Zásilkovna e-shopaře v nelehké době maximálně podrží, řekla na setkání ShopMasters Simona Kijonková

Zásilkovna e-shopaře v nelehké době maximálně podrží, řekla na setkání ShopMasters Simona Kijonková

Desítky odborníků i majitelů e-shopů se ve čtvrtek 13. října sešly na vůbec prvním ročníku ShopMasters. Vedle přednášek Zásilkovny, Protein&Co nebo Footshopu probíhala hodinu a půl živá diskuze v rámci mastermindových skupin nad aktuálními otázkami z české e-commerce scény.

Setkání otevřela zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková spolu se CMO, Milanem Šmídem. Ti potvrdili, že majitelé internetových obchodů čeká pravděpodobně jedno z nejsložitějších období. „Zásilkovna chce e-shopaře před Vánoci maximálně podpořit. Ať už formou sdílení know-how na podobných akcích, jako je ShopMasters, nebo třeba tím, že ani letos nebude česká Zásilkovna zavádět jakékoliv sezónní příplatky či do konce roku navyšovat ceny,” řekla v úvodním proslovu zakladatelka této logisticko-technologické společnosti a CEO skupiny Packeta Simona Kijonková.

Protože firma v říjnu otevřela robotické depo s novými PackMany – roboty pro třídění balíčků, mluvili její představitelé také o nutnosti automatizace či o cíli výrazně snížit uhlíkovou stopu prostřednictvím zelenější dopravy, čímž chtějí e-shopům nabídnout oproti konkurenčním dopravcům ekologičtější možnost přepravy, kterou mohou ocenit i jejich zákazníci. Přednáška Zdeňka Prchlíka, Managing Directora Zásilkovny, se následně zaměřila na budoucí plány této franšízové sítě výdejních míst.

Daniel Sosýn, CEO Protein&Co, promluvil o úsporných krocích společnosti. Zrušením benefitů, například dárků k nákupu, demonstroval, že internetový obchod se sportovní výživou ušetřil až šest set tisíc korun ročně. Zvýšením minimální hodnoty nákupu pro dobírku naopak snížily vratkovost z 8 na 3 % z objemu zásilek bez celkového poklesu objednávek.

Ve třetím přednáškovém bloku pak Jan Neuvirt, COO Footshopu, popsal komplexní transformaci, kterou tento prodejce tenisek a módy v posledním roce prošel. Zatímco v předchozích letech kladla společnost důraz na růst, nyní se začali orientovat především na profitabilitu byznysu, a to i s ohledem na to, že museli uzavřít některé prodejny, snížit náklady na nejméně výdělečné marketingové kanály nebo propouštět zaměstnance.

Zpestřením pro všechny zúčastněné se stala také šestice mastermindových skupin se zkušenými mentory, ve kterých si lidé vyměňovali vlastní zkušenosti a pohledy z praxe. Na nich rezonovala témata jako řízení lidí v rychle rostoucí firmě, optimalizace facebookové reklamy, tipy na osvědčené e‑mailingové aktivity, proces zvyšování konverzního poměru nebo nastavení rozpočtu pro e-shop na rok 2023.

„Jsem rád, že jsem mohl nasdílet vlastní zkušenosti s naším raketovým růstem s dvanácti nadějnými podnikateli na mém mastermindu. Formát společné diskuse nad jedním tématem v menší skupince lidí mi přijde mnohem přínosnější než běžné přednášky,” okomentoval průběh Samuel Huba, CEO Shoptetu.

S konferencí byl spokojený i Jakub Stupka, jeden z organizátorů a COO marketingové platformy Ecomail.cz, který dodal: „První ShopMasters se povedlo nad očekávání. Lístky zmizely během pár dní a v kancelářích Zásilkovny se tak najednou mohlo potkat přes 120 e-shopařů. Od spousty z nich jsem slyšel pozitivní zpětnou vazbu, a to hlavně na formát celé akce. Je vidět, že možnost více debatovat mezi s sebou, třeba formou menší mastermind skupiny, se návštěvníkům líbila. Proto jsme už začali připravovat další setkání ShopMasters na začátek příštího roku.”

Zdroj informací

Zásilkovna a NejBusiness.cz

Datum

29. října 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

E-shop NejBusiness.cz

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.2038 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál