Pipedrive přidává nové automatizované řešení pro svůj nástroj Campaigns

Pipedrive přidává nové automatizované řešení pro svůj nástroj Campaigns

Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro obchodníky, marketingové specialisty a další profesionály, spustil beta verzi nového nástroje pro automatizaci pracovního procesu v rámci svého nástroje Campaigns, který uvedl v červnu letošního roku. Nástroj pomáhá zákazníkům zjednodušit správu marketingových kampaní a posílit spolupráci obchodních a marketingových týmů v rámci jedné platformy. Cílem nových automatizací nástroje je optimalizace marketingové strategie, snížení množství rutinní práce a efektivní práce s daty.

„Vzhledem k tomu, že se podniky stále více orientují na digitální interakce se zákazníky, jsou automatizovaná řešení klíčem k optimalizaci marketingových a obchodních strategií. V rámci nástroje Campaigns představujeme nová automatizovaná řešení, která se zaměřují na růst byznysu a umožňují uživatelům zaměřit se na nákladově efektivnější organizaci činností, přehodnocení jejich obchodního přístupu a budování smysluplných vztahů s klienty. Pomáháme tak malým a středním podnikům posunout jejich podnikání na vyšší úroveň s minimálním úsilím a maximálním dopadem,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Hlavní funkce automatizace nástroje Campaigns:

• Jedna platforma pro synchronizaci e-mailu a CRM, která umožňuje pečovat o potenciální zákazníky a nabízí jim vždy zapnuté automatizované kampaně. Nástroj pomáhá zapojit se do celého životního cyklu zákazníka a využívat Campaigns i tehdy, když je marketingový tým offline.

• Nastavení automatického zpoždění pro lepší targeting umožňuje uživatelům načasovat e-mailové kampaně a oslovit potenciální zákazníky v okamžiku, kdy získali všechny potřebné informace a jsou připraveni jednat.

• Využívání dat ke sledování průběhu kampaní a monitorování míry zapojení oslovených lidí. Nástroj je navržen tak, aby posílil generování potenciálních zákazníků, a umožňuje marketérům zjistit, jaká sdělení rezonují s cílovou skupinou.

• Šetření času stráveného manuálním marketingem prostřednictvím snadného vytváření personalizovaných, profesionálně vypadajících e-mailů, které lze rozeslat neomezenému počtu kontaktů. Funkce Campaigns, jakožto jednoho centra pro marketingové a obchodní týmy, umožňují automatizovat prodejní a marketingové strategie v jednom uživatelsky přívětivém nástroji.

Přehled nad kampaněmi a sdílení dat napříč týmy

Součástí nástroje Campaigns je také funkce Campaigns Insights, která pomáhá zajistit ještě větší efektivitu kampaně. Uživatelé si mohou zobrazit vizuální přehled výkonnosti kampaní a tím vylepšit své e-mailové marketingové strategie, zaujmout potenciální zákazníky a udržet si zákazníky připravené k obchodu. Funkce dále nabízí sdílení dat a poznatků napříč obchodními a marketingovými odděleními, což vede k posílení spolupráce napříč týmy. Uživatelé mohou z každé kampaně vytěžit maximum a v neposlední řadě mohou jednoduše svým stakeholderům ukázat efektivitu dané kampaně pomocí nástěnek, které ukazují zapojení zákazníků, doručení e-mailů a počet kliknutí.

„Nástroj Campaigns poskytuje uživatelům centralizované místo pro správu e-mailových marketingových kampaní v rámci služby Pipedrive. Nástroj nabízí vše od vytváření e-mailů a jejich rozesílání odběratelům až po 360stupňový přehled o všech datech v reálném čase na jednom místě. Zákazníci mohou díky Pipedrive ještě lépe plnit své obchodní cíle a úkoly napříč týmy na jedné platformě,“ dodává Veronika Danielová.

Zdroj informací

Pipedrive a NejBusiness.cz

Datum

11. října 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

Reklama

Page generated in 1.5908 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál