mBank svým klientům ušetří až 15 minut týdně

mBank svým klientům ušetří až 15 minut týdně

Mobilní bankovní služby a smart bankovnictví šetří klientům mBank klidně i 15 minut týdně. Vyplývá to z propočtu banky, která už od svého příchodu na český trh klade život svých klientů na první místo. Aktuálně na to upozornila v kampani při příležitosti svých 15. narozenin na českém trhu.

Digitální banka mBank dlouhodobě sleduje primární cíl, kterým je zjednodušit klientům správu jejich financí a ušetřit jim co nejvíce času. Pokud ho stráví méně řešením svého bankovnictví, mohou se více soustředit na vlastní život a věnovat se aktivitám, které je baví a jsou pro ně důležité. To, že se bance daří tento cíl naplňovat, potvrzuje i její nejnovější propočet. Podle něj mohou klienti mBank ušetřit díky jejím chytrým službám klidně i 15 minut týdně.

„V mBank věříme, že nejdůležitější je čas našich klientů, a proto se jim ho snažíme ušetřit. Mohou ho díky tomu investovat do aktivit, které mají rádi, a neztratí ho správou svých financí. Prostřednictvím naší narozeninové kampaně jsme jim chtěli poděkovat za důvěru a dopřát jim trochu času pro sebe,“ říká Tereza Froňková, marketingová ředitelka mBank pro Slovensko a Českou republiku.

V rámci kampaně při příležitosti svých 15. narozenin mBank pro své klienty připravila dárky, se kterými mohou naplno využít právě ušetřený čas. Banka jim jako poděkování přináší různé 15minutové aktivity: klienti si mohou užít zajímavá videa s různými návody, vzdělávací či relaxační aktivity, tipy na vaření, povídky či hudební playlisty pro různé příležitosti. Na webu banky najdou několik oblastí, ze kterých si svou 15minutovou aktivitu mohou vybrat. Ať už chtějí rozvíjet svou kreativitu, zapracovat na seberozvoji, zjistit, jak zefektivnit běžecké tréninky, nebo naplánovat výlet, vyberou si podle svých aktuálních preferencí. V případě, že mají času víc, si samozřejmě mohou postupně otevřít všechny dárky.

Za 15 let působení v Česku mBank svým klientům představila desítky nových unikátních řešení. Mnohá z nich byla zároveň absolutní novinkou na našem trhu. Mezi ty nejnovější patří například virtualizace celého portfolia platebních karet či představení oblíbené eKarty, která je určena pro bezpečné platby na internetu.

Právě eKarta hrála roli v předvánoční kampani, kterou si mBank připravila pro stávající i nové klienty, aby jim přispěla, v podobě cashbacku až 2 000 Kč na vánoční dárky a pohodové Vánoce.

Zdroj informací

mBank a NejBusiness.cz

Datum

9. prosince 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

Reklama

Page generated in 1.2943 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál