Co dnes zákazníci e-shopů chtějí? Přijďte na Eshopistu, už 14. září

Co dnes zákazníci e-shopů chtějí? Přijďte na Eshopistu, už 14. září

Jak moc jsou zákazníci ochotni čekat na zboží objednané z e-shopu? Jak se s tím musejí poprat samotné e-shopy i přepravci? Co dělat, když se chystáte objevovat další byznys příležitosti na nových trzích?

Nenechejte si ujít dalšího letošního Eshopistu. Další díl této uznávané networkingové platformy, která spojuje špičky české e-commerce, startuje ve středu 14. září v Praze v Theatre Royal ve dvě hodiny odpoledne.

Můžete se těšit na inspirační blok, přednášky o trendech a zajímavostech s předními hráči v oblasti logistiky a expanze, panelovou diskuzi s odborníky, expertní blok i networking.

Na co se musejí e-shopy připravit?

Klíčovými tématy budou trendy v logistice a expanze. Co e-shopy v blízké budoucnosti v těchto oblastech čeká a jak na to musejí reagovat již nyní? Na co si dát pozor při dobývání nových trhů a proč se mnoho e-shopů stále častěji přiklání k využívání outsourcingu logistiky?

Mezi hlavními speakery se představí Zdeněk Prchlík, Managing Director ze Zásilkovny. Ten ukáže, čemu dnes čelí přepravní společnosti, ať už jsou to vlivy jako ceny pohonných hmot, nebo inflace a recese, a jaké existuje řešení. Odhalí také, jak vliv ekonomické situace ovlivňuje celou přepravní infrastrukturu, na co se mají e-shopy výhledově připravit a jaké jsou trendy nejen v oblasti udržitelnosti, ale i samotného doručování. Má pro vás připravena i zajímavá data ze spotřebitelského průzkumu.

Petr Novotný, Managing Director z Packety International, s vámi bude sdílet aktuální informace, co zákazníci e-shopů v oblasti přepravy do zahraničí stále více žádají a jak se přepravní společnosti musejí vyrovnat s trendem poptávky na rychlé doručování, tedy krátké lead times z a do zahraničí do 48 hodin. Poradí také, jak vůbec na expanzi na zajímavé trhy a jak to celé efektivně zprocesovat.

O tom, jak se nyní vyvíjí Q-commerce, tedy expresní doručení v desítkách minut od objednání, bude přednášet Josef Dvořák, Head of Wolt Drive.

Na co se připravit než vyrazíte dobýt nové trhy? Na jakou analýzu nesmíte zapomenout? Na co se zaměřit v jakých krocích? Proč stojí za to si expanzi otestovat? Michal Janík, CEO Mergado, prozradí know-how, proč stojí za to si s pomocí platforem a srovnání s konkurencí vstup na nový trh otestovat a zkusit si, zda má vůbec význam se do této expanze pustit ve velkém.

Patrik Babinec, CMO Skladon, ukáže, jak si lze zjednodušit expanzi na nové trhy a proč se celá řada e-shopů stále častěji přiklání k variantě outsourcingu logistiky. Jaké trendy nás v oblasti fulfillmentu čekají v následujících letech? Součástí budou také zajímavá data ze zahraničních trhů.

Mezi hosty velké panelové diskuse pak usedne Pavel Hendrych z České pošty, Milan Šmíd ze Zásilkovny a mnoho dalších.

Další Eshopista se koná už příští středu 14. září. Využijte zvýhodněnou cenu vstupenky nyní za 1 490 korun. Počet těchto zvýhodněných vstupenek je omezen.

Vstupenku za zvýhodněnou cenu lze koupit na eshopista.cz.

Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.

Zdroj informací

Acomware a NejBusiness.cz

Datum

6. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.3835 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál