Smartlook pomáhá Alze zlepšovat uživatelský zážitek

Smartlook pomáhá Alze zlepšovat uživatelský zážitek

Brněnský Smartlook používá i jednička českého e-commerce Alza.cz. Jejím zaměstnancům umožňuje nástroj pro analytiku uživatelského chování zajistit komfortní zážitek díky detailní analýze chování v libovolném časovém intervalu. Pracovníci největšího tuzemského e-shopu oceňují zejména rychlost, s jakou dokáže Smartlook zprostředkovat zpětnou vazbu od zákazníků, široké možnosti celého řešení a jeho snadné používání.

Na kvalitním zážitku návštěvníků stránek Alzy ostatně stojí její úspěch a částečně i obrat, který v roce 2021 činil téměř 45 miliard korun. Vedle největšího českého e-shopu ovšem Smartlook využívá i Volvo, Miele nebo Kiwi.com. V současnosti se startup soustředí také na americký trh, kde navazuje spolupráci s řadou dalších velkých jmen.

"Abychom mohli zákazníkům přinášet vždy ten nejlepší nákupní zážitek, musíme neustále zkoumat uživatelské chování na našem webu a přizpůsobovat se mu, aby cesta e-shopem byla uživatelsky co nejpřívětivější. Vyzkoušeli jsme proto již celou řadu analytických nástrojů, které sice poskytovaly řadu užitečných funkcí, nicméně žádný z nich nenabízel tak komplexní řešení jako právě Smartlook,“ vysvětluje Vladimír Dědek, IT Business Director z Alza.cz a dodává: „E-commerce je rychlý obor. Pokud v něm chceme zůstat lídrem, musíme být ještě rychlejší. Smartlook nám k tomu poskytuje okamžitou zpětnou vazbu, díky níž můžeme rychleji měnit nebo testovat nové funkce a inovace v designu eshopu a zůstávat tak před konkurencí.“

Smartlook umožňuje marketérům, produktovým manažerům a vývojářům analyzovat záznamy chování určitých uživatelských skupin v definovaném časovém úseku. Příkladem může být zákazník, který si prohlíží výrobek na mobilu, kde zahájí nákup, a poté přejde na počítač, kde ale nákup nedokončí. Smartlook je schopen tyto uživatele vyfiltrovat, ukázat jejich cestu, a pomoci tak vysvětlit, proč se tak děje. To šetří hodiny práce a manuálního hledání specifických interakcí napříč tisícovkami zákazníků.

„Kromě toho, že nám umožňuje rychle najít konkrétní problém a opravit ho, je pro nás Smartlook vhodný i z hlediska uživatelské přívětivosti. Bez nutnosti zaškolení ho totiž v Alze používá velké množství lidí v různých rolích – od IT vývoje, UX až po marketing a nákupní oddělení,“ uzavírá Dědek.

Jednička na trhu s ambicí v USA

Smartlook nyní pracuje na expanzi do Severní Ameriky. Tam společnost plánuje prorazit i za pomoci pokročilé „crossplatformní“ analytiky, která umožňuje pochopit chování uživatelů napříč platformami, tedy například i když přecházejí mezi mobilním zařízením a počítačem. Společnost pokračuje ve sběru nových klientů a k dnešnímu dni celkový objem ročních předplatných (ARR) činí 137 milionů korun.

„Že Smartlook, vedle našich dalších klientů jako jsou Kiwi.com, Volvo nebo Miele, využívá i gigant jako Alza, nám dělá velkou radost. Je to důkazem toho, že patříme ke špičce a pomáháme klientům opravdu pochopit, jak mohou uživatelský zážitek svých zákazníků zlepšit, místo toho, aby se soustředili na neefektivní analýzu holých dat. Zároveň mají naši klienti jistotu, že nenarušují ničí soukromí. S daty je nakládáno v souladu s GDPR či HIPAA a, narozdíl od jiných analytických platforem, je nikdo nemůže využít například pro cílení reklamy,” komentuje Petr Janošík, CEO Smartlooku.

Zdroj informací

Smartlook a NejBusiness.cz

Datum

30. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.3465 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál