Smartlook pomáhá Alze zlepšovat uživatelský zážitek

Smartlook pomáhá Alze zlepšovat uživatelský zážitek

Brněnský Smartlook používá i jednička českého e-commerce Alza.cz. Jejím zaměstnancům umožňuje nástroj pro analytiku uživatelského chování zajistit komfortní zážitek díky detailní analýze chování v libovolném časovém intervalu. Pracovníci největšího tuzemského e-shopu oceňují zejména rychlost, s jakou dokáže Smartlook zprostředkovat zpětnou vazbu od zákazníků, široké možnosti celého řešení a jeho snadné používání.

Na kvalitním zážitku návštěvníků stránek Alzy ostatně stojí její úspěch a částečně i obrat, který v roce 2021 činil téměř 45 miliard korun. Vedle největšího českého e-shopu ovšem Smartlook využívá i Volvo, Miele nebo Kiwi.com. V současnosti se startup soustředí také na americký trh, kde navazuje spolupráci s řadou dalších velkých jmen.

"Abychom mohli zákazníkům přinášet vždy ten nejlepší nákupní zážitek, musíme neustále zkoumat uživatelské chování na našem webu a přizpůsobovat se mu, aby cesta e-shopem byla uživatelsky co nejpřívětivější. Vyzkoušeli jsme proto již celou řadu analytických nástrojů, které sice poskytovaly řadu užitečných funkcí, nicméně žádný z nich nenabízel tak komplexní řešení jako právě Smartlook,“ vysvětluje Vladimír Dědek, IT Business Director z Alza.cz a dodává: „E-commerce je rychlý obor. Pokud v něm chceme zůstat lídrem, musíme být ještě rychlejší. Smartlook nám k tomu poskytuje okamžitou zpětnou vazbu, díky níž můžeme rychleji měnit nebo testovat nové funkce a inovace v designu eshopu a zůstávat tak před konkurencí.“

Smartlook umožňuje marketérům, produktovým manažerům a vývojářům analyzovat záznamy chování určitých uživatelských skupin v definovaném časovém úseku. Příkladem může být zákazník, který si prohlíží výrobek na mobilu, kde zahájí nákup, a poté přejde na počítač, kde ale nákup nedokončí. Smartlook je schopen tyto uživatele vyfiltrovat, ukázat jejich cestu, a pomoci tak vysvětlit, proč se tak děje. To šetří hodiny práce a manuálního hledání specifických interakcí napříč tisícovkami zákazníků.

„Kromě toho, že nám umožňuje rychle najít konkrétní problém a opravit ho, je pro nás Smartlook vhodný i z hlediska uživatelské přívětivosti. Bez nutnosti zaškolení ho totiž v Alze používá velké množství lidí v různých rolích – od IT vývoje, UX až po marketing a nákupní oddělení,“ uzavírá Dědek.

Jednička na trhu s ambicí v USA

Smartlook nyní pracuje na expanzi do Severní Ameriky. Tam společnost plánuje prorazit i za pomoci pokročilé „crossplatformní“ analytiky, která umožňuje pochopit chování uživatelů napříč platformami, tedy například i když přecházejí mezi mobilním zařízením a počítačem. Společnost pokračuje ve sběru nových klientů a k dnešnímu dni celkový objem ročních předplatných (ARR) činí 137 milionů korun.

„Že Smartlook, vedle našich dalších klientů jako jsou Kiwi.com, Volvo nebo Miele, využívá i gigant jako Alza, nám dělá velkou radost. Je to důkazem toho, že patříme ke špičce a pomáháme klientům opravdu pochopit, jak mohou uživatelský zážitek svých zákazníků zlepšit, místo toho, aby se soustředili na neefektivní analýzu holých dat. Zároveň mají naši klienti jistotu, že nenarušují ničí soukromí. S daty je nakládáno v souladu s GDPR či HIPAA a, narozdíl od jiných analytických platforem, je nikdo nemůže využít například pro cílení reklamy,” komentuje Petr Janošík, CEO Smartlooku.

Zdroj informací

Smartlook a NejBusiness.cz

Datum

30. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.7356 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál