Společnost O2, největší operátor na českém trhu, si vybrala agenturu Acomware, aby jí zajistila kompletní služby digitálního marketingu, a to jak pro B2C, tak B2B segment.
„V rámci této spolupráce je naším primárním focusem výkon, a to zejména prostřednictvím PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích či za využití ostatních typů programatického nákupu. Další z oblastí, které pro O2 zajišťujeme, je kompletní media planning, nákup mediálního prostoru v přímém prodeji a zvýšení dosahu vlastního obsahu O2 na sociálních sítích,“ uvádí COO agentury Acomware Dušan Smoljak.
Acomware se stará o kampaně pro jednotlivé produkty, jako je Internet, O2TV, Volání nebo Mobilní telefony, dále o aplikace Moje O2 či O2 Knihovna a v neposlední řadě i o kampaně dalších divizí, například HR nebo Nadace O2. Marketingové služby rovněž poskytuje i divizi B2B, například pro oblasti jako kybernetická bezpečnost či datová centra.
„Velice pozitivně vnímáme aktivní přístup klienta k testování nových typů kampaní, optimalizace nebo umístění, a to i v rámci méně tradičních komunikačních kanálů, jako je TikTok, Snapchat, Bing, a podobně. V naší práci nám mimo jiné pomáhá vysoká znalost CDPX systému Exponea, který O2 aktivně využívá a díky němuž jsme schopni vytvářet mnohem efektivnější kampaně,“ dodává CEO agentury David Vurma.
Agentura se rovněž spolupodílela na několika velkých kampaních, například na O2 Spolu, během níž měli zákazníci možnost ušetřit až 1 000 Kč a užívat si volání, internet i televizi již od 499 Kč, nebo na kampani zaměřené na novinku v podobě 5G internetu na doma. Ten je vhodný nejen pro zákazníky z menších měst a vesnic, kteří využívají lokální poskytovatele Wi-Fi připojení, ale i zákazníky z měst větších, kteří v místě svého bydliště nemají možnost rychlého a stabilního připojení.
„Agentura Acomware si nás získala zodpovědným přístupem, pečlivostí a vysokou mírou expertízy. Zásadní je pro nás schopnost efektivně odřídit velké komunikační kampaně. Věříme, že tato spolupráce naši komunikaci posune zase o kus dále,“ uvádí Andrea Nováková, Online Sales & Marketing Automation Manager společnosti O2.
„Acomware jsem dříve vnímala jako čistě výkonnostní agenturu. Nicméně, jak nyní vidíme, úroveň mediálního plánování a servis v oblasti přímého nákupu je u ní na velmi vysoké úrovni,“ říká Jana Ksandrová, Media Manager O2.
O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálném prostředí. Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT.
Acomware a NejBusiness.cz
29. září 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....