Smartlook rozjíždí operace v Americe. Prorazit mu na místním trhu pomůže nový vedoucí sales týmu

Smartlook rozjíždí operace v Americe. Prorazit mu na místním trhu pomůže nový vedoucí sales týmu

Smartlook posiluje Ryan Fischer na pozici vice president of sales for North America. Na starost bude mít budování vztahů s klienty a vedení sales týmu v rámci mateřské společnosti, kterou Smartlook zřídil ve Spojených státech. Fischer více než šest let pracoval na vedoucích obchodních pozicích pro společnosti Appsee a UXCam, které vyvíjí software pro mobilní analytiku. Tam během svého působení hrál důležitou roli v expanzi obchodních operací v USA. Ve Smartlooku plánuje využít svých zkušeností a pomoci Smartlooku stát se i na americkém trhu firmou, která se klientům hledající nástroje pro analýzu uživatelského chování stane první volbou.

„Smartlook vytvořil produkt, který má nakročeno stát se tím nejžádanějším na trhu. Na své pozici chci stavět na pevných základech, které už lidé ve Smartlooku vybudovali, a rozšířit jeho kvality dál mezi nové klienty. Společně s týmem chci potenciálním zákazníkům pomoci, aby měli k analýze uživatelského chování ten nejlepší možný nástroj a drželi krok se svými uživateli a konkurencí. Mým hlavním cílem je ovšem upevnit pozici Smartlooku v USA a zvýšit podíl našich příjmů z místního trhu,“ komentuje Ryan Fischer.

Expert na sales analytického softwaru

Kariéru začal Fischer budovat ve společnosti Kantar Media, kde pomáhal mediálním společnostem pomocí specializovaných produktů analyzovat reklamní prostředí a konkurenci. Později pracoval jako sales director pro Appsee, společnost vyvíjející software umožňující analýzu uživatelského chování na mobilních zařízeních, kde poprvé získal zkušenosti se specifiky potřeb klientů, na které cílí i Smartlook. Odtud směřoval do UXCam, kde působil jako regional vice president of sales ve stejné produktové oblasti.

„Ryan má zkušenosti přesně v té oblasti, na kterou Smartlook cílí, a to v geografickém i produktovém smyslu. S probíhajícími aktivitami Smartlooku ve Spojených státech je důležité, aby sales tým vedl někdo, kdo našemu produktu rozumí. Ryan ví, jak na expanzi sales aktivit ve Spojených státech, ale také rozumí specifikům analytických nástrojů. Věříme, že bude pro celý Smartlook významnou posilou,“ komentuje CEO Smartlooku Petr Janošík.

„Chápat specifické potřeby klientů je pro mě klíčem k úspěchu produktu na trhu. Je důležité, abychom pro klienta nebyli jen společností, která nabízí nějaký nástroj, ale abychom pro něj byli partnerem, který mu v analytice uživatelského chování poradí,“ vysvětluje Fischer.

Zdroj informací

Smartlook a NejBusiness.cz

Datum

30. června 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.1399 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál