Pipedrive přidává nové automatizované řešení pro svůj nástroj Campaigns

Pipedrive přidává nové automatizované řešení pro svůj nástroj Campaigns

Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro obchodníky, marketingové specialisty a další profesionály, spustil beta verzi nového nástroje pro automatizaci pracovního procesu v rámci svého nástroje Campaigns, který uvedl v červnu letošního roku. Nástroj pomáhá zákazníkům zjednodušit správu marketingových kampaní a posílit spolupráci obchodních a marketingových týmů v rámci jedné platformy. Cílem nových automatizací nástroje je optimalizace marketingové strategie, snížení množství rutinní práce a efektivní práce s daty.

„Vzhledem k tomu, že se podniky stále více orientují na digitální interakce se zákazníky, jsou automatizovaná řešení klíčem k optimalizaci marketingových a obchodních strategií. V rámci nástroje Campaigns představujeme nová automatizovaná řešení, která se zaměřují na růst byznysu a umožňují uživatelům zaměřit se na nákladově efektivnější organizaci činností, přehodnocení jejich obchodního přístupu a budování smysluplných vztahů s klienty. Pomáháme tak malým a středním podnikům posunout jejich podnikání na vyšší úroveň s minimálním úsilím a maximálním dopadem,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Hlavní funkce automatizace nástroje Campaigns:

• Jedna platforma pro synchronizaci e-mailu a CRM, která umožňuje pečovat o potenciální zákazníky a nabízí jim vždy zapnuté automatizované kampaně. Nástroj pomáhá zapojit se do celého životního cyklu zákazníka a využívat Campaigns i tehdy, když je marketingový tým offline.

• Nastavení automatického zpoždění pro lepší targeting umožňuje uživatelům načasovat e-mailové kampaně a oslovit potenciální zákazníky v okamžiku, kdy získali všechny potřebné informace a jsou připraveni jednat.

• Využívání dat ke sledování průběhu kampaní a monitorování míry zapojení oslovených lidí. Nástroj je navržen tak, aby posílil generování potenciálních zákazníků, a umožňuje marketérům zjistit, jaká sdělení rezonují s cílovou skupinou.

• Šetření času stráveného manuálním marketingem prostřednictvím snadného vytváření personalizovaných, profesionálně vypadajících e-mailů, které lze rozeslat neomezenému počtu kontaktů. Funkce Campaigns, jakožto jednoho centra pro marketingové a obchodní týmy, umožňují automatizovat prodejní a marketingové strategie v jednom uživatelsky přívětivém nástroji.

Přehled nad kampaněmi a sdílení dat napříč týmy

Součástí nástroje Campaigns je také funkce Campaigns Insights, která pomáhá zajistit ještě větší efektivitu kampaně. Uživatelé si mohou zobrazit vizuální přehled výkonnosti kampaní a tím vylepšit své e-mailové marketingové strategie, zaujmout potenciální zákazníky a udržet si zákazníky připravené k obchodu. Funkce dále nabízí sdílení dat a poznatků napříč obchodními a marketingovými odděleními, což vede k posílení spolupráce napříč týmy. Uživatelé mohou z každé kampaně vytěžit maximum a v neposlední řadě mohou jednoduše svým stakeholderům ukázat efektivitu dané kampaně pomocí nástěnek, které ukazují zapojení zákazníků, doručení e-mailů a počet kliknutí.

„Nástroj Campaigns poskytuje uživatelům centralizované místo pro správu e-mailových marketingových kampaní v rámci služby Pipedrive. Nástroj nabízí vše od vytváření e-mailů a jejich rozesílání odběratelům až po 360stupňový přehled o všech datech v reálném čase na jednom místě. Zákazníci mohou díky Pipedrive ještě lépe plnit své obchodní cíle a úkoly napříč týmy na jedné platformě,“ dodává Veronika Danielová.

Zdroj informací

Pipedrive a NejBusiness.cz

Datum

11. října 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.3588 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál