Česká pošta zavádí digitální identitu zákazníka

Česká pošta zavádí digitální identitu zákazníka

Česká pošta zavádí digitální identitu zákazníka, kterou si nyní mohou online založit všichni občané České republiky. Přinese jim vyšší pohodlí, lepší přehled a bezpečnější správu dat. Řešení postavené na službě nové generace SAP Customer Data Cloud dodala softwarová společnost SAP ve spolupráci s Brighten Digital. První poštovní službou, kde si mohou lidé výhody digitální identity vyzkoušet, je Balíkovna.

„Jednodušší využívání služeb, samoobslužnost, bezpečnost a transparentnost při nakládání se zákaznickými daty jsou pro moderní podobu České pošty klíčové. Řešení zákaznické identity je základním kamenem na cestě za dosažením tohoto cíle,” říká Roman Knap, generální ředitel České pošty.

Od svého zavedení si novou digitální identitu zřídilo již několik desítek tisíc uživatelů a jejich počet každým dnem stoupá. Česká pošta proto předpokládá, že ještě v průběhu letošního roku bude registrovaných uživatelů sto tisíc.

Moje Balíkovna

První poštovní službou, která nové řešení využívá, je Balíkovna. Na jejích webových stránkách www.balikovna.cz vznikla nová část Moje Balíkovna, kam se uživatelé snadno zaregistrují a po přihlášení získají okamžitý přehled o všech svých zásilkách v Balíkovně. Mohou samozřejmě také prostřednictvím jednoduchého rozhraní spravovat svůj zákaznický profil.

Do budoucna plánuje Česká pošta využít digitální identitu k vytvoření jednotného místa, kde budou mít zákazníci přehled o stavu všech svých poštovních zásilek, financí nebo historii ostatních požadavků. Spravovat své informace a ovládat služby budou moci i pomocí mobilní aplikace Pošta Online.

Digitální identita také zjednoduší práci zaměstnancům České pošty. Řešení SAP Customer Data Cloud jim poskytne přehled o všech interakcích se zákazníkem od založení identity napříč různými kanály, včetně sociálních médií, dotazů na zákaznické centrum, emailové komunikace nebo osobních návštěv na pobočkách. Operátoři zákaznického centra též po souhlasu s volajícím získají přehled o jeho interakcích s Českou poštou, což zrychlí a zefektivní jejich práci.

„Tým České pošty společně s Brighten Digital a dalšími dodavateli dokázali řešení nasadit v řádu měsíců, což považujeme v tak velkém a komplexním podniku za skvělý výsledek a máme velkou radost, že se potvrzuje naše strategie zaměřená na špičkové systémy nové generace,” říká Michal Froněk, manažer pro zákazníky veřejného sektoru v SAP ČR.

Zdroj informací

Česká pošta a NejBusiness.cz

Datum

18. října 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

Reklama

Page generated in 1.2282 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál