Lepicí pásky s potiskem fungují jako skvělý marketingový pomocník. Na 3 příkladech si ukážeme, jak potisk pásek pozvedne značku.
Páska je vlastně takový prostředek komunikace se zákazníkem. Páskou můžete zákazníkům říct o probíhající akci, firemním příběhu nebo v sezóně popřát krásné Vánoce.
Pokud je vaším hlavním cílem, abyste byli vidět, umístěte na pásku své logo firmy. Přidat můžete i slogan nebo maskota. Výhodou je, že takovou pásku ve firemních barvách využijete celoročně.
Někdy logo stačí, jindy můžete připojit i své webové stránky nebo slogan
Příklad, jak je možné na pásce využít prostor pro logo a prostřednictvím obrázků ukázat zaměření firmy.
Na pásce je dost prostoru na to, abyste ho využili ve váš obchodní prospěch. Tady je pár inspirativních tipů, čím se dá páska potisknout:
Zvolte motivační citát nebo text, který se dostane pod kůži.
Páska “KŘEHKÉ” se hodí, když balíte skleničky nebo něco, co se snadno rozbije.
Ukažte zákazníkům, že vaše firma jede na eko vlně a že vám záleží na životním prostředí.
Tak co, nápady se to ve vás jenom hemží? Pojďte toho využít a zažijte na vlastní brand, jak dobře můžou vypadat na míru vyrobené lepicí pásky.
Rádi vám s tím v Top-obaly.cz pomůžeme.
Top-obaly.cz a NejBusiness.cz
Foto: Top-obaly.cz, packagingindore.com, Etsy.com a pinterest.com
18. července 2023
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....