BMW Group v oblasti vývoje koncepčních vozů a prototypů používá nový druh rozšířené reality (AR), který celý proces, od návrhu jednotlivých sekcí automobilu až komplexní řešení sériově výroby, zrychluje až o 12 měsíců.
Brýle pro rozšířenou realitu umožní vidět reálné tvary, například karoserii vozu, a do nich zasazovat 3D holografické modely v reálném měřítku. Díky tomu je příprava různých řešení a reálných výrobních procesů budoucích sériových vozů flexibilnější a nákladově efektivnější.
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...