Společnost AOC roste čtyřikrát rychleji než trh s monitory

Společnost AOC roste čtyřikrát rychleji než trh s monitory

Ačkoli evropský trh s monitory vykazoval nejslabší vývoj za posledních osm čtvrtletí, ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017 byl stále zaznamenán růst ve výši 4,1 procenta, přičemž značky AOC a MMD společně, ve srovnání s předchozím rokem, vyrostly o 5,2 procenta.

Dle posledních údajů analytické společnosti Context vzrostl trh s monitory v Evropě v posledním čtvrtletí roku 2017, od října do prosince, pouze o 4,1 procenta.

Za nárůstem prodeje monitorů AOC a Philips s většími úhlopříčkami je nutno hledat nespočet inovací obou značek. AOC nabízí jeden z největších a nejrozsáhlejších herních sortimentů na trhu, který splňuje všechny požadavky hráčů, zatímco monitory společnosti Philips zaznamenaly své hlavní úspěchy v inteligentních řešeních pro B2B trh. Zákazníci oceňovali funkce jako je dokovací stanice USB, pop-up webová kamera a také pozitivně reagovali na novou B2B řadu bezrámečkových monitorů.

Společnosti AOC a MMD dosáhly v součtu 14,9procentní podíl na trhu ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017, což představuje mírný nárůst oproti poslednímu čtvrtletí roku 2016. Společnost AOC v posledním čtvrtletí roku 2017 zvýšila svůj podíl na trhu o 10,9 procenta, ve srovnání s posledním čtvrtletím roku 2016. AOC navíc dosáhla svých dosud nejvyšších čísel v prodaných kusech, s nárůstem o ohromujících 15,4 procenta oproti stejnému čtvrtletí loňského roku.

"Pokud jde o design, ergonomii, kvalitu obrazu, funkce, uživatelskou přívětivost a šetrnost k životnímu prostředí, my v AOC a MMD pracujeme na tom, abychom byli inovativnější než kdy předtím, což se odráží v našem růstu. Společnost AOC očekávala nárůst objemu prodeje zejména v oblasti herního sektoru, a tak značně zvýšila svou přítomnost na tomto trhu, což dokazují výsledky,” říká o úspěchu Stefan Sommer, ředitel pro marketing & byznys management pro Evropu.

Západoevropský trh

Na západoevropském trhu držely společnosti AOC a MMD ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017 společně 3. místo v počtu prodaných kusů, což představuje nárůst o 14 procent oproti poslednímu čtvrtletí roku 2016. Největším přispěvatelem byla společnost AOC s obrovským 24procentním nárůstem objemu prodeje ve srovnání s posledním čtvrtletím roku 2016. Nárůst celkového tržního podílu v součtu obou značek přestavuje od posledního čtvrtletí předchozího roku 8,2 procenta, přičemž AOC opět přispělo s největším nárůstem podílu na trhu ve stejném období o 17,7 procenta.

Východná Európa

Ve východní Evropě vykazuje trh s monitory nejmenší růst v průběhu osmi po sobě jdoucích čtvrtletích, s pouze 1procentním nárůstem objemu. I přesto, že se společnosti nacházejí na klesajícím trhu, AOC a MMD společně stále drží pozici číslo 1 s výrazným tržním podílem přes 20 procent.

Česká republika a na Slovensko

V České republice a na Slovensku zvýšily společnosti AOC a MMD svůj tržní podíl z 21,1 procenta v posledním čtvrtletí roku 2016 na 24,8 procenta v tomtéž čtvrtletí roku 2017. Tedy, čtvrtina všech monitorů prodaných ve čtvrtém čtvrtletí roku 2017 byla od AOC nebo MMD. Obě značky stále společně zaujímají první místo na trhu s podílem o velikosti 25 procent.

Zdroj informací

Daikin a NejBusiness.cz

Datum

5.4.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.276 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál