Tým Shoptetu posílil Ivo Mrena z Peppermint Digital, zaměří se na slovenský trh i budování značky Shoptet Premium

Tým Shoptetu posílil Ivo Mrena z Peppermint Digital, zaměří se na slovenský trh i budování značky Shoptet Premium

Marketingový tým největšího českého poskytovatele e-shopových řešení Shoptet posílil nový manažer Ivo Mrena. Ten bude mít nově na starosti značku Shoptet Premium pro individualizované e-shopové řešení, a především komunikaci na slovenském trhu, kde Shoptet cílí na pozici jedničky. Ivo Mrena uplynulé dva roky působil v digitální agentuře Peppermint Digital, kde zodpovídal za digitální komunikaci automobilky Škoda Auto.

Ivo Mrena přechází do Shoptetu z agentury Peppermint Digital, kde vedl digitální kampaně a dlouhodobou komunikaci české automobilky na sociálních sítích. Během svého více než desetiletého působení v oboru také získal zkušenosti s prací pro značky T-Mobile, Home Credit nebo banku Creditas. „Ivo Mrena v rámci našeho marketingového týmu nově doplňuje a zastřešuje komunikační aktivity na slovenském trhu. Naši platformu na něm využívá více než čtyři tisíce e-shopů s celkovým ročním obratem zhruba osm miliard korun. A jsem velmi rád, že nám Ivovy zkušenosti pomohou také se značkou Shoptet Premium,“ uvádí Radek Hudák, CMO společnosti Shoptet.

Samostatný produkt Shoptet Premium, který bude mít Ivo Mrena v Shoptetu nově na starosti, poskytuje možnost individuální tvorby e-shopů nad rámec standardizovaných řešení. A to kombinací paušální formy provozu e-shopu přímo na platformě spolu s neomezenými možnostmi co do vzhledu, množství produktů, doplňků nebo služeb. Ivo Mrena vystudoval marketing na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze a během své dosavadní kariéry získal marketingová ocenění jako Fénix, Zlatá pecka, Effie nebo IMC Czech Awards. Ve volném čase se rád věnuje golfu a skateboardingu.

Společnost Shoptet se od roku 2009 specializuje na poskytování komplexního řešení pro správu internetových obchodů. Mezi její služby patří například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody i podpora v oblasti EET a GDPR, ale také propojení s nástroji pro marketing, nebo skladové hospodářství. Nabízí také pokladní systém pro správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Řešení společnosti Shoptet využívá 80 % nově vzniklých e-shopů na českém a slovenském trhu a celkem polovina aktivních e-shopu na trhu.

Zdroj informací

Shoptet, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

15. března 2021

Hledáme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

O platformě Trh firem




Reklama

Facebook

Page generated in 1.8827 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál