Česká společnost s prémiovým kuchyňským vybavením Potten & Pannen – Staněk představuje k třicátému výročí svou zatím mediálně nejsilnější 360stupňovou kampaň. Poběží v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Na starosti si ji vzala agentura Unicorn Army a přední módní fotograf Matúš Tóth.
Kampaň vychází z nové komunikační platformy společnosti „Kuchyň dělá člověka“, která se stala zároveň i claimem celé kampaně. „Tato parafráze na rčení ‚šaty dělají člověka‘ poukazuje na skutečnost, že nejen vaše oblečení odráží, jaký máte životní styl, povahu či životní úroveň. Stejným způsobem o vás vypovídá vybavení vaší kuchyně. Jinými slovy – Ukaž mi svou kuchyň a já ti řeknu, kdo jsi,“ vysvětluje Pavel Staněk, spolumajitel společnosti Potten & Pannen – Staněk.
Na základě nové komunikační platformy pak agentura Unicorn Army navrhla komunikační kampaň na motivy známé divadelní inscenace Johanna Nepomuka Nestroye Dům čtyř letor, odehrávající se ve čtyřech pokojích jednoho domu, jejichž obyvatelům jsou přisouzeny základní typy osobností, tedy sangvinik, cholerik, melancholik a flegmatik. „Hra agenturu inspirovala k vytvoření kvarteta hlavních postav kampaně, které se v kuchyni liší nejen svým temperamentem, ale i chováním. A samozřejmě také tím, jak a čím je jejich kuchyň vybavená. Nicméně všechny čtyři postavy spojuje smysl pro nejvyšší kvalitu, světové trendy a luxus. A to jsou hodnoty, které už 30 let přinášíme do českých a slovenských kuchyní,“ popisuje Miloš Staněk, druhý ze spolumajitelů společnosti Potten & Pannen – Staněk.
Výsledkem jsou celkem čtyři vizuální podoby. „Pracovali jsme s povahovými rysy jednotlivých osobností a našli pro ně jejich vlastní příběh, barevnost i emoce. Zároveň necháváme pracovat představivost diváka ve zdánlivě nenápadných detailech. Například flambující flegmatik má hned vedle sebe v kuchyni malého pomocníka s maskou Batmana,“ vysvětluje Jitka Merlíková, Head of Marketing Potten & Pannen – Staněk.
Komunikační kampaň poběží v televizi, na venkovních billboardech, internetu i sociálních sítích. „Základními pilíři celé komunikace jsou desetisekundové televizní spoty, outdoor, reklama v místě prodeje, PR a také internetová reklama. Na sociálních sítích se pak můžou lidé v zábavné interaktivní hře otestovat, kterému z uvedených typů osobností se nejvíce podobají,“ dodává Jitka Merlíková.
Společnost si od nové marketingové kampaně slibuje, že zasáhne nové potenciální zákazníky a rozšíří povědomí o značce. „Chceme lidem ukázat, že jsme jasnou první volbou při výběru prémiového vybavení do kuchyně. Věříme, že nám nová kampaň pomůže posílit kontakt se stávajícími klienty, ale zároveň osloví i zcela nové publikum,“ uzavírá Lukáš Krch, generální ředitel Potten & Pannen – Staněk.
Potten & Pannen – Staněk a NejBusiness.cz
3. listopadu 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....