Decathlon, jeden z největších prodejců sportovního zboží, spouští novou aplikaci, která zákazníkům umožní pohodlnější, rychlejší a dostupnější nakupování. Jedná se o přizpůsobení již existujícího řešení, které vzniklo v mateřském francouzském Decathlonu a úspěšně funguje nejen v domovské Francii, ale také v Německu a dalších 28 zemích.
Pohodlnější a rychlejší nakupování budou mít nyní zákazníci Decathlonu díky nové mobilní aplikaci, která je nyní ke stažení do mobilních zařízení s operačními systémy Android a iOS. Aplikace zákazníkům nabídne rychlou správu Decathlon účtu, kde naleznou veškeré informace o svém profilu, věrnostním programu či dárkových kartách.
Aplikace poslouží také jaké pomocník a nápověda v offline světě a umožní tak interaktivní zážitek během nakupování. Zákazníci si budou moci naskenovat produkty v obchodě, nebo dohledat informace o dostupnosti zboží na prodejnách. K dispozici budou také snadno a rychle dohledatelné informace o otevíracích dobách konkrétních prodejen či možnost sestavit si seznam přání z oblíbených produktů.
„Více než polovina online nákupů v Česku je dokončena na mobilních zařízeních a aplikace i prohlížeče jsou oblíbenými zdroji nakupování na telefonu. V Decathlonu tak zajišťujeme optimalizaci obou kanálů, abychom svým zákazníkům poskytli co nejpohodlnější zážitek z nakupování,” uvádí Martin Bondue, project leader pro mobilní aplikaci v České republice.
Zákazníci budou mít díky aplikaci k dispozici kompletní nabídku produktů, přehled recenzí ke všem produktům či přístup do sekce otázek a odpovědí.
„V současné době překonávají nákupy na mobilních zařízeních ty realizované prostřednictvím počítače či notebooku a očekává se, že trh s mobilním obchodováním do roku 2023 vzroste o bezmála 20 %. Tento nárůst mobilního prodeje podporují především zákazníci ve věku 18 až 34 let, kteří nakupují přes mobilní zařízení více než zákazníci starších věkových kategorií. V Decathlonu si tohoto trendu všímáme a jsme proto rádi, že můžeme vyjít vstříc potřebám našich zákazníků,” dodává na závěr Dmytro Strelchyn, digital leader v Decathlon Česká republika.
Decathlon a NejBusiness.cz
3. listopadu 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....