Tesco vydává již druhou zprávu o diverzitě a inkluzi

Tesco vydává již druhou zprávu o diverzitě a inkluzi

Společnost Tesco Stores Česká republika vydává svou druhou zprávu o diverzitě a inkluzi, ve které se věnuje řadě personálních témat souvisejících s různorodostí a začleňováním různých skupin do pracovního procesu. Vše dokládá příběhy svých zaměstnanců, kteří jsou ve zprávě citováni. Za pokroky v oblasti diverzity a inkluze již společnost získala řadu významných cen a uznání.

V Tesco je každý vítán je výstižný název již druhého vydání zprávy, která shrnuje pokroky společnosti Tesco na poli diverzity a inkluze. Řetězec tak dává jasně najevo, že středobodem jeho zájmu jsou lidé – zaměstnanci i zákazníci. „Naším mottem je, že čím více různorodých skupin zaměstnanců budeme ve firmě mít, tím bohatší firemní kulturu budeme společně tvořit. A díky tomu dokážeme lépe obsloužit i široké spektrum našich zákazníků, pro které se stáváme ještě lepším partnerem,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Zpráva shrnuje informace o strategii Tesco pro oblast diverzity a inkluze, statistiky a faktografické údaje a dále se podrobněji věnuje tématům podpory mladých talentů, zvyšování počtu žen na vyšších manažerských postech, začleňování osob se změněnou pracovní schopností do pracovního procesu, usnadnění návratu do práce po dlouhodobé pracovní neschopnosti, podpoře LGBT+ skupiny, uprchlické krizi v souvislosti s válečným konfliktem na Ukrajině a mnohému dalšímu.

Samostatnou kapitolu tvoří představení nových zaměstnaneckých benefitů, které reflektují aktuální trendy v oblasti řízení lidských zdrojů. „V rámci naší společnosti provádíme dvakrát ročně rozsáhlý interní zaměstnanecký průzkum, abychom zjistili, jak se naše kolegyně a kolegové v práci cítí, jaké změny by uvítali a co můžeme učinit pro to, aby bylo Tesco ještě lepším místem pro práci. Z letošních výsledků vyplynulo, že 86 % kolegyň a kolegů považuje Tesco za místo, kde mohou být sami sebou a bez obav z odsuzování a 87 % z nich by doporučilo Tesco jako skvělé místo pro práci. To jsou pro nás fantastické výsledky, kterých si velmi vážíme a současně pro nás představují obrovský závazek do budoucna, abychom přinášeli našim zaměstnancům ještě lepší podmínky pro výkon svých povolání,“ upřesňuje Katarína Navrátilová.

Základním pilířem pro vytváření inkluzivního pracovního prostředí je nastavení inkluzivní kultury, kterou si každý zaměstnanec vezme za svou. K tomu pomáhají v Tesco série školení, které musí zaměstnanci povinně absolvovat již po nástupu do společnosti. K dnešnímu dni tímto školením prošlo více než 7 200 zaměstnanců Tesco. Pro vedoucí pracovníky společnost připravila školení Jak být inkluzivním lídrem, které je povinné a ukazuje cestu manažerkám a manažerům, jak odbourávat předsudky a pracovat s lidmi v rámci svých lokálních i mezinárodních týmů. K vytváření inkluzivní kultury pomáhají i různá partnerství, která Tesco navazuje s organizacemi, které se zabývají problematikou diverzity a inkluze za účelem výměny zkušeností.

Za své aktivity v oblasti různorodosti a začleňování získalo Tesco již řadu významných ocenění. Tím posledním je cena Charty diverzity v rámci TOP Odpovědné firmy. Tesco získalo druhé místo a zařadilo se tak mezi vybranou společnost firem, které v oblasti podpory diverzity a inkluze v České republice udávají trend.

Zdroj informací

Tesco Stores Česká republika a NejBusiness.cz

Datum

18. listopadu 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.5178 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál