Ačkoliv společnost Kärcher patří mezi velké světové korporace a je činná v mnoha desítkách zemí na několika kontinentech, je stále pořád trochu rodinnou firmou. A právě díky tomu je v ní koncept udržitelnosti pevně zakotven již od založení i po celou dobu jejího vývoje. Poslední novinkou je získání certifikátu Udržitelný e-shop v České republice.
„U nás není pojem udržitelnost ničím novým. Již od založení společnosti neseme odpovědnost za životní prostředí, naše výrobky, dodavatelský řetězec, společnost a naše zaměstnance. Protože věříme, že můžeme změnit společnost, ve které žijeme,“ říká Milada Skutilová, generální ředitelka české pobočky Kärcher a dodává: „Šetrnost k životnímu prostředí a ochrana klimatu jsou základní součástí našich aktivit. Již léta si neustále stanovujeme nové cíle, abychom naši společnost systematicky zefektivňovali a šetřili zdroje a plnili svoji roli sociálního aktéra. S našimi cíli do roku 2025 nyní činíme další krok směrem k budoucnosti. S těmito cíli stanovenými v roce 2020 také hrajeme svoji roli při dosahování 17 cílů udržitelného rozvoje OSN.“
Tyto cíle udržitelného rozvoje představují globální standard pro priority a cíle udržitelného rozvoje do roku 2030 na ekonomické, sociální a ekologické úrovni. Pro Kärcher nabízejí tyto cíle udržitelného rozvoje dobrý rámec, na kterém může založit cíle udržitelnosti. Tímto způsobem může s hlavní činností firmy hrát roli při překonávání globálně relevantních výzev. Cíle jsou rozděleny do tří iniciativ: „Nulové emise“, „Snížení, opětovné použití, recyklace“ a „Sociální hrdina“.
Pečlivá analýza současné situace je základním předpokladem pro úspěšnou změnu. To platí i pro uhlíkové emise. Pouze ti, kteří chápou svou vlastní uhlíkovou stopu a mají přesnou představu o zdrojích uhlíkových emisí ve svých podnicích, jsou schopni těmto emisím účinně čelit. First Climate vyhodnotil web www.karcher.cz jako CO₂ neutrální, a proto se může hrdě pyšnit tímto certifikátem a dále pokračovat v činnostech souvisejících s udržitelností.
Projekt Udržitelný e-shop odlišuje e-shopy, kterým nejsou lhostejné ekologické a sociální problémy současného světa. Základním předpokladem pro udělení štítku Udržitelný e-shop je uvědomělý přístup k životnímu prostředí, péče o zaměstnance, přehled o dodavatelích, transparentnost, podpora komunity a samozřejmě odpovědný přístup k zákazníkům. Díky splnění všech podmínek pro Udržitelný e-shop se nyní i oficiální e-shop www.karcher.cz řadí mezi udržitelné internetové obchody.
Kärcher a NejBusiness.cz
14. listopadu 2022
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...