Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro obchodníky, marketingové specialisty a další profesionály, spustil beta verzi nového nástroje pro automatizaci pracovního procesu v rámci svého nástroje Campaigns, který uvedl v červnu letošního roku. Nástroj pomáhá zákazníkům zjednodušit správu marketingových kampaní a posílit spolupráci obchodních a marketingových týmů v rámci jedné platformy. Cílem nových automatizací nástroje je optimalizace marketingové strategie, snížení množství rutinní práce a efektivní práce s daty.
„Vzhledem k tomu, že se podniky stále více orientují na digitální interakce se zákazníky, jsou automatizovaná řešení klíčem k optimalizaci marketingových a obchodních strategií. V rámci nástroje Campaigns představujeme nová automatizovaná řešení, která se zaměřují na růst byznysu a umožňují uživatelům zaměřit se na nákladově efektivnější organizaci činností, přehodnocení jejich obchodního přístupu a budování smysluplných vztahů s klienty. Pomáháme tak malým a středním podnikům posunout jejich podnikání na vyšší úroveň s minimálním úsilím a maximálním dopadem,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.
• Jedna platforma pro synchronizaci e-mailu a CRM, která umožňuje pečovat o potenciální zákazníky a nabízí jim vždy zapnuté automatizované kampaně. Nástroj pomáhá zapojit se do celého životního cyklu zákazníka a využívat Campaigns i tehdy, když je marketingový tým offline.
• Nastavení automatického zpoždění pro lepší targeting umožňuje uživatelům načasovat e-mailové kampaně a oslovit potenciální zákazníky v okamžiku, kdy získali všechny potřebné informace a jsou připraveni jednat.
• Využívání dat ke sledování průběhu kampaní a monitorování míry zapojení oslovených lidí. Nástroj je navržen tak, aby posílil generování potenciálních zákazníků, a umožňuje marketérům zjistit, jaká sdělení rezonují s cílovou skupinou.
• Šetření času stráveného manuálním marketingem prostřednictvím snadného vytváření personalizovaných, profesionálně vypadajících e-mailů, které lze rozeslat neomezenému počtu kontaktů. Funkce Campaigns, jakožto jednoho centra pro marketingové a obchodní týmy, umožňují automatizovat prodejní a marketingové strategie v jednom uživatelsky přívětivém nástroji.
Součástí nástroje Campaigns je také funkce Campaigns Insights, která pomáhá zajistit ještě větší efektivitu kampaně. Uživatelé si mohou zobrazit vizuální přehled výkonnosti kampaní a tím vylepšit své e-mailové marketingové strategie, zaujmout potenciální zákazníky a udržet si zákazníky připravené k obchodu. Funkce dále nabízí sdílení dat a poznatků napříč obchodními a marketingovými odděleními, což vede k posílení spolupráce napříč týmy. Uživatelé mohou z každé kampaně vytěžit maximum a v neposlední řadě mohou jednoduše svým stakeholderům ukázat efektivitu dané kampaně pomocí nástěnek, které ukazují zapojení zákazníků, doručení e-mailů a počet kliknutí.
„Nástroj Campaigns poskytuje uživatelům centralizované místo pro správu e-mailových marketingových kampaní v rámci služby Pipedrive. Nástroj nabízí vše od vytváření e-mailů a jejich rozesílání odběratelům až po 360stupňový přehled o všech datech v reálném čase na jednom místě. Zákazníci mohou díky Pipedrive ještě lépe plnit své obchodní cíle a úkoly napříč týmy na jedné platformě,“ dodává Veronika Danielová.
Pipedrive a NejBusiness.cz
11. října 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....