SFG investuje do technologického startupu Advertee

SFG investuje do technologického startupu Advertee

Investor a zakladatel skupiny SFG Michal Dědek investuje do reklamního nástroje Advertee, který se specializuje na automatizovanou propagaci obsahu a tvorbu reklamy na sociálních sítích. Investice ve výši 2,5 milionu korun znamená pro investiční společnost 15% podíl ve firmě. Advertee využije finanční prostředky pro stabilizaci na trhu marketingových nástrojů, postupné rozšíření funkcí a služeb na další sociální sítě, kvalitnější automatizaci a zjednodušení pro klienty a budoucí uživatele platformy.

„V SFG vždy vyhledáváme perspektivní projekty, ve kterých vidíme potenciál a synergii s naší vlastní investiční filosofií. Advertee využívá mnohaleté zkušenosti zakladatele, aby se stalo univerzálním nástrojem pro všechny menší i větší firmy a podnikatele, kteří nechtějí zbytečně utrácet peníze za profesionály v oboru správy sociálních sítí. Chtějí jednoduchý a praktický nástroj, který se o vše postará sám, a podnikatelé se tak mohou soustředit na to nejdůležitější – svůj produkt,“ říká Michal Dědek, zakladatel investiční skupiny SFG.

„Po možnosti propagovat stovky světových značek na sociálních sítích jsem pochopil, že existuje díra na trhu, kterou je možné zaplnit skrze moderní technologie a cloudové platformy. Advertee má sloužit jako cenný člen týmu pro všechny podnikatele a firmy, velké i malé, a šetřit jim čas, peníze a nechtěné chyby. Množství obsahu, které se propaguje na sociálních sítích, se dá totiž chytře automatizovat a zjednodušit tak práci mnoha uživatelům,“ dodává Petr Kučera, zakladatel společnosti Advertee.

Sociální sítě pod palcem

Advertee slouží jako marketingový nástroj pro automatizaci propagace příspěvků na sociálních sítích, v základu Facebooku a Instagramu, v brzké době přibude TikTok. Zatímco nástroje jako Facebook Business Manager vyžadují přítomnost PPC specialisty či manažera sociálních sítí, Advertee umožňuje vše automaticky sjednotit pod jednou střechou a na pár kliknutí. Zakladatel má mnohaleté zkušenosti a know-how z prostředí reklamních agentur a marketingu, které převádí do jednotlivých nástrojů a strategií. Ty lze využít dle potřeby a bez nutnosti hluboké znalosti trhu.

Minimalizace lidského faktoru umožňuje práci 24/7, bez skluzů, chyb a vysokých částek za správu. Dlouhodobým cílem je vytvořit all-in-one řešení pro freelancery, agentury, malé a velké firmy, kterým pokryje kompletní automatizovanou propagaci a správu strategií na sociálních sítích, vše jednoduše a přehledně skrze interaktivní rozhraní platformy.

„Sociální sítě jsou již dlouhé roky klíčovým místem na propagaci světových značek. Náročnost správy a požadavky na profesionální znalosti v oboru však často uzavírají cestu ke kvalitní reklamě a zviditelnění nezávislým podnikatelům či menším firmám. Advertee tak má potenciál stát se univerzálním nástrojem pro všechny, kdo chtějí ušetřit, a přitom aktivně využívat sociální sítě jako důležitý nástroj pro prezentaci svých projektů,“ dodává Michal Dědek.

Advertee je další v řadě partnerských projektů investiční skupiny SFG, která podporuje nadějné podnikatele na české startupové scéně. V portfoliu má například startup NutritionPro, nelahozeveskou firmu ETW, agregát stavařského materiálu Buildiro, edtech startup Edhance nebo výrobce potravin ze cvrččího proteinu SENS.

Zdroj informací

SFG a NejBusiness.cz

Datum

17. října 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.0543 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál