Digitální marketing O2 zajišťuje agentura Acomware

Digitální marketing O2 zajišťuje agentura Acomware

Společnost O2, největší operátor na českém trhu, si vybrala agenturu Acomware, aby jí zajistila kompletní služby digitálního marketingu, a to jak pro B2C, tak B2B segment.

„V rámci této spolupráce je naším primárním focusem výkon, a to zejména prostřednictvím PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích či za využití ostatních typů programatického nákupu. Další z oblastí, které pro O2 zajišťujeme, je kompletní media planning, nákup mediálního prostoru v přímém prodeji a zvýšení dosahu vlastního obsahu O2 na sociálních sítích,“ uvádí COO agentury Acomware Dušan Smoljak.

Acomware se stará o kampaně pro jednotlivé produkty, jako je Internet, O2TV, Volání nebo Mobilní telefony, dále o aplikace Moje O2 či O2 Knihovna a v neposlední řadě i o kampaně dalších divizí, například HR nebo Nadace O2. Marketingové služby rovněž poskytuje i divizi B2B, například pro oblasti jako kybernetická bezpečnost či datová centra.

„Velice pozitivně vnímáme aktivní přístup klienta k testování nových typů kampaní, optimalizace nebo umístění, a to i v rámci méně tradičních komunikačních kanálů, jako je TikTok, Snapchat, Bing, a podobně. V naší práci nám mimo jiné pomáhá vysoká znalost CDPX systému Exponea, který O2 aktivně využívá a díky němuž jsme schopni vytvářet mnohem efektivnější kampaně,“ dodává CEO agentury David Vurma.

Agentura se rovněž spolupodílela na několika velkých kampaních, například na O2 Spolu, během níž měli zákazníci možnost ušetřit až 1 000 Kč a užívat si volání, internet i televizi již od 499 Kč, nebo na kampani zaměřené na novinku v podobě 5G internetu na doma. Ten je vhodný nejen pro zákazníky z menších měst a vesnic, kteří využívají lokální poskytovatele Wi-Fi připojení, ale i zákazníky z měst větších, kteří v místě svého bydliště nemají možnost rychlého a stabilního připojení.

„Agentura Acomware si nás získala zodpovědným přístupem, pečlivostí a vysokou mírou expertízy. Zásadní je pro nás schopnost efektivně odřídit velké komunikační kampaně. Věříme, že tato spolupráce naši komunikaci posune zase o kus dále,“ uvádí Andrea Nováková, Online Sales & Marketing Automation Manager společnosti O2.

„Acomware jsem dříve vnímala jako čistě výkonnostní agenturu. Nicméně, jak nyní vidíme, úroveň mediálního plánování a servis v oblasti přímého nákupu je u ní na velmi vysoké úrovni,“ říká Jana Ksandrová, Media Manager O2.

O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálném prostředí. Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT.

Zdroj informací

Acomware a NejBusiness.cz

Datum

29. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

Reklama

Page generated in 1.354 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál