Díky automatizaci dosáhl e-shop Grizly.cz meziročního nárůstu tržeb z e-mailingu o 40 %

Díky automatizaci dosáhl e-shop Grizly.cz meziročního nárůstu tržeb z e-mailingu o 40 %

Oříškové království Dominika Píchala patří v současné době k jedné z nejrychleji rostoucích firem v Česku. Společnost Grizly.cz ročně prodá ořechy za skoro půl miliardy korun. Nepotřebuje k tomu kamenné prodejny, stačí e-shop a povedená marketingová strategie. Do té už třetím rokem patří také e-mailingové kampaně, které v roce 2021 tvořily 15 % obratu.

Z toho jedna třetina tržeb z e-mailingu e-shopu Grizly.cz v loňském roce pocházela z automatických kampaní. Došlo tak k meziročnímu nárůstu tržeb z e-mailingu o neuvěřitelných 40 %. E-mailing spravuje od roku 2019 na platformě Ecomail.cz za pomoci agentury Promogen specializující se na e-mail marketing.

„Na Ecomailu si ceníme přehledného prostředí v češtině, ve kterém si vše včetně automatizací můžeme jednoduše obsluhovat sami. A pokud potřebujeme něco dohledat, sáhneme po nápovědě, která je výborně zpracovaná. U sofistikovanějších kampaní dobře funguje spolupráce s agenturou Promogen,” vysvětluje Dominik Píchal, zakladatel společnosti Grizly.cz, který se řadí k jednomu z největších středoevropských e-shopů s ořechy, sušeným ovocem a semínky.

Vzhledem k vysoké návratnosti a nízkým nákladům je e-mail marketing podle spousty marketingových manažerů a ředitelů stále nejefektivnější formou digitální komunikace. „Dlouhodobě se nám potvrzuje, že pokud máte správně nastavený e-mailing, dokážete lépe vydělávat, získávat nové zákazníky i budovat povědomí o vaší značce,” dodává Jakub Stupka, zakladatel platformy Ecomail.

Budoucnost úspěšného e-mailingu se však v poslední době skrývá především v automatizaci, personalizaci, segmentaci i testování, a to vše jen na základě dat a chování uživatele. Výhodou automatických e-mailingových kampaní je jejich vysoká rentabilita a významně vyšší míra odezvy než u kampaní klasických. To se projevilo i u oříškového giganta, který jich v roce 2021 vyzkoušel hned několik.

Mezi ty nejefektivnější patřila sleva na první nákup, v rámci které Grizly.cz posbíral více než 14 tisíc kontaktů s 20% konverzním poměrem. Vyplatilo se jim zároveň nastavit odesílání e-mailů s produkty, které si uživatel na webu prohlédl, ale nenakoupil. Díky tomu došlo k nárůstu počtu objednávek o více než tisícovku. Také přání k narozeninám posílila konverzní poměr o celých 18 %.  

Zatímco tak ještě v roce 2019 společnost Grizly.cz balila oříšky a mandle na kuchyňské váze, dnes denně odbaví přes dva a půl tisíce objednávek, což dělá skoro třicet tun zboží. Firma nyní zaměstnává 130 lidí a momentálně se snaží expandovat do Polska i Maďarska.

Zdroj informací

Grizly.cz a NejBusiness.cz

Datum

9. června 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

E-shop NejBusiness.cz

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.2628 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál