Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také „VZ“) je dodávka HW k rozšíření infrastruktury pro Automatizovaný daňový informační systém – Portál MOJE daně (dále také „zboží“) a instalace zboží, jehož specifikace, množství zboží, přesné požadavky na instalaci zboží jsou uvedeny v Příloze č. 3 ZD.
Zadavatel požaduje dodání nového a nepoužitého zboží, a to veškerého potřebného programového vybavení a licencí, které umožní plnohodnotné fungování poptávané funkcionality.
Z2020-024289
Druh veřejné zakázky
Dodávky
Režim veřejné zakázky
Nadlimitní
Neuvedeno
Termín plnění:
Předpokládaný termín zahájení zakázky - dnem podpisu smlouvy oběma smluvními stranami a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv
Předpokládaný termín ukončení zakázky - doba plnění veřejné zakázky je stanovena v návrhu smlouvy
Místo plnění:
Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s.p., Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3
2. prosince 2020 v 10:00
https://nen.nipez.cz/SeznamZadavacichPostupu...
Zadávací dokumentace je uvedena v příloze (viz. níže)
Generální finanční ředitelství
Lazarská 15,
110 00 Praha
IČO: 72080043
Bc. Jana Šrámková
Email: Jana.Sramkova@fs.mfcr.cz
Tel.: +420 296 854 416
Informace o veřejné zakázce naleznete také na adrese:
https://nen.nipez.cz/SeznamZadavacichPostupu...
19. listopadu 2020