Startup s českými kořeny Veracity Protocol zajišťující autentizaci a identifikaci fyzických objektů na bázi jejich mikrostruktury, oznámil strategické spojenectví s globální módní společností ORDRE Group International Limited. Cílem strategické spolupráce je kromě ověření pravosti, kvality a vlastnictví luxusních předmětů také jejich propojení s virtuálním světem metaverse. V roce 2022 by tržby v tomto segmentu měly dosáhnout necelého 1 bilionu USD.
Veracity Protocol vyvinul unikátní standard pro sledování identity fyzických objektů. Složité procesy nyní nahradí chytrý telefon. Technologie s názvem Neural Microstructure Physical CodeTM (NMPC) umožní poprvé v historii určit pravost objektu, sledovat jeho kvalitu a zároveň klasifikovat stav poškození i opotřebovanosti bez čárového kódu nebo externího prvku.
Cílem spolupráce je propojení technologií obou společností a vytvoření plně digitalizované platformy pro módní průmysl nabízející klíčové decentralizované služby jako autentizace kolekcí, tvorba 3D digitálních datasetů, jejich prezentace v online showroomech, tokenizace produktů a následné napojení segmentu luxusního zboží do virtuálního světa metaverse.
Podle Romana Komárka, spoluzakladatele společnosti Veracity Protocol, přináší společnost ORDRE do strategického spojenectví 40 let zkušeností z módního prostředí i přímé kontakty na všechny luxusní značky. „Pro pilotní projekt jsme vybrali 77 prestižních globálních značek. Stejně jako my, i ORDRE si uvědomuje, že vliv digitální revoluce a ostatní globální faktory významně narušily obchodní kanály v odvětví. Pro značky je to riziko, pro nás obrovská příležitost. Jsme ve správný čas na správném místě,” uvádí ke spolupráci Roman Komárek.
Simon P. Lock, předseda ORDRE a zakladatel Mercedes Benz Fashion Week Australia, k tomuto kroku uvádí: „Technologie jsou jádrem nového pojetí módního byznysu. Ve spojení s Veracity Protocol chceme být technologický lídr v módním průmyslu a integrovat do něj další klíčový element a to důvěru klientů v unikátnost zboží. Chceme také posílit kredibilitu značek a prokázat použití environmentálních materiálů.“
Podle Romana Komárka z Veracity Protocol se díky adaptaci nových technologií výrazně zkrátí vstup produktů na tradiční trh luxusního zboží. „Zavádění digitální transformace luxusními společnostmi je teprve v počátcích, jelikož si celé odvětví obezřetně chrání své dlouhodobě budované kontakty se zákazníky, prestiž a důraz na kvalitu,” vysvětluje Komárek a k situaci na trhu dodává: „Digitální éra sice nabízí nové příležitosti, ale také zvýšená rizika. Značky si uvědomují, že se lehce mohou stát oběťmi různých novodobých podvodníků”.
Veracity Protocol a NejBusiness.cz
29. září 2022
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...