Nákup HW pro ADIS - Portál MOJE daně

Nákup HW pro ADIS - Portál MOJE daně

Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také „VZ“) je dodávka HW k rozšíření infrastruktury pro Automatizovaný daňový informační systém – Portál MOJE daně (dále také „zboží“) a instalace zboží, jehož specifikace, množství zboží, přesné požadavky na instalaci zboží jsou uvedeny v Příloze č. 3 ZD.
Zadavatel požaduje dodání nového a nepoužitého zboží, a to veškerého potřebného programového vybavení a licencí, které umožní plnohodnotné fungování poptávané funkcionality.

Evidenční číslo zadavatele

Z2020-024289

Druh a režim veřejné zakázky

Druh veřejné zakázky
Dodávky

Režim veřejné zakázky
Nadlimitní

Předpokládaná cena

Neuvedeno

Termín a místo plnění

Termín plnění:
Předpokládaný termín zahájení zakázky - dnem podpisu smlouvy oběma smluvními stranami a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv
Předpokládaný termín ukončení zakázky - doba plnění veřejné zakázky je stanovena v návrhu smlouvy

Místo plnění:
Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s.p., Na Vápence 915/14, 130 00  Praha 3

Termín, místo a způsob podání nabídky

Zadávací dokumentace

Zadávací dokumentace je uvedena v příloze (viz. níže)

Zadavatel

Generální finanční ředitelství
Lazarská 15,
110 00  Praha

IČO: 72080043

Kontaktní osoba

Bc. Jana Šrámková

Email: Jana.Sramkova@fs.mfcr.cz
Tel.: +420 296 854 416

Související

Informace o veřejné zakázce naleznete také na adrese:
https://nen.nipez.cz/SeznamZadavacichPostupu...

Datum zadání na portálu NejBusiness.cz

19. listopadu 2020

Ke stažení

Page generated in 3.0903 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál