Předmětem je výběr dodavatele na zajištění kontroly, dodávky, údržby a oprav (vč. likvidace) všech prvků městského mobiliáře v Městském obvodu Plzeň 2 – Slovany.
Mezi prvky městského mobiliáře patří mobilní i pevné lavičky s kovovými nebo betonovými bočnicemi, košů na psí exkrementy, informační cedule na kovovém stojanu, dřevěné i kovové zábrany proti vjezdům do zeleně a průšlapům, oprava dětských pískovišť. Seznamy pískovišť a umístění odpadkových košů jsou přílohami této výzvy.
Dodavatel může zajišťovat i případnou dodávku mobiliáře – nové lavičky, odpadkové koše a vložky do nich, cedule, kůly apod. Pak na základě objednávky zajistí i instalaci těchto prvků mobiliáře. Na jaře dodavatel mobilní lavičky na veřejná prostranství umístí a na podzim je odveze k uskladnění.
V intervalu 1 x za 14 dnů bude provedena kontrola tohoto mobiliáře s protokolem o zjištěném stavu mobiliáře. Na základě tohoto protokolu bude zpracována cenová nabídka na potřebné opravy, které budou provedeny hned po obdržení objednávky.
Požadované práce (i nad rámec výše uvedeného rozsahu, dle aktuální potřeby) budou probíhat po dobu od 1.4.2021 do 31.3.2023, v zimních měsících s ohledem na počasí.
3503
Druh veřejné zakázky
Veřejná zakázka na Služby
Neuvedeno
Termín plnění:
Předpokládaný termín zahájení zakázky - 1. 4. 2021
Předpokládaný termín ukončení zakázky - 31. 3. 2023
Místo plnění:
Plzeň
27. ledna 2021 v 14:55
https://tenderarena.cz/dodavatel...
Zadávací dokumentace je uvedena v příloze (viz. níže)
Statutární město Plzeň
nám. Republiky 1,
306 32 Plzeň
IČO: 00075370
Drahomíra Sýkorová
Email: sykorovad@plzen.eu
Tel.: +420 378 036 314
Informace o veřejné zakázce naleznete také na adrese:
https://tenderarena.cz/dodavatel...
17. prosince 2020