Lidé se stále více zajímají o původ masa a také o životní podmínky zvířat v chovech. Albert na to reaguje, díky nové funkci si mohou zákazníci jeho obchodů dohledat detailní informace o původu každého Královského kuřete. A protože Královské kuře nepochází z jedné farmy, přibyly na obalech vedle QR kódů také číselná značení, aby zákazník mohl přesně zjistit, ze které české farmy kuře pochází. Součástí informací je i délka chovu a informace o tom, jak se kuřata na farmě chovají.
Už v loňském roce Albert zpřehlednil značení původu masa na svých obalech – místo chovu, porážky a balení je zvýrazněno českou vlaječkou a tuzemským původem. Na obalech přibyl také QR kód, který přesměruje zákazníky na web, kde získají řadu praktických tipů. Na to navazuje další novinka, u Královského kuřete si zákazníci díky QR kódu a číselnému symbolu dohledají na mobilním webu detailní informace o jeho původu.
„Vidíme, že se naši zákazníci pořád intenzivněji zajímají o původ masa a řeší i podmínky chovu zvířat. Maso si pečlivě vybírají a prohlíží si ho. Chceme jim v této oblasti přinášet více informací, proto můžou u Královského kuřete nově díky QR kódu a speciálnímu identifikátoru dohledat název farmy, místo chovu, družstvo, dodavatele, délku chovu a také informace o tom, jak kuřata na farmě chovají. Navíc je vše zabaleno v plně průhledném obalu, aby byl produkt jasně viditelný,“ vysvětluje Robert Birov, manažer kategorie masa v obchodech Albert.
Délka chovu Královského kuřete je minimálně 56 dní, je tedy téměř dvakrát taková než u běžných kuřat. Krmivo je nutričně vyvážené, využívají se směsi s vysokým obsahem obilovin. Kuřata mají také více prostoru pro pohyb. Podmínky při chovu se propisují i do struktury masa a jeho chuťových vlastností.
Albert spolupracuje s domácími dodavateli masa po celou dobu působení na českém trhu, tedy již třicet let. Před pěti lety spolupráci v oblasti masa s lokálními dodavateli stvrdil memorandem, ve kterém se zavázal prodávat ve stálé nabídce sto procent vepřového a hovězího masa pouze z českých chovů. Také nabídka kuřecího masa je pouze českého původu. Výjimkou jsou zahraniční krajové speciality a masa v kvalitě bio, kterého čeští chovatelé neprodukují pro domácí trh dostatek.
Albert Česká republika, s.r.o. a NejBusiness.cz
15. října 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....