Kärcher se chová udržitelně již od založení a stále tento směr posiluje

Kärcher se chová udržitelně již od založení a stále tento směr posiluje

Ačkoliv společnost Kärcher patří mezi velké světové korporace a je činná v mnoha desítkách zemí na několika kontinentech, je stále pořád trochu rodinnou firmou. A právě díky tomu je v ní koncept udržitelnosti pevně zakotven již od založení i po celou dobu jejího vývoje. Poslední novinkou je získání certifikátu Udržitelný e-shop v České republice.

„U nás není pojem udržitelnost ničím novým. Již od založení společnosti neseme odpovědnost za životní prostředí, naše výrobky, dodavatelský řetězec, společnost a naše zaměstnance. Protože věříme, že můžeme změnit společnost, ve které žijeme,“ říká Milada Skutilová, generální ředitelka české pobočky Kärcher a dodává: „Šetrnost k životnímu prostředí a ochrana klimatu jsou základní součástí našich aktivit. Již léta si neustále stanovujeme nové cíle, abychom naši společnost systematicky zefektivňovali a šetřili zdroje a plnili svoji roli sociálního aktéra. S našimi cíli do roku 2025 nyní činíme další krok směrem k budoucnosti. S těmito cíli stanovenými v roce 2020 také hrajeme svoji roli při dosahování 17 cílů udržitelného rozvoje OSN.“

Tyto cíle udržitelného rozvoje představují globální standard pro priority a cíle udržitelného rozvoje do roku 2030 na ekonomické, sociální a ekologické úrovni. Pro Kärcher nabízejí tyto cíle udržitelného rozvoje dobrý rámec, na kterém může založit cíle udržitelnosti. Tímto způsobem může s hlavní činností firmy hrát roli při překonávání globálně relevantních výzev. Cíle jsou rozděleny do tří iniciativ: „Nulové emise“, „Snížení, opětovné použití, recyklace“ a „Sociální hrdina“.

CO₂ neutrální web

Pečlivá analýza současné situace je základním předpokladem pro úspěšnou změnu. To platí i pro uhlíkové emise. Pouze ti, kteří chápou svou vlastní uhlíkovou stopu a mají přesnou představu o zdrojích uhlíkových emisí ve svých podnicích, jsou schopni těmto emisím účinně čelit. First Climate vyhodnotil web www.karcher.cz jako CO₂ neutrální, a proto se může hrdě pyšnit tímto certifikátem a dále pokračovat v činnostech souvisejících s udržitelností.

Udržitelný e-shop

Projekt Udržitelný e-shop odlišuje e-shopy, kterým nejsou lhostejné ekologické a sociální problémy současného světa. Základním předpokladem pro udělení štítku Udržitelný e-shop je uvědomělý přístup k životnímu prostředí, péče o zaměstnance, přehled o dodavatelích, transparentnost, podpora komunity a samozřejmě odpovědný přístup k zákazníkům. Díky splnění všech podmínek pro Udržitelný e-shop se nyní i oficiální e-shop www.karcher.cz řadí mezi udržitelné internetové obchody.

Zdroj informací

Kärcher a NejBusiness.cz

Datum

14. listopadu 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

Reklama

Page generated in 1.3487 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál