Technologicko-konzultační společnost MoroSystems, která pomáhá předním českým i světovým firmám efektivně digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace, se stala prvním českým partnerem Magnolie – ta se řadí mezi takzvané digital experience platformy (DXP) a umožňuje efektivně vyvíjet weby a e-commerce portály pro B2B i B2C firmy. Systém usnadňuje správu obsahu a rozšiřování řešení dle byznysových potřeb zákazníka. Pro MoroSystems to znamená rozšíření technologického portfolia založeného na jazyku Java a posílení kompetencí, které se stále točí kolem vývoje komplexních řešení na míru pro klienty eBay, AEVI, UNIQA nebo Benefit Plus.
„V MoroSystems jsme si k šestnáctým narozeninám nadělili do našeho technologického stacku přírůstek v podobě DXP platformy od společnosti Magnolia. Ta nám umožní efektivněji stavět portálová řešení pro naše zákazníky. Pro firmy, které preferují řešení postavené na technologii Java, jde prakticky o jedinou odpovídající alternativu k Liferay, a to za výrazně kompetitivní náklady. Jsme proto rádi, že jsme se stali prvním partnerem na českém trhu,“ říká Tomáš Páral, CEO MoroSystems.
„Díky partnerství s Magnolií dokážeme klientům nabídnout lepší technické řešení pro vývoj portálů, přičemž umíme srovnat výhody a nevýhody vývoje jak nad DXP platformou, tak čistě na zelené louce. Ve výběru hrálo roli i to, že Magnolia ctí moderní MACH architekturu, která umožňuje poskládat výsledné řešení optimálně dle byznysových potřeb zákazníka. Dále obsahuje nástroje pro tvorbu a správu obsahu určeného nejen pro web, ale i další digitální kanály. V neposlední řadě přináší funkcionality pro orchestraci personalizované zákaznické komunikace. To vše na špičkové úrovni i pro nejnáročnější a nejkomplexnější projekty,“ dodává Radek Teichmann, CTO MoroSystems.
Magnolia byla letos zařazena mezi vizionářské společnosti v rámci žebříčku Gartner® Magic Quadrant for Digital Experience Platforms a jejího růstového potenciálu si rovněž všimli v reportu The Forrester Wave: Digital Experience Platforms (DXPs), Q3 2021. Oba výzkumy ilustrují boom DXP platforem, které jsou typicky určeny pro portálová řešení různého druhu, jež využívají středně velké až velké firmy – například banky a pojišťovny, energetické společnosti, mobilní operátoři nebo farmaceutické firmy.
DXP platforma Magnolia přináší CMS funkcionality (tedy zejména správu obsahu), ale vedle nich dokáže automatizovaně reagovat na odlišné potřeby uživatelů a zákazníků. K tomu obsahuje nástroje pro marketingovou automatizaci včetně správy multikanálové komunikace nebo segmentaci uživatelů (od manuálně nastavených podmínek až po AI/ML modely). Dále umožňuje personalizaci obsahu na různých úrovních (obsah komponent, verze komponent, verze stránek) a s různou komplexitou (od nastavení událostí na základě stanovených pravidel až po rekomendační modely), správu digitálních assetů (DAM funkcionalitu), analytiku a reporting na úrovni uživatele nebo správu kampaní v rámci jednoho či více vlastních webů.
MoroSystems a NejBusiness.cz
24. listopadu 2022
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...