Lepicí pásky s potiskem fungují jako skvělý marketingový pomocník. Na 3 příkladech si ukážeme, jak potisk pásek pozvedne značku.
Páska je vlastně takový prostředek komunikace se zákazníkem. Páskou můžete zákazníkům říct o probíhající akci, firemním příběhu nebo v sezóně popřát krásné Vánoce.
Pokud je vaším hlavním cílem, abyste byli vidět, umístěte na pásku své logo firmy. Přidat můžete i slogan nebo maskota. Výhodou je, že takovou pásku ve firemních barvách využijete celoročně.
Někdy logo stačí, jindy můžete připojit i své webové stránky nebo slogan
Příklad, jak je možné na pásce využít prostor pro logo a prostřednictvím obrázků ukázat zaměření firmy.
Na pásce je dost prostoru na to, abyste ho využili ve váš obchodní prospěch. Tady je pár inspirativních tipů, čím se dá páska potisknout:
Zvolte motivační citát nebo text, který se dostane pod kůži.
Páska “KŘEHKÉ” se hodí, když balíte skleničky nebo něco, co se snadno rozbije.
Ukažte zákazníkům, že vaše firma jede na eko vlně a že vám záleží na životním prostředí.
Tak co, nápady se to ve vás jenom hemží? Pojďte toho využít a zažijte na vlastní brand, jak dobře můžou vypadat na míru vyrobené lepicí pásky.
Rádi vám s tím v Top-obaly.cz pomůžeme.
Top-obaly.cz a NejBusiness.cz
Foto: Top-obaly.cz, packagingindore.com, Etsy.com a pinterest.com
18. července 2023
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...