Česko-americký startup mění globální módní průmysl a přináší technologickou revoluci

Česko-americký startup mění globální módní průmysl a přináší technologickou revoluci

Startup s českými kořeny Veracity Protocol zajišťující autentizaci a identifikaci fyzických objektů na bázi jejich mikrostruktury, oznámil strategické spojenectví s globální módní společností ORDRE Group International Limited. Cílem strategické spolupráce je kromě ověření pravosti, kvality a vlastnictví luxusních předmětů také jejich propojení s virtuálním světem metaverse. V roce 2022 by tržby v tomto segmentu měly dosáhnout necelého 1 bilionu USD.

Veracity Protocol vyvinul unikátní standard pro sledování identity fyzických objektů. Složité procesy nyní nahradí chytrý telefon. Technologie s názvem Neural Microstructure Physical CodeTM (NMPC) umožní poprvé v historii určit pravost objektu, sledovat jeho kvalitu a zároveň klasifikovat stav poškození i opotřebovanosti bez čárového kódu nebo externího prvku.

Cílem spolupráce je propojení technologií obou společností a vytvoření plně digitalizované platformy pro módní průmysl nabízející klíčové decentralizované služby jako autentizace kolekcí, tvorba 3D digitálních datasetů, jejich prezentace v online showroomech, tokenizace produktů a následné napojení segmentu luxusního zboží do virtuálního světa metaverse.

Podle Romana Komárka, spoluzakladatele společnosti Veracity Protocol, přináší společnost ORDRE do strategického spojenectví 40 let zkušeností z módního prostředí i přímé kontakty na všechny luxusní značky. „Pro pilotní projekt jsme vybrali 77 prestižních globálních značek. Stejně jako my, i ORDRE si uvědomuje, že vliv digitální revoluce a ostatní globální faktory významně narušily obchodní kanály v odvětví. Pro značky je to riziko, pro nás obrovská příležitost. Jsme ve správný čas na správném místě,” uvádí ke spolupráci Roman Komárek.

Simon P. Lock, předseda ORDRE a zakladatel Mercedes Benz Fashion Week Australia, k tomuto kroku uvádí: „Technologie jsou jádrem nového pojetí módního byznysu. Ve spojení s Veracity Protocol chceme být technologický lídr v módním průmyslu a integrovat do něj další klíčový element a to důvěru klientů v unikátnost zboží. Chceme také posílit kredibilitu značek a prokázat použití environmentálních materiálů.“

Podle Romana Komárka z Veracity Protocol se díky adaptaci nových technologií výrazně zkrátí vstup produktů na tradiční trh luxusního zboží. „Zavádění digitální transformace luxusními společnostmi je teprve v počátcích, jelikož si celé odvětví obezřetně chrání své dlouhodobě budované kontakty se zákazníky, prestiž a důraz na kvalitu,” vysvětluje Komárek a k situaci na trhu dodává: „Digitální éra sice nabízí nové příležitosti, ale také zvýšená rizika. Značky si uvědomují, že se lehce mohou stát oběťmi různých novodobých podvodníků”.

Zdroj informací

Veracity Protocol a NejBusiness.cz

Datum

29. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

Reklama

Page generated in 1.1137 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál