Největší veletrh cestovního ruchu v Nizozemsku opět potvrdil skutečnost, že Holanďané mají Českou republiku v oblibě, opakovaně se tam vrací a též přibývá těch, kteří si ji letos vybrali jako svou prázdninovou destinaci poprvé.
Lednový veletrh Vakantiebeurs Utrecht letos úspěšně odstartoval veletržní sezónu 2018. Pod hlavičkou agentury CzechTourism se na oficiální expozici České republiky prezentovalo ve dnech 9. až 14. ledna celkem 10 spoluvystavovatelů – zástupců regionů, měst, kempu a sdružení měst Česká inspirace.
V rámci oficiálního veletržního doprovodného programu byly v „Travel Movie Theatre“ návštěvníkům každodenně promítány propagační spoty České republiky – České národní klenoty, o nových aspirantech na UNESCO, a spot pro rok 2018 ke 100. výročí založení Československa. Během doprovodného programu mohli návštěvníci vyzkoušet brýle s 3D virtuální realitou nebo ochutnávat oblíbené české pivo z Plzeňského Prazdroje.
„Veletrhy jsou jedním z nejvýraznějších nástrojů, jak Českou republiku prezentovat,“ uvádí ředitelka agentury Monika Palatková a dodává: „V roce 2017 jsme se s oficiální expozicí zúčastnili 20 veletrhů a podařilo se nám oslovit rekordních 1 800 000 návštěvníků.“
Veletrh Vakantiebeurs v Utrechtu, který je největší akcí svého druhu v Nizozemí, letos přilákal 105 000 návštěvníků. „Podle předpokladů byl největší zájem o informace týkající se aktivní dovolené v přírodě, zejména v regionu jižní Čechy, kempování a samozřejmě o Prahu,“doplňuje Petra Palečková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Benelux v Amsterdamu.
Nizozemci patří k turistům, kteří tráví v České republice nejdelší dobu. „Především starší generace podnikají několikatýdenní dovolené. Měli jsme na stánku pána, který letos stráví na cestách deset týdnů a bude kombinovat Česko s Maďarskem,“ sdělila Petra Palečková a dodává, že letos byl na veletrhu zjevný nárůst zájmu také o Moravu.
Co se týče ubytování, zajímali se Nizozemci kromě pro ně typických kempů také o ubytování v rekreačních domech s kompletním zázemím. Mnozí navíc preferují namísto dopravy vlastním vozem leteckou dopravu a vozidlo si následně zapůjčí přímo v Čechách.
Z úst návštěvníků nejednou zaznělo i ocenění, že je z jejich pohledu Česká republika považována za bezpečnou destinaci. Je to skutečnost, která zejména v poslední době nabývá na významu.
Prezentace České republiky v Nizozemsku bude pokračovat na březnovém veletrhu Fiets en wandelbeurs v Utrechtu, který je zaměřen výhradně na aktivní dovolenou, zejména na pěší turistiku a cyklistiku.
CzechTourism a NejBusiness.cz
2.2.2018
V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...