Skladon, jeden z největších poskytovatelů fulfillmentu v České republice, letos opět uspěl v mezinárodním žebříčku Technology Fast50 společnosti Deloitte. Soutěž každoročně oceňuje padesát nejrychleji rostoucích technologických firem v regionu střední Evropy. České společnosti se podařilo v žebříčku umístit již potřetí v řadě, tentokrát však ještě o pár desítek pozic výše než v roce 2021.
Do aktuálně již 23. ročníku soutěže se letos přihlásilo téměř 500 technologických firem z celkem 18 zemí střední Evropy. Kromě hlavního ocenění Technology Fast50, kde Skladon obsadil 20. místo, byl vyhlášen také ryze český žebříček, ve kterém společnost poskočila na 6. pozici. Úspěch firmy tak znovu dokazuje, že je outsourcing logistiky stále využívanější službou nejen ve světě, ale také v Česku. Postupně k němu totiž přistupují i větší hráči, kterým fulfillment často pomáhá s navýšením logistických kapacit v nejvytíženějších obdobích roku jako je např. vánoční sezóna.
„Opětovné umístění v mezinárodní soutěži tohoto formátu a obsazení vnímáme jako obrovský úspěch a zároveň odměnu za to, na čem každý den pracujeme. Letošní rok byl nejen pro logistické odvětví velkou výzvou a já jsem hrdý na celý náš tým, že jsme jej zvládli překlenout se ctí a navíc s vidinou velkých plánů do budoucna,“ komentuje umístění v soutěži Konstantin Margaretis, CEO a spoluzakladatel Skladonu.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo stejně jako minulý rok v pražském divadle Archa. Za Skladon se jej zúčastnila marketingová asistentka Monika Dobiášová a marketingový manažer Tomáš Kohút, který ocenění na místě přebíral. „Díky osobní účasti přímo v místě dění, a to v obklopení řady dalších inovativních a úspěšných firem, si člověk uvědomuje význam takového ocenění i velikost celé akce ještě o to intenzivněji. Umístění v soutěži vnímáme primárně jako závazek směrem k našim klientům, a to s cílem další individualizace naší služby na míru jejich potřeb," komentoval účast na vyhlášení Tomáš Kohút.
Pro nominaci do hlavního žebříčku Technology Fast50 musí firmy každoročně splňovat několik kritérií. Podmínky pro letošní ročník zůstaly oproti tomu minulému neměnné, společnosti tedy musely vykázat v posledních třech letech provozní výnosy nejméně 50 000 eur a provozní výnosy v běžném roce nejméně 100 000 eur. Skladon, kterému se podařilo za poslední čtyři roky vyrůst o 1 484 %, tak těmto požadavkům bez problému vyhověl. V roce 2022 plánuje společnost dále růst, pomoci by jí k tomu měla také plánovaná zahraniční expanze.
Skladon a NejBusiness.cz
27. listopadu 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....