tržní podíl menších monitorů s úhlopříčkami menšími než 23-24” nadále klesal. Zajímavou informací je nárůst prodeje monitorů s vysokým rozlišením QHD a UHD.

V segmentu 31,5ʺ monitorů zaznamenala AOC nárůst svého tržního podílu z 0 na 27,3 % za pouhý jeden rok (od Q1/2017 do Q1/2018), čímž se stala lídrem v tomto segmentu. AOC je také lídrem trhu monitorů s úhlopříčkou 35”, s tržním podílem 30,9 % v prvním čtvrtletí 2018. Philips na druhou stranu dominuje trhu s 40” a 43” monitory, s tržím podílem 36,9 %, respektive 40,8 %.

Růst prodejů monitorů AOC a Philips pokračoval především díky inovacím produktů Philips, jako jsou ekologická řešení (například PowerSensor, který deteguje nepřítomnost uživatele a snižuje jas až o 80 %), pop-up webová kamera nebo dokovací funckionalita monitorů s USB-C připojením. Úspěch AOC leží především v bohaté nabídce herních monitorů, včetně profesionálních panelů s 240 Hz a netradičními 35” ultra širokými monitory.

Společnosti AOC a MMD dosáhly v součtu 15procentní podíl na evropském trhu, což z nich dělá jedničku v prvním čtvrtletí 2018. Z celkového počtu 22 zemí a oblastí v Evropě drží obě značky první pozici v 11 zemích a druhé místo v šesti dalších.

„V AOC a MMD pracujeme na stále nových a nových vylepšeních v mnoha oblastech. Pracujeme na designu, kvalitě obrazu, ergonomii a uživatelské přívětivosti, samozřejmě s ohledem na životní prostředí. Tyto inovace nám přinášejí růst objemů prodeje a zvyšují náš podíl na trhu každý další kvartál,“ komentoval výsledek Stefan Sommer, ředitel pro marketing & byznys management pro Evropu.

V České republice a na Slovensku se počet prodaných kusů AOC a Philips zvýšil ve srovnání s Q1/2017 o 17 %, což je významný nárůst, když vezmeme v potaz téměř zanedbatelný nárůst celého trhu o 1 % v této oblasti. Největší zásluhu na těchto číslech má Philips s 35procentním nárůstem prodeje monitorů ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Neprodávanějšími byly modely s vysokým rozlišením a velkou úhlopříčkou (40”+). Ve 40” monitorech zvýšil Philips svůj podíl na trhu v Q1/2017 z 47,4 % na 75,2 %, a v 43” monitorech drží 42,3% tržní podíl.

„Dnes máme v našem regionu velmi silnou pozici, společně jsou obě značky tržní jedničkou. Navíc máme velký podíl na trhu v segmentu velkých úhlopříček, tedy v 32”až 43” monitorech a také ve 24”až 35” herních monitorech,“ doplnil Jiří Dubina, Sales Director AOC & MMD Eastern Europe.

Zdroj informací

AOC, MMD a Nejbusiness.cz

Datum

21.6.2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.4975 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál