MALL Pay: E-shopy začínají opět vyžadovat předplatby

MALL Pay: E-shopy začínají opět vyžadovat předplatby

Platba při nákupu předem, omezování hotovosti. Ale také snaha e-shopů upozadit dobírku. Letošní vánoční sezona se díky koronaviru ponese v duchu výrazných změn v platebních metodách, které budou online hráči preferovat. Potřeba e-shopů dostat peníze co nejrychleji v protikladu s ochotou zákazníků často platit až po rozbalení zboží bude nahrávat odložené platbě. MALL Pay, jeden z největších fintechů, které ji nabízí, proto očekává až třetinový růst. Ten se projevuje už nyní – jen za posledních 6 měsíců zdvojnásobil počet zapojených partnerů, kterých nyní nabízí přes sto.

Závěr roku a vánoční sezona tradičně generují asi třetinu obratu celé české e-commerce. Letos by však celkové obraty mohly vyhoupnout ještě výše nad očekávaných 62 miliard korun – tedy pokud se i tentokrát bude opakovat scénář, který do e-commerce na jaře přinesla koronavirovou krize. Ten má kvůli aktuálním omezením potenciál přivést do online nové cílové skupiny, které jsou jindy věrné spíše kamenným obchodům. Pro e-shopy však nebude jednoduché tuto příležitost využít. Na jedné straně budou muset skloubit co nejvíce prozákaznický přístup, který lidé vyžadují při nákupu vánočních dárků, na druhé straně ohlídat vlastní cash-flow a bezpečnost. E-shopy tak opět začnou preferovat platbu předem a omezovat dobírku, která je však pro většinu zákazníků stále nejdůležitější platební metodou.

Ke slovu se díky tomu opět dostává odložená platba, která oba tyto protichůdné požadavky (tedy platbu pro e-shop ihned, pro zákazníka později) dokáže splnit. MALL Pay očekává, že zájem o ni vzroste meziročně o 40 % a do konce roku ji poprvé využijí desítky tisíc nových zákazníků. Jejich počet se zvyšuje i přímo úměrně dostupnosti odložené platby. Počet e-shopů, které ji implementují, totiž raketově roste. Jen v případě MALL Pay se jejich počet za posledních 6 měsíců více než zdvojnásobil. V současné době platbu MALL Pay využívá přes sto e-shopů a online plateb, nově například CZC.cz, UGO, Lihovar Žufánek, TESLA, Patro.cz nebo Books.cz. Další desítky e-shopů se pak připravují na onboarding. Výrazným posunem je pak zavedení nových produktů, jako je třeba skipovací platební karta, která umožní odložit platbu na kterémkoli e-shopu.

“Už loňský rok se prokázal potenciál odložené platby, letos bude znásobený ještě podporou samotných e-shopů, pro které se stává v nastávajícím období nejstrategičtějším platebním nástrojem. Právě obavy z nevyzvednutých objednávek placených na dobírku, které jim nejen zadržují peníze, ale ještě za ně musí doplácet, jsou pro jednotlivé provozovatele nejsilnějším impulsem,” uvádí Adam Kolesa, CEO MALL Pay. “E-shopy si zároveň vyzkoušely, že ne každý zákazník je ochoten přistoupit na platbu při objednání a hledají proto cesty, jak tyto zákazníky v nejdůležitějším období roku neztratit a zůstat konkurenceschopní vůči největším hráčům.”

MALL Pay

MALL Pay má v současnosti skoro 60 000 aktivních uživatelů, z toho skoro 10 000 nakupuje často. Předpokládá, že jejich počet by se měl do konce roku zvýšit ještě alespoň o třetinu. Do konce roku by zároveň chtěl vydat nové skipovací platební karty pro vyšší stovky až tisíce zákazníků. Přes vánoční špičku zprostředkuje po celé republice odložené platby u nákupů v hodnotě za několik desítek milionů korun.

MALL Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je s MALL Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Zdroj informací

MALL Pay a NejBusiness.cz

Datum

19. října 2020

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

Reklama

Page generated in 1.8264 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál