Společnost DZ Dražice, největší český výrobce ohřívačů vody a akumulačních nádrží s tržbami za loňský rok ve výši 2,3 mld. Kč, získala letos již další ocenění: zlatou medaili v kategorii Kotle a bojlery 8. ročníku tuzemské ankety Důvěryhodné značky 2022, který zaštiťuje společnost ATOZ Marketing Services. Vyhlášení vítězů, kteří vzešli z průzkumu agentury NielsenIQ mezi 4 tisíci českými respondenty, proběhlo 10. listopadu na slavnostním galavečeru v prostorách Autoklubu ČR v Praze. Zástupci DZ Dražice si letos na podzim odnesli i další dvě ocenění: BIG SEE Product Design Awards 2021 za design elektrických ohřívačů vody TO 5.1 a TO 10.1 a Český výrobek 2022 za šroubovací elektrickou topnou jednotku TJ 6/4“ E.
Důvěryhodné značky jsou jedinou marketingovou anketou na českém trhu monitorující a hodnotící domácností značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují. Právě souznění se značkou totiž podle zahraničních i tuzemských průzkumů hraje jednu z nejdůležitějších rolí při výběru jakéhokoli produktu nebo služby. „Jsem opravdu hrdý na to, že se nám dostalo tohoto ocenění. Získali jsme tak další důkaz rostoucí obliby značek Dražice, NIBE či DZD Solar mezi odbornou a laickou veřejností. Navíc se jedná o potvrzení vysoké kvality našich produktů, ze které neslevujeme ani v současné složité době," říká Karel Pacourek, generální ředitel DZ Dražice, a dodává: „Každý podobný úspěch bereme jako závazek, abychom pokračovali ve výrobě, vývoji či dovozu ještě inovativnějších zařízení šetrných k životnímu prostředí. Díky tomu se nám daří nabízet kompletní produktové portfolio, jež přispívá k energetické soběstačnosti, průmyslových provozů či veřejných budov. Investice do inovací a designu mají rozhodně smysl a pomáhají českým výrobkům oslovit i náročné zahraniční trhy."
DZ Dražice si letos na podzim odnesla rovněž stříbrnou medaili v kategorii Elektronika a vytápěcí technika prestižní ankety Český výrobek 2022 - a to za šroubovací elektrickou topnou jednotku TJ 6/4" E, která je konstruovaná jako přídavný zdroj ohřevu v ohřívačích vody zapojených v systému se solárními kolektory či v akumulačních nádobách. Důkazem toho, že firma nesbírá ocenění jen v České republice, je pak cena BIG SEE Product Design Awards 2021 za design elektrických ohřívačů vody TO 5.1 a TO 10.1. Moderní design těchto maloobjemových bojlerů, které uspěly v široké konkurenci produktů z celkem 21 zemí střední a jihovýchodní Evropy, navrhl renomovaný český designér Zdeněk Veverka, s nímž společnost DZ Dražice dlouhodobě spolupracuje. Vyhlášení loňských vítězů proběhlo kvůli covidové situaci až letošního 27. října na zámku ve slovinské Lublani.
DZ Dražice a NejBusiness.cz
12. listopadu 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....