Pavel Jína (27) bude od 1. prosince 2019 ve společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za PR aktivity značky ŠKODA v České republice. Na pozici nahrazuje Vítězslava Pelce, který po osmi letech v roli PR manažera ŠKODA AUTO pro český trh zamíří do oddělení marketingu ŠKODA AUTO Česká republika. Ze své pozice bude zodpovídat za koordinaci marketingových a aktivaci sponzoringových aktivit značky na domácím trhu. Martin Preusker přichází do Komunikace produktu ve ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi.
Pavel Jína (27), který vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově v Praze, pracuje ve ŠKODA AUTO od roku 2017. V uplynulých téměř třech letech byl součástí oddělení Komunikace produktu, kde zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci modelů CITIGO, FABIA, RAPID, SCALA a KAMIQ. Ve své nové funkci bude Jína zodpovědný za komunikaci značky ŠKODA na českém trhu.
Jeho předchůdce, Vítězslav Pelc (37), nastupuje k 1. prosinci 2019 na pozici koordinátora marketingových aktivit a sponzoringu v České republice. Ze své pozici bude zodpovídat za návrh a implementaci komunikační strategie značky a podílet se na koordinaci marketingových aktivit, a to zejména s ohledem na stávající a budoucí rozvoj sponzoringových projektů automobilky ŠKODA AUTO na domácím trhu.
Martin Preusker (35) převezme dosavadní úkoly Pavla Jíny v Komunikaci produktu ŠKODA AUTO. V uplynulých pěti letech působil v oddělení Management komunikace. V nové pozici bude jeho nadřízeným vedoucí Komunikace produktu Hermann Prax.
ŠKODA AUTO a.s. a NejBusiness.cz
29. listopadu 2019
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...