Potten & Pannen – Staněk slaví 30 let. Se sloganem „Kuchyň dělá člověka“ spouští svou dosud největší komunikační kampaň

Potten & Pannen – Staněk slaví 30 let. Se sloganem „Kuchyň dělá člověka“ spouští svou dosud největší komunikační kampaň

Česká společnost s prémiovým kuchyňským vybavením Potten & Pannen – Staněk představuje k třicátému výročí svou zatím mediálně nejsilnější 360stupňovou kampaň. Poběží v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Na starosti si ji vzala agentura Unicorn Army a přední módní fotograf Matúš Tóth.

Kampaň vychází z nové komunikační platformy společnosti „Kuchyň dělá člověka“, která se stala zároveň i claimem celé kampaně. „Tato parafráze na rčení ‚šaty dělají člověka‘ poukazuje na skutečnost, že nejen vaše oblečení odráží, jaký máte životní styl, povahu či životní úroveň. Stejným způsobem o vás vypovídá vybavení vaší kuchyně. Jinými slovy – Ukaž mi svou kuchyň a já ti řeknu, kdo jsi,“ vysvětluje Pavel Staněk, spolumajitel společnosti Potten & Pannen – Staněk.

Na základě nové komunikační platformy pak agentura Unicorn Army navrhla komunikační kampaň na motivy známé divadelní inscenace Johanna Nepomuka Nestroye Dům čtyř letor, odehrávající se ve čtyřech pokojích jednoho domu, jejichž obyvatelům jsou přisouzeny základní typy osobností, tedy sangvinik, cholerik, melancholik a flegmatik. „Hra agenturu inspirovala k vytvoření kvarteta hlavních postav kampaně, které se v kuchyni liší nejen svým temperamentem, ale i chováním. A samozřejmě také tím, jak a čím je jejich kuchyň vybavená. Nicméně všechny čtyři postavy spojuje smysl pro nejvyšší kvalitu, světové trendy a luxus. A to jsou hodnoty, které už 30 let přinášíme do českých a slovenských kuchyní,“ popisuje Miloš Staněk, druhý ze spolumajitelů společnosti Potten & Pannen – Staněk.

Výsledkem jsou celkem čtyři vizuální podoby. „Pracovali jsme s povahovými rysy jednotlivých osobností a našli pro ně jejich vlastní příběh, barevnost i emoce. Zároveň necháváme pracovat představivost diváka ve zdánlivě nenápadných detailech. Například flambující flegmatik má hned vedle sebe v kuchyni malého pomocníka s maskou Batmana,“ vysvětluje Jitka Merlíková, Head of Marketing Potten & Pannen – Staněk.

Komunikační kampaň poběží v televizi, na venkovních billboardech, internetu i sociálních sítích. „Základními pilíři celé komunikace jsou desetisekundové televizní spoty, outdoor, reklama v místě prodeje, PR a také internetová reklama. Na sociálních sítích se pak můžou lidé v zábavné interaktivní hře otestovat, kterému z uvedených typů osobností se nejvíce podobají,“ dodává Jitka Merlíková.

Společnost si od nové marketingové kampaně slibuje, že zasáhne nové potenciální zákazníky a rozšíří povědomí o značce. „Chceme lidem ukázat, že jsme jasnou první volbou při výběru prémiového vybavení do kuchyně. Věříme, že nám nová kampaň pomůže posílit kontakt se stávajícími klienty, ale zároveň osloví i zcela nové publikum,“ uzavírá Lukáš Krch, generální ředitel Potten & Pannen – Staněk.

Zdroj informací

Potten & Pannen – Staněk a NejBusiness.cz

Datum

3. listopadu 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 1.7022 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál