Společnost VERMONT očekává v letošním roce nárůst tržeb o 20 %

Společnost VERMONT očekává v letošním roce nárůst tržeb o 20 %

Společnost VERMONT představuje svou nejnovější prodejnu, jež se zároveň stává jeho vlajkovou lodí. Na tvorbě se podílela pražská společnost Virtuplex, která je odborníkem v oboru virtuální reality. Prostor o rozloze 460 m2 nabídne zákazníkům oděvy a doplňky téměř všech značek, které společnost na českém, slovenském a maďarském trhu zastupuje. Slavnostní otevření VERMONT Store Prašná brána proběhlo v úterý 11. října 2022 za účasti zástupců jednotlivých značek.

Společnost VERMONT zastupuje na českém, slovenském a maďarském trhu módní značky jako GANT, KARL LAGERFELD, Diesel, TRUSSARDI a další. Od roku 1999, kdy vstoupila na trh coby distributor oděvů GANT, se rozrostla do současného multibrandu se třinácti značkami.

Dámské, pánské i dětské kolekce je možné pořídit skrze e-shop, který funguje od roku 2017. Zákazníci jej začali využívat zejména během pandemického období a dnes představuje 27 % celkových tržeb. Vedle toho VERMONT provozuje stovku kamenných prodejen ve všech třech zemích. Zákazník si tak může oblečení objednat z pohodlí domova a poté si jej přijít vyzkoušet a nechat si poradit od proškolených store asistentů. V loňském roce VERMONT otevřel první dvě multibrand prodejny v pražském obchodním centru Westfield Chodov a v plzeňské Olympii na co navázal v letošním roce další prodejnou v OC Letňany a nově i v Hradci Králové.

„Překročit hranici jedné miliardy korun se nám na tržbách podařilo již v roce 2017 a nadále rosteme. Od té doby tržby vyrostly o 67 %. A i v příštím roce pak očekáváme dvouciferný nárůst tržeb. Do roku 2025 bychom chtěli navýšit počet zastupovaných značek na dvacet. V budoucnu také plánujeme uvést vlastní kolekci doplňků, která bude odrážet zkušenosti nasbírané za dobu našeho působení na trhu. Z těchto důvodů jsme se rozhodli vyrazit se značkou VERMONT do popředí a dostat ji více do povědomí zákazníků. K tomu by měl napomoct i náš nejnovější flagship store u Prašné brány, který je koncipován jako multibrandová prodejna,“ představuje plány společnosti její zakladatel Amadeus Naumann.

Testování ve virtuální realitě

Nyní tak společnost VERMONT představuje svůj nový multibrand koncept v ulici U Prašné brány, v místě, kde se spojuje s Celetnou. Velkoryse pojatý prostor o rozloze 460 m² se stane flagship storem, jenž na jednom místě nabídne téměř všechny zastoupené značky.

Na tvorbě jedinečného interiéru VERMONT Store se opět podíleli světoznámí a renomovaní architekti z italského studia Storage Milano. Stejně jako v případě předchozích tří multibrandových prodejen vznikala i tentokrát konkrétní podoba ve spolupráci s unikátní pražskou VR laboratoří Virtuplex. Architektonický návrh tak prošel testováním ve virtuální realitě, jež umožnilo provést úpravy ještě před zahájením samotné stavby.

Díky kompletní verzi prodejny včetně zázemí vytvořené ve virtuální realitě mohli architekti uzpůsobit některé detaily tak, aby co nejvíce vyhovovaly potřebám zákazníků i personálu. V počernické hale Virtuplexu se architekti ze studia Storage Milano spolu se zástupci společnosti VERMONT prošli vizualizací v poměru 1:1 a mohli tak naplno navnímat, jak obchod působí. S bezdrátovými VR sety měli možnost se volně procházet a vyhodnotit šířku uliček či přehlednost jednotlivých částí prodejny pro personál. Cílem bylo vytvořit designový a nadčasový prostor, který díky otestování nejmodernější technologií poskytne zákazníkům co nejdokonalejší nákupní zážitek.

„S pomocí virtuální reality jsme nastavili rozložení nábytku, optimální hladinu světla a změnili umístění některých stojanů či rozmístění i množství rostlin. Také jsme si mohli prohlédnout, jak budou vypadat použité materiály, mezi něž již tradičně patří mosaz a dřevo. Zkrátka jsme se ujistili o některých dílčích řešeních, že budou fungovat v rámci celku. Díky převedení prodejny do virtuální reality jsme si mohli být jistí, že jsme prodejnu vyladili do posledního detailu. Jak se nám ostatně osvědčilo již při budování předchozích multibrandů,“ popisuje tvorbu prostoru Marco Donati, architekt ze studia Storage Milano.

Slavnostní otevření VERMONT Store Prašná brána proběhlo v úterý 11. října 2022. Mezi zúčastněnými nechyběli zástupci jednotlivých značek, včetně Patrika Söderströma, CEO společnosti GANT, či Piera Paola Righi, CEO společnosti KARL LAGERFELD a dalších neméně zajímavých zástupců módních brandů. Zúčastnili se i designéři ze studia Storage Milano, Marco Donati a Giada Torchiana.

Zdroj informací

VERMONT a NejBusiness.cz

Datum

15. října 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

Reklama

Page generated in 1.4997 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál