Zásilkovna e-shopaře v nelehké době maximálně podrží, řekla na setkání ShopMasters Simona Kijonková

Zásilkovna e-shopaře v nelehké době maximálně podrží, řekla na setkání ShopMasters Simona Kijonková

Desítky odborníků i majitelů e-shopů se ve čtvrtek 13. října sešly na vůbec prvním ročníku ShopMasters. Vedle přednášek Zásilkovny, Protein&Co nebo Footshopu probíhala hodinu a půl živá diskuze v rámci mastermindových skupin nad aktuálními otázkami z české e-commerce scény.

Setkání otevřela zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková spolu se CMO, Milanem Šmídem. Ti potvrdili, že majitelé internetových obchodů čeká pravděpodobně jedno z nejsložitějších období. „Zásilkovna chce e-shopaře před Vánoci maximálně podpořit. Ať už formou sdílení know-how na podobných akcích, jako je ShopMasters, nebo třeba tím, že ani letos nebude česká Zásilkovna zavádět jakékoliv sezónní příplatky či do konce roku navyšovat ceny,” řekla v úvodním proslovu zakladatelka této logisticko-technologické společnosti a CEO skupiny Packeta Simona Kijonková.

Protože firma v říjnu otevřela robotické depo s novými PackMany – roboty pro třídění balíčků, mluvili její představitelé také o nutnosti automatizace či o cíli výrazně snížit uhlíkovou stopu prostřednictvím zelenější dopravy, čímž chtějí e-shopům nabídnout oproti konkurenčním dopravcům ekologičtější možnost přepravy, kterou mohou ocenit i jejich zákazníci. Přednáška Zdeňka Prchlíka, Managing Directora Zásilkovny, se následně zaměřila na budoucí plány této franšízové sítě výdejních míst.

Daniel Sosýn, CEO Protein&Co, promluvil o úsporných krocích společnosti. Zrušením benefitů, například dárků k nákupu, demonstroval, že internetový obchod se sportovní výživou ušetřil až šest set tisíc korun ročně. Zvýšením minimální hodnoty nákupu pro dobírku naopak snížily vratkovost z 8 na 3 % z objemu zásilek bez celkového poklesu objednávek.

Ve třetím přednáškovém bloku pak Jan Neuvirt, COO Footshopu, popsal komplexní transformaci, kterou tento prodejce tenisek a módy v posledním roce prošel. Zatímco v předchozích letech kladla společnost důraz na růst, nyní se začali orientovat především na profitabilitu byznysu, a to i s ohledem na to, že museli uzavřít některé prodejny, snížit náklady na nejméně výdělečné marketingové kanály nebo propouštět zaměstnance.

Zpestřením pro všechny zúčastněné se stala také šestice mastermindových skupin se zkušenými mentory, ve kterých si lidé vyměňovali vlastní zkušenosti a pohledy z praxe. Na nich rezonovala témata jako řízení lidí v rychle rostoucí firmě, optimalizace facebookové reklamy, tipy na osvědčené e‑mailingové aktivity, proces zvyšování konverzního poměru nebo nastavení rozpočtu pro e-shop na rok 2023.

„Jsem rád, že jsem mohl nasdílet vlastní zkušenosti s naším raketovým růstem s dvanácti nadějnými podnikateli na mém mastermindu. Formát společné diskuse nad jedním tématem v menší skupince lidí mi přijde mnohem přínosnější než běžné přednášky,” okomentoval průběh Samuel Huba, CEO Shoptetu.

S konferencí byl spokojený i Jakub Stupka, jeden z organizátorů a COO marketingové platformy Ecomail.cz, který dodal: „První ShopMasters se povedlo nad očekávání. Lístky zmizely během pár dní a v kancelářích Zásilkovny se tak najednou mohlo potkat přes 120 e-shopařů. Od spousty z nich jsem slyšel pozitivní zpětnou vazbu, a to hlavně na formát celé akce. Je vidět, že možnost více debatovat mezi s sebou, třeba formou menší mastermind skupiny, se návštěvníkům líbila. Proto jsme už začali připravovat další setkání ShopMasters na začátek příštího roku.”

Zdroj informací

Zásilkovna a NejBusiness.cz

Datum

29. října 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

Reklama

Page generated in 1.1906 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál