Decathlon spouští novou aplikaci

Decathlon spouští novou aplikaci

Decathlon, jeden z největších prodejců sportovního zboží, spouští novou aplikaci, která zákazníkům umožní pohodlnější, rychlejší a dostupnější nakupování. Jedná se o přizpůsobení již existujícího řešení, které vzniklo v mateřském francouzském Decathlonu a úspěšně funguje nejen v domovské Francii, ale také v Německu a dalších 28 zemích.

Pohodlnější a rychlejší nakupování budou mít nyní zákazníci Decathlonu díky nové mobilní aplikaci, která je nyní ke stažení do mobilních zařízení s operačními systémy Android a iOS. Aplikace zákazníkům nabídne rychlou správu Decathlon účtu, kde naleznou veškeré informace o svém profilu, věrnostním programu či dárkových kartách.

Aplikace poslouží také jaké pomocník a nápověda v offline světě a umožní tak interaktivní zážitek během nakupování. Zákazníci si budou moci naskenovat produkty v obchodě, nebo dohledat informace o dostupnosti zboží na prodejnách. K dispozici budou také snadno a rychle dohledatelné informace o otevíracích dobách konkrétních prodejen či možnost sestavit si seznam přání z oblíbených produktů.

„Více než polovina online nákupů v Česku je dokončena na mobilních zařízeních a aplikace i prohlížeče jsou oblíbenými zdroji nakupování na telefonu. V Decathlonu tak zajišťujeme optimalizaci obou kanálů, abychom svým zákazníkům poskytli co nejpohodlnější zážitek z nakupování,” uvádí Martin Bondue, project leader pro mobilní aplikaci v České republice.

Zákazníci budou mít díky aplikaci k dispozici kompletní nabídku produktů, přehled recenzí ke všem produktům či přístup do sekce otázek a odpovědí.

„V současné době překonávají nákupy na mobilních zařízeních ty realizované prostřednictvím počítače či notebooku a očekává se, že trh s mobilním obchodováním do roku 2023 vzroste o bezmála 20 %. Tento nárůst mobilního prodeje podporují především zákazníci ve věku 18 až 34 let, kteří nakupují přes mobilní zařízení více než zákazníci starších věkových kategorií. V Decathlonu si tohoto trendu všímáme a jsme proto rádi, že můžeme vyjít vstříc potřebám našich zákazníků,” dodává na závěr Dmytro Strelchyn, digital leader v Decathlon Česká republika.

Zdroj informací

Decathlon a NejBusiness.cz

Datum

3. listopadu 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 1.9986 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál