Dotykačka propojila klasický prodej s e-shopy, usnadní to práci se sklady

Dotykačka propojila klasický prodej s e-shopy, usnadní to práci se sklady

Dotykačka vyhlašuje konec složitým ručním přepisům skladových zásob mezi pokladnou v obchodě a e-shopem. Nejrozšířenější pokladní systém pro malé a střední podniky jako první nabízí integraci s nejpoužívanějšími e-commerce platformami Shoptet a WooCommerce. Podnikatelé, kteří provozují různé prodejní kanály, tak díky Dotykačce konečně můžou mít dokonalý přehled o skladových zásobách v jakémkoli okamžiku.

Shoptet představuje nejpoužívanější e-commerce platformou na českém trhu – aktuálně na ní funguje víc než 20 tisíc tuzemských e-shopů. WooCommerce je zase jedničkou v celosvětovém měřítku s více než 3,5 miliony zákazníků. Obě řešení umožňují velmi jednoduše zřídit a provozovat online obchod, ovšem jejich propojení s externím pokladním systémem používaným v kamenných obchodech bylo donedávna složité a nákladné.

„S pandemií se do internetového prostředí přesunuli i obchodníci, kteří předtím byli striktně tradiční, takže poptávka po propojení všech kanálů ještě vzrostla. Bez integrace obchodníci nestíhali ručně odepisovat skladové zásoby, takže se mohlo snadno stát, že v obchodě prodali něco, co si mezitím někdo jiný objednal přes e-shop. Díky propojení je ale taková situace vyloučena,“ vysvětluje ředitel Dotykačky Petr Menclík.

Připraveno během pár minut

Není třeba obávat se složité aktivace, vše je intuitivní a rychlé. Na základě čárových kódů se produkty mezi pokladnou a e-shopem spárují v řádu minut. Zákazníci si tak na e-shopu nebudou moci objednat něco, co v reálu není na skladě. Systém také na základě identifikátorů, EAN kódů nebo názvů umí vyhledat konkrétní produkty, případně vyfiltrovat spárované a nespárované položky či duplicitní EAN kódy.

„Jakmile se uskuteční prodej online nebo offline, informace o změně skladu se okamžitě propíše do všech prodejních kanálů. Objednávky se tím zrychlí a sklady přitom vždy zůstanou synchronní,“ doplňuje Menclík.

Příklad z praxe: Jednodušší obsluha zákazníka

Propojení Dotykačky s platformou Shoptet oceňují například v obchodě Never Enough, který online nabízí oblečení, ale zároveň v pražském showroomu provozuje i bar. „Bar obsluhujeme přes Dotykačku, oblečení jsme zase vždycky prodávali přes Shoptet – a to jak na e-shopu, tak v prodejně. Často se ovšem stávalo, že nám zákazník musel platit dvakrát. Nebyli jsme schopni dát produkty z obchodu a věci z baru na jednu účtenku. Díky téhle integraci to odpadá,“ uvádí majitel.

Synchronizace skladů i dalších procesů je díky integračnímu řešení dotažená natolik, že veškeré změny stačí udělat na jednom místě – ať už v e-shopu nebo v pokladním systému. U spárovaných produktů tak lze volitelně synchronizovat například jméno produktu, prodejní cenu, sazbu DPH, umístění v kategorii, čárový kód/SKU a krátkou poznámku.

Dotykačka

Dotykačka je poskytovatelem řešení a služeb v oblasti pokladních systémů pro malé a střední podnikatele v segmentu Horeca, obchodu a služeb. Společnost vznikla v roce 2015 a z dynamicky se rozvíjejícího start-upu je v současnosti jedním z evropských lídrů na trhu moderních pokladních systémů. Úspěšné pokladní řešení vyvinuté na platformě Android poskytuje živnostníkům, malým a středně velkým firmám spolehlivý nástroj pro zefektivnění jejich podnikání. Skupina Dotykačka s.r.o., do které kromě Dotykačky patří také Smart Software s pokladnou Markeeta zaměstnává 130 lidí ve třech zemích a obsluhuje dohromady více než 24 000 platících uživatelů. Celosvětově si aplikaci Dotykačka stáhlo na svá zařízení přes 75 000 uživatelů. Společnost má nyní obchodní zastoupení v České republice, Polsku a Německu. Už v roce 2016 se firma zařadila mezi Českých 100 Nejlepších. Dotykačka poskytuje v zahraničí svoje služby také pod značkou Dotypos.

Zdroj informací

Dotykačka ČR s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

29. srpna 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.339 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál