Autoasistence pracují s novými technologiemi

Autoasistence pracují s novými technologiemi

Motoristická sezóna zvedá zájem o asistenční služby pro auta. Příjezd zásahového vozidla asistence je možné sledovat online v mobilním telefonu. Asistence pro auta je k mání i v rámci cestovní pojištění jen po dobu dovolené.

Asistenční služby v rozsáhlejší variantě patří po pojištění skel k druhému nejčastějšímu připojištění u motorových vozidel. "Čeští řidiči zvlášť se začátkem motoristické sezóny a před dovolenými intenzivně řeší, jak si zajistit mobilitu při svých cestách po Česku i v zahraničí,” přibližuje opakující se jev Miroslav Matějka, senior manažer autopojištění z pojišťovny Generali.

Standardní asistence obvykle motoristům přináší pomoc nejen v případě nehody, ale u Generali také v případě poruchy. U vyšších variant je v ceně pojištění i pomoc v případě tzv. drobných nepříjemností, jako jsou vybití akumulátoru, ztráta či zabouchnutí klíčků nebo záměna pohonných hmot. Ukazuje se ale, že Češi chtějí asistence, které toho umí ještě více. "Takzvané Top varianty přidávají rozšířený rozsah jak na práci mechanika na místě, tak co se týče služeb. Například obsahují repatriaci vozidla zpět do ČR nebo odvoz řidiče pro opravené auto,” potvrzuje Miroslav Matějka. Specialitou je varinta asistence Top EXTRA, u níž není časově ani finančně omezen zásah technika na místě nehody či poruchy. Nejčastěji přitom asistence Generali u případů v zahraničí řeší vybité baterie, defekty pneumatik a poruchy strartérů, převodovek a spojky.

Top varianty asistence je možné k povinnému ručení nebo havarijnímu pojištění sjednat kdykoliv v průběhu trvání smlouvy a s aktuální 25% slevou “25 let s Generali” stojí od 217 Kč na rok.

Online sledování příjezdu asistence

Generali svým klientům u asistenčních služeb nabízí zatím ojedinělou službu, a tou je možnost sledovat v reálném čase příjezd asistenčního vozidla – ať už se jedná o odtah nebo běžný servisní zákrok. Motorista obdrží SMS s odkazem na mapové podklady. Po kliknutí se mu v internetovém prohlížeči telefonu zobrazí jeho vlastní poloha, ale především informace o asistenčním vozidle – jeho název, registrační značce, jménu řidiče a také odhadovaný čas příjezdu. "Na mapě pak může motorista sledovat, jak se k němu pomoc blíží,” komentuje technologickou novinku Vladimíř Fuchs, generální ředitel Europ Assistance. Tento komfort si přitom nyní mohou dopřát motoristé na území Česka a Slovenska, výhledově se pak počítá se zapojením dalších zemí Evropy.

Cestovní pojištění i pro auta

Motoristé, kteří mají jen základní asistenci, si mohou zařídit speciální pomoco pro auto i v rámci cestovího pojištění. Při jeho sjednání lze zvolit pojištění AutoCare, které nabízí 75 000 Kč na řešení problémů spojených s autem v Evropě. Jde o komplexní službu, která začíná příjezdem mechanika na místo a řešení problémů jako je prázdná nádrž nebo defekt pneumatiky. Když je situace složitější a problém nelze vyřešit na místě, pojištění kryje např. odtah do servisu a ubytování posádky. Pokud nejde závadu odstranit do 24 hodin, asistenční služba nechá vozidlo odtáhnout zpět do Česka. Limit 75 000 Kč přitom stačí i na odtahy ze vzdálenějších koutů Evropy, například z Norska.

Cena tohto připojištění na měsíc přitom vyjde na cca čtyři sta korun.

Výhodou je, že toto pojištění lze pořídit nejen na vlastní auto, ale třeba i na auto půjčené od známých nebo z autopůjčovny. Vztahuje se na auta do 14 let stáří a do 3,5 tuny – tedy kromě osobních například i na obytné vozy.

Zdroj informací

Generali a NejBusiness.cz

Datum

11.5.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.2569 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál