Na trh přichází ryze česká značka Circlle, která nepoužívá nálepku sustainable pouze jako marketingovou frázi. Hesla, která jsou symbolem tvorby Circlle jsou ohled na životní prostředí a férovost. Cílem značky je posouvat hranice udržitelné módy a přesunout výrobu první nitě a distribuci z rozvojových zemí blíže k zákazníkovi.
Udržitelnost, transparentnost, etičnost a estetičnost: často omílaná slova, která jsou prázdnými hesly propracovaného marketingu značek. Circlle však tyto hodnoty doopravdy uznává a hledá všechny způsoby, jak jim dostát.
S ohledem na udržitelnost je současná kolekce vyrobena z unikátního materiálů ECONYL® pocházejícího z Itálie. Jedná se o regenerovaný nylon z rybářských sítí a dalšího nylonového odpadu. S hledáním těch nejlepších řešení pro životní prostředí i pro zákazníky budou v budoucnu představovány další kolekce z nových a inovativních materiálů.
Udržitelnost výroby Circlle spočívá v tom, že se vyhýbá dovozu a najímání levných pracovních sil, které by byly nuceny pracovat v nepřijatelných podmínkách, jako je tomu u velkých módních řetězců. Každá nit rPet, každého kousku Circlle je vyrobena recyklovaných plastů, a při doručování produktů k zákazníkům jsou využity kompostovatelné obaly. Každou fázi výrobního i doručovacího procesu lze s čistým svědomím sdílet s celým světem. Řada firem z důvodu udržení nízkých cen využívá materiály i pracovní síly v Asii. Circlle tento neviditelný trend nechce podporovat. Proto pracuje výhradně s dodavateli, které mohou sami osobně navštívit a se kterými sdílí své hodnoty.
Ani při vší pozornosti, která je věnovaná co nejkvalitnějším materiálům a co nejšetrnější výrobě, není opomenuta ani estetická stránka veškerých produktů. Minimalistický design a příjemné materiály, díky tomu se každý bez ohledu na velikost bude cítit pohodlně. Kolekce Circlle zahrnuje legíny, crop topy a sportovní podprsenky. To vše přichází ve třech barevných variantách: tmavě zelené, královské modré a černé.
Volba značky Circlle je začátek cesty, jak se skrze etickou výrobu z recyklovaných materiálů postavit problémům spojených se znečištěnými oceány a vykořisťováním pracovníků módních gigantů.
Circlle a NejBusiness.cz
25. února 2020
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...