Pipedrive přidává nové automatizované řešení pro svůj nástroj Campaigns

Pipedrive přidává nové automatizované řešení pro svůj nástroj Campaigns

Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro obchodníky, marketingové specialisty a další profesionály, spustil beta verzi nového nástroje pro automatizaci pracovního procesu v rámci svého nástroje Campaigns, který uvedl v červnu letošního roku. Nástroj pomáhá zákazníkům zjednodušit správu marketingových kampaní a posílit spolupráci obchodních a marketingových týmů v rámci jedné platformy. Cílem nových automatizací nástroje je optimalizace marketingové strategie, snížení množství rutinní práce a efektivní práce s daty.

„Vzhledem k tomu, že se podniky stále více orientují na digitální interakce se zákazníky, jsou automatizovaná řešení klíčem k optimalizaci marketingových a obchodních strategií. V rámci nástroje Campaigns představujeme nová automatizovaná řešení, která se zaměřují na růst byznysu a umožňují uživatelům zaměřit se na nákladově efektivnější organizaci činností, přehodnocení jejich obchodního přístupu a budování smysluplných vztahů s klienty. Pomáháme tak malým a středním podnikům posunout jejich podnikání na vyšší úroveň s minimálním úsilím a maximálním dopadem,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Hlavní funkce automatizace nástroje Campaigns:

• Jedna platforma pro synchronizaci e-mailu a CRM, která umožňuje pečovat o potenciální zákazníky a nabízí jim vždy zapnuté automatizované kampaně. Nástroj pomáhá zapojit se do celého životního cyklu zákazníka a využívat Campaigns i tehdy, když je marketingový tým offline.

• Nastavení automatického zpoždění pro lepší targeting umožňuje uživatelům načasovat e-mailové kampaně a oslovit potenciální zákazníky v okamžiku, kdy získali všechny potřebné informace a jsou připraveni jednat.

• Využívání dat ke sledování průběhu kampaní a monitorování míry zapojení oslovených lidí. Nástroj je navržen tak, aby posílil generování potenciálních zákazníků, a umožňuje marketérům zjistit, jaká sdělení rezonují s cílovou skupinou.

• Šetření času stráveného manuálním marketingem prostřednictvím snadného vytváření personalizovaných, profesionálně vypadajících e-mailů, které lze rozeslat neomezenému počtu kontaktů. Funkce Campaigns, jakožto jednoho centra pro marketingové a obchodní týmy, umožňují automatizovat prodejní a marketingové strategie v jednom uživatelsky přívětivém nástroji.

Přehled nad kampaněmi a sdílení dat napříč týmy

Součástí nástroje Campaigns je také funkce Campaigns Insights, která pomáhá zajistit ještě větší efektivitu kampaně. Uživatelé si mohou zobrazit vizuální přehled výkonnosti kampaní a tím vylepšit své e-mailové marketingové strategie, zaujmout potenciální zákazníky a udržet si zákazníky připravené k obchodu. Funkce dále nabízí sdílení dat a poznatků napříč obchodními a marketingovými odděleními, což vede k posílení spolupráce napříč týmy. Uživatelé mohou z každé kampaně vytěžit maximum a v neposlední řadě mohou jednoduše svým stakeholderům ukázat efektivitu dané kampaně pomocí nástěnek, které ukazují zapojení zákazníků, doručení e-mailů a počet kliknutí.

„Nástroj Campaigns poskytuje uživatelům centralizované místo pro správu e-mailových marketingových kampaní v rámci služby Pipedrive. Nástroj nabízí vše od vytváření e-mailů a jejich rozesílání odběratelům až po 360stupňový přehled o všech datech v reálném čase na jednom místě. Zákazníci mohou díky Pipedrive ještě lépe plnit své obchodní cíle a úkoly napříč týmy na jedné platformě,“ dodává Veronika Danielová.

Zdroj informací

Pipedrive a NejBusiness.cz

Datum

11. října 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 1.887 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál