Díky společnosti Nissan je plně elektrická mobilita realitou spotřebitelského trhu

Díky společnosti Nissan je plně elektrická mobilita realitou spotřebitelského trhu

Společnost Nissan slaví v duchu vítězství elektromobility. V Evropě se jí totiž podařilo dodat model LEAF s pořadovým číslem 100 000. Celosvětově se prodalo již 320 000 vozů Nissan LEAF a model se tím stal nejprodávanějším elektromobilem světa.

Susana de Mena z Madridu, která si stotisící model LEAF koupila, říká: „Výběrem elektromobilu jsem strávila dva roky. Věděla jsem, že chci značku Nissan.

Když jsem zjistila, že se začal prodávat nový model LEAF, byla jsem si jistá, že je to přesně to, co hledám. S manželem jsme se shodli, že z hlediska kvality, ceny a vybavení nemá tento model v podstatě konkurenci.

Pro nákup zcela elektrického modelu jsme se rozhodli, protože si oba moc dobře uvědomujeme, jak je třeba si životního prostředí vážit a chránit je. Navíc se s elektromobilem dostaneme i do samotného centra Madridu, kam mívají běžná vozidla kvůli emisím někdy zakázaný vjezd.“

Model Nissan LEAF se díky 100 000 evropských zákazníků vyšvihl na pozici nejprodávanějšího elektromobilu na světě. Prodej zahrnuje jak předchozí modely vozidla tak i model nový.

Nového modelu LEAF se v Evropě do dnešního dne prodalo už přes 37 000 kusů. Díky zákazníkům, kteří chtějí začít využívat inovativních technologií a jezdit s nulovými emisemi, se tak v Evropě každých 10 minut prodá jeden nový model LEAF.

Nový Nissan LEAF je prvním v Evropě prodávaným modelem automobilky, který je vybavený technologiemi Nissan ProPILOT a ProPILOT Park. Do výbavy nového Nissanu LEAF patří i technologie e-Pedal, která řidičům umožňuje rozjíždět se, zrychlovat i brzdit pouhým sešlápnutím nebo uvolněním jediného pedálu.

Gareth Dunsmore, ředitel divize elektromobilů společnosti Nissan Europe, vysvětluje: „Skutečnost, že se Nissan LEAF stal světově nejprodávanějším elektromobilem, nás nijak nepřekvapuje. Vývoji elektromobilu určeného pro širokou veřejnost jsme se věnovali déle než kterákoli jiná značka a jsme pyšní na to, že zákazníkům z celé Evropy dokážeme nabídnout cenově dostupný vůz s technologiemi budoucnosti. Za méně než 10 let se nám podařilo z elektromobilu udělat vůz, který je dostupný široké veřejnosti. Dosažení tohoto milníku jen potvrdilo, že naši vizi Inteligentní mobility Nissan zákazníci přijali také za svou a věří v budoucnost, která za volantem nabídne více jistoty, vzrušení i větší míru propojení.“

Evropští majitelé modelu LEAF už najeli přes 2 miliardy kilometrů a uchránili tím životní prostředí před znečištěním 300 000 tunami CO2. Úroveň spokojenosti zákazníků je 92 % – tato vynikající hodnota je vyšší než u kteréhokoli z ostatních modelů Nissan.

LEAF není jen 100% elektromobil, jedná se o zcela nový zážitek z jízdy navržený tak, aby lidé měli větší potěšení z cestování a pocit spojení se světem kolem sebe a cítili se sebejistě. Model LEAF je ztělesněním Inteligentní mobility Nissan a pomáhá zkoumat možné budoucí propojení inteligentního pohonu, inteligentní jízdy a inteligentní integrace. Více informací naleznete na adrese https://www.nissan.cz/vozidla/nova-vozidla/leaf.html.

Zdroj informací

Nissan Česká republika a Nejbusiness.cz

Datum

17.6.2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.2245 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál