Nasazení e-commerce softwaru je pro mnohé společnosti perspektivní volbou. Celkové investice již v roce 2016 přesáhly 5 miliard dolarů a od té doby neustále rostou. V současnosti je častým prvotním impulsem pro digitalizaci obchodu situace způsobená virem COVID-19. Firmy, které se rozhodly digitalizovat, získávají před svojí konkurencí náskok. Takto důležité kroky je ale nutné naplánovat s rozmyslem a s výhledem do budoucnosti. Liferay nabízí řešení, které spojuje všechno potřebné do jedné platformy, s důrazem na uživatelskou přívětivost jak pro zákazníka, tak pro zaměstnance.
V posledním roce velké množství firem vstoupilo do digitálního světa. Společnosti, které tak učinily ještě před začátkem krize kolem COVID 19, měly v jejím průběhu obrovskou výhodu. Podle průzkumů B2BecNews skoro 61 % výrobců a 38 % obchodníků a distributorů z 276 dotazovaných nemělo vlastní e-commerce web. Přes 75 % z nich ho ale plánovalo spustit do dvou let. Společnosti s již existující digitální platformou budou podle odhadů studie mít do roku 2021 růst vyšší o 30procentních bodů. Důvodem je, že již v průběhu koronavirové krize budou pracovat se svými digitálními kanály lépe.
Existují dva základní přístupy, které mohou firmy zaujmout. Jsou to problémový a růstový přístup. Firmy si nemohou dovolit být neefektivními a potřebují konkurovat spíše uživatelské přívětivosti, než cenou nebo vlastnostmi produktů. Obchodní systémy firem s problémovým přístupem stárnou a nedokážou plnit očekávání. Na druhé straně společnosti s růstovým přístupem si myslí, že jejich růst není pomalý ani špatný, ale jsou přesvědčeny o tom, že by mohl být i lepší. Snaží se získat výhodu vybudováním digitálních kanálů pro prodej a získat tak nový zdroj příjmů.
Liferay má řešení i pro společnosti s problémovým přístupem, které chtějí něco změnit. Nabízí možnost vytvořit efektivní B2B e-commerce platformu založenou na srozumitelnosti a přehlednosti, která:
Firmám, které vyznávají růstový přistup, Liferay může ukázat novou a jednodušší cestu a zefektivnění jejich stávající digitálních systémů.
1) nároky zákazníků neustále rostou
2) až 65 % kupujících dává přednost online transakcím
3) nespokojenost zákazníků odráží neschopnost uspokojit jejich komplexní potřeby
4) až 37 % portálů není intuitivních a snadno použitelných i pro starší uživatele
5) B2B e-commerce má obchodním týmům pomáhat, ne je nahrazovat
6) podniky zaměřené na B2B se často spoléhají na zastaralé obchodní modely
7) až 18 % prodejců stále považuje e-commerce za samostatně stojící oddělení
8) podnikům protékají příjmy a tržby mezi prsty kvůli špatně nastavenému e-commerce systému
Až 40 % současných platforem je starších více než dva roky a postrádají některé již běžné funkce, jako například cloud computing, který přináší flexibilní, personalizovaný a propojený systém.
Liferay a NejBusiness.cz
29. června 2020
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...