Mobilní bankovní služby a smart bankovnictví šetří klientům mBank klidně i 15 minut týdně. Vyplývá to z propočtu banky, která už od svého příchodu na český trh klade život svých klientů na první místo. Aktuálně na to upozornila v kampani při příležitosti svých 15. narozenin na českém trhu.
Digitální banka mBank dlouhodobě sleduje primární cíl, kterým je zjednodušit klientům správu jejich financí a ušetřit jim co nejvíce času. Pokud ho stráví méně řešením svého bankovnictví, mohou se více soustředit na vlastní život a věnovat se aktivitám, které je baví a jsou pro ně důležité. To, že se bance daří tento cíl naplňovat, potvrzuje i její nejnovější propočet. Podle něj mohou klienti mBank ušetřit díky jejím chytrým službám klidně i 15 minut týdně.
„V mBank věříme, že nejdůležitější je čas našich klientů, a proto se jim ho snažíme ušetřit. Mohou ho díky tomu investovat do aktivit, které mají rádi, a neztratí ho správou svých financí. Prostřednictvím naší narozeninové kampaně jsme jim chtěli poděkovat za důvěru a dopřát jim trochu času pro sebe,“ říká Tereza Froňková, marketingová ředitelka mBank pro Slovensko a Českou republiku.
V rámci kampaně při příležitosti svých 15. narozenin mBank pro své klienty připravila dárky, se kterými mohou naplno využít právě ušetřený čas. Banka jim jako poděkování přináší různé 15minutové aktivity: klienti si mohou užít zajímavá videa s různými návody, vzdělávací či relaxační aktivity, tipy na vaření, povídky či hudební playlisty pro různé příležitosti. Na webu banky najdou několik oblastí, ze kterých si svou 15minutovou aktivitu mohou vybrat. Ať už chtějí rozvíjet svou kreativitu, zapracovat na seberozvoji, zjistit, jak zefektivnit běžecké tréninky, nebo naplánovat výlet, vyberou si podle svých aktuálních preferencí. V případě, že mají času víc, si samozřejmě mohou postupně otevřít všechny dárky.
Za 15 let působení v Česku mBank svým klientům představila desítky nových unikátních řešení. Mnohá z nich byla zároveň absolutní novinkou na našem trhu. Mezi ty nejnovější patří například virtualizace celého portfolia platebních karet či představení oblíbené eKarty, která je určena pro bezpečné platby na internetu.
Právě eKarta hrála roli v předvánoční kampani, kterou si mBank připravila pro stávající i nové klienty, aby jim přispěla, v podobě cashbacku až 2 000 Kč na vánoční dárky a pohodové Vánoce.
mBank a NejBusiness.cz
9. prosince 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....