Tesco vydává již druhou zprávu o diverzitě a inkluzi

Tesco vydává již druhou zprávu o diverzitě a inkluzi

Společnost Tesco Stores Česká republika vydává svou druhou zprávu o diverzitě a inkluzi, ve které se věnuje řadě personálních témat souvisejících s různorodostí a začleňováním různých skupin do pracovního procesu. Vše dokládá příběhy svých zaměstnanců, kteří jsou ve zprávě citováni. Za pokroky v oblasti diverzity a inkluze již společnost získala řadu významných cen a uznání.

V Tesco je každý vítán je výstižný název již druhého vydání zprávy, která shrnuje pokroky společnosti Tesco na poli diverzity a inkluze. Řetězec tak dává jasně najevo, že středobodem jeho zájmu jsou lidé – zaměstnanci i zákazníci. „Naším mottem je, že čím více různorodých skupin zaměstnanců budeme ve firmě mít, tím bohatší firemní kulturu budeme společně tvořit. A díky tomu dokážeme lépe obsloužit i široké spektrum našich zákazníků, pro které se stáváme ještě lepším partnerem,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Zpráva shrnuje informace o strategii Tesco pro oblast diverzity a inkluze, statistiky a faktografické údaje a dále se podrobněji věnuje tématům podpory mladých talentů, zvyšování počtu žen na vyšších manažerských postech, začleňování osob se změněnou pracovní schopností do pracovního procesu, usnadnění návratu do práce po dlouhodobé pracovní neschopnosti, podpoře LGBT+ skupiny, uprchlické krizi v souvislosti s válečným konfliktem na Ukrajině a mnohému dalšímu.

Samostatnou kapitolu tvoří představení nových zaměstnaneckých benefitů, které reflektují aktuální trendy v oblasti řízení lidských zdrojů. „V rámci naší společnosti provádíme dvakrát ročně rozsáhlý interní zaměstnanecký průzkum, abychom zjistili, jak se naše kolegyně a kolegové v práci cítí, jaké změny by uvítali a co můžeme učinit pro to, aby bylo Tesco ještě lepším místem pro práci. Z letošních výsledků vyplynulo, že 86 % kolegyň a kolegů považuje Tesco za místo, kde mohou být sami sebou a bez obav z odsuzování a 87 % z nich by doporučilo Tesco jako skvělé místo pro práci. To jsou pro nás fantastické výsledky, kterých si velmi vážíme a současně pro nás představují obrovský závazek do budoucna, abychom přinášeli našim zaměstnancům ještě lepší podmínky pro výkon svých povolání,“ upřesňuje Katarína Navrátilová.

Základním pilířem pro vytváření inkluzivního pracovního prostředí je nastavení inkluzivní kultury, kterou si každý zaměstnanec vezme za svou. K tomu pomáhají v Tesco série školení, které musí zaměstnanci povinně absolvovat již po nástupu do společnosti. K dnešnímu dni tímto školením prošlo více než 7 200 zaměstnanců Tesco. Pro vedoucí pracovníky společnost připravila školení Jak být inkluzivním lídrem, které je povinné a ukazuje cestu manažerkám a manažerům, jak odbourávat předsudky a pracovat s lidmi v rámci svých lokálních i mezinárodních týmů. K vytváření inkluzivní kultury pomáhají i různá partnerství, která Tesco navazuje s organizacemi, které se zabývají problematikou diverzity a inkluze za účelem výměny zkušeností.

Za své aktivity v oblasti různorodosti a začleňování získalo Tesco již řadu významných ocenění. Tím posledním je cena Charty diverzity v rámci TOP Odpovědné firmy. Tesco získalo druhé místo a zařadilo se tak mezi vybranou společnost firem, které v oblasti podpory diverzity a inkluze v České republice udávají trend.

Zdroj informací

Tesco Stores Česká republika a NejBusiness.cz

Datum

18. listopadu 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2531 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál