Unikátní narozeninová iniciativa {SPOLEČNĚ} podpořila u příležitosti 25. narozenin společnosti dm v roce 2017 celkem více než 200 projektů ze sociální, kulturní či ekologické oblasti po celé České republice a to částkou ve výši téměř 15 milionů korun.
S cílem smysluplně pomoci tam, kde je to potřeba a zlepšit tak prostředí kolem nás, zrealizovala v uplynulém roce společnost dm u příležitosti oslavy jubilea na českém trhu netradiční iniciativu: Rozhodla se v 1. fázi podpořit nejprve 25 společensky prospěšných projektů z celé republiky, které vybrala veřejnost a odborná porota. Díky velkému zájmu ze strany organizací se dm rozhodla podpořit dalších 25 projektů. Od dubna do října tak poskytla vybraným organizacím ze všech koutů České republiky a jejich rozmanitým projektům finanční a materiální podporu, včetně dobrovolnické pomoci z řad samotných spolupracovníků. Možnosti, jak {SPOLEČNĚ} pomoci, byly stejně různorodé jako projekty samy. „Díky našemu přispění si například pražské sdružení SRAZ mohlo pořídit nového koně pro hiporehabilitaci, v Rudolfově u Českých Budějovic vyroste díky podpoře dm nová přírodní zahrada, teplická chráněná dílna Arkadie si za příspěvek zakoupila novou keramickou pec, olomoucký hospic si pořídil potřebné přístroje a vybavení. A mohla bych pokračovat dále,“ uvádí Martina Horká, jednatelka společnosti dm, a doplňuje: „Radost, kterou jsme tímto způsobem mohli dopřát zástupcům organizacím i jejich klientům, je oboustranná.“
V říjnu a listopadu se navíc do iniciativy zapojilo i všech 224 prodejen dm, které tak odstartovaly její závěrečnou fázi. Každá prodejna si zvolila projekt v místě svého lokálního působení a ten následně podpořila. Celkem tak bylo podpořeno dalších 174 projektů – některé prodejny rozhodly spojit a podpořit společně konkrétní organizaci větší měrou. I v tomto případě zaštítila dm realizaci materiálně, finančně a s pomocí dobrovolníků z řad dm. Celkem věnovala společnost dm na podporu iniciativy částku ve výši přibližně 15 mil. CZK.
„Iniciativou {SPOLEČNĚ} jsme chtěli oslavit jubileum 25. narozenin na českém trhu jinak, než rozdáváním slev nebo soutěžemi o ceny, což je na trhu běžné. {SPOLEČNĚ} jsme ukázali, jak obchodní společnost dokáže jít příkladem a že ve spojení se zákazníky a partnery dokážeme být silní a naše okolí skutečně pohnout k lepšímu. Objem investovaných prostředků i velmi pozitivní ohlas ze strany organizací, partnerů i zákazníků potvrzují, že jsme se rozhodli správně,“ uzavírá téma úspěšné aktivity Martina Horká.
dm drogerie a NejBusiness.cz
14.1.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...