LG display cílí technologií OLED na trh luxusních televizorů

LG display cílí technologií OLED na trh luxusních televizorů

„Evropa nabízí optimální podmínky pro expanzi technologie OLED, vzhledem k tomu, že má velkou tendenci přijímat nové technologie. Luxusní výrobky mají vysoký podíl ve všech průmyslových odvětvích. Společnost LG Display se zavázala v následujících dvou letech maximalizovat expanzi na globálním trhu OLED televizorů,“ říká Marek Sojak, Product Marketing Manager z české pobočky LG ve spojením s Evropskými dny OLED v Mnichově.

Účastníci měli výjimečnou možnost seznámit se se strategií společnosti LG Display v oboru OLED televizorů v Evropě i ve světě a s budoucími plány v oblasti využití technologie OLED. Zúčastnili se hlavní evropští výrobci OLED televizorů, například Loewe, Bang &Olufsen, Philips, Grundig, Metz, Panasonic, Toshiba a LG Electronics, spolu se zástupci průmyslových společností, jako jsou sdružení European Imaging and Sound Association (EISA), společnost pro průzkum trhu GfK a organizace Red Dot, která při řadě příležitostí udělila OLED televizorům společnosti LG Electronics své prestižní ocenění Red Dot Design Awards.

Společnost LG Display ve spolupráci se společností LG Electronics uvedla v roce 2013 první OLED televizor na světě. Společnost považovala technologii OLED za faktor, který do budoucna změní pravidla v oblasti výroby obrazovek i budoucího trhu s televizory. Od té doby se počet výrobců televizorů stabilně zvyšuje a na posledním veletrhu IFA v Berlíně představilo své OLED výrobky již 13 značek televizorů. Podle společnosti GfK pozice technologie OLED na globálním trhu s televizory dramaticky vzrostla a dnes představuje 74 % v segmentu luxusních televizorů s úhlopříčkou 55 palců a 61 % v segmentu s úhlopříčkou 65 palců.

Podle nedávného průzkumu trhu společnosti GfK zaujímají luxusní televizory s technologiemi UHD, HDR a WCG významných 76 % celkového evropského trhu televizorů. Marek Sojak z české pobočky LG dodává: „Podíl zákazníků se zájmem o technologii OLED se v budoucnu bude zvyšovat rychleji. Výrobcům to přinese výhody jednak v povědomí o značce a také nárůstech prodejů. Společnost LG Display vybudovala stabilní systém, pokud jde o výrobu a kvalitu a bude rozšiřovat výrobu z 1,7 milionu kusů v roce 2017 na 2,5 milionu v roce 2018. V rámci příprav na prudký nárůst v oblasti OLED televizorů budeme úzce spolupracovat s našimi evropskými partnery.“

OLED televizory představují špičku mezi obrazovkami: dokonalá černá, živá reprodukce barev a vysoký kontrastní poměr. Díky tomu jsou ideální pro HDR. Dále technologie nabízí široké pozorovací úhly, takže se skvěle hodí do veřejných prostor. V důsledku těchto faktorů televizory stabilně získávají nejvyšší hodnocení při posuzování kvality a výkonu prováděném ve Velké Británii, Německu, Francii, Severní Americe a dalších zemích. Technologie OLED je navíc pro lidské oko šetrnější než LCD, a to i při vysoké úrovni jasu.

Pokud jde o design, technologie OLED nabízí nekonečné možnosti. Díky své struktuře – nevyžaduje podsvětlení a tekuté krystaly – může být extrémně tenký. V letošním roce uvedla společnost LG Display na trh řadu nových produktů jako Wallpaper OLED, které lze snadno připevnit na stěnu, Crystal Sound OLED (CSO), oboustranné displeje a Vertical Tiling OLED (VTO), což je sloupcová konstrukce vytvořená propojením šesti OLED panelů.

Zdroj informací

LG a NejBusiness.cz

Datum

3.11.2017

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.3012 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál