Akvizice evropské hotelové značky Vienna House hotelovou společností Wyndham Hotels & Resorts

Akvizice evropské hotelové značky Vienna House hotelovou společností Wyndham Hotels & Resorts

Wyndham Hotels & Resorts, největší hotelová franšíza na světě s přibližně 9 000 hotely ve více než 95 zemích, dnes oznámila akvizici značky Vienna House za €44 miliónů (1,080 miliard kč). Tímto přidala do svého portfolia přibližně 40 standartních a nadstandartních hotelů s více než 6 000 pokoji. V České republice patří do portfolia dva hotely, a to v Plzni a v Praze.

Wyndham získala značku Vienna House od berlínské HR Group, která je předním evropským provozovatelem hotelů a dlouhodobým franšízovým partnerem Wyndham Hotels & Resorts. HR Group bude dále vlastnit anebo pronajímat a provozovat nynější Vienna House hotely, v rámci dlouhodobé franšízové spolupráce s Wyndham Hotels & Resorts. Tento krok umožní Wyndham Hotels & Resorts podpořit růst značky Vienna House tím způsobem, že zužitkuje svoje jedinečné zkušenosti s marketingem ve velkém měřítku a s provozem franšízy, a zároveň nechá HR Group, aby se soustředila na své základní kompetence, které má jako hlavní majitel a provozovatel strategických nemovitostí v Evropě. Po ukončení procesu akvizice se stane po boku dalších ikonických značek Vienna House součástí Wyndham portfolia, a její jméno se změní na Vienna House by Wyndham.

Tato akvizice se jen v Německu skládá z 28 hotelů, a tímto dále upevňuje Wyndham Hotels & Resorts pozici v jednom z největších evropských trhů, který má nyní 120 franšízových hotelů a více než 19 000 pokojů. Společně se současnou pozicí společnosti Wyndham v Evropě, toto portfolio o více než 400 hotelech v 30 zemích poskytne cestovatelům na služebních cestách nebo na dovolené větší možnost vybrat si ze značkového hotelu napříč regiony.

„V Evropě můžeme už delší dobu pozorovat zrychlený nárůst cestovního ruchu a také silný zájem o něj, který je vidět jak u služebních cest, tak u dovolených,” řekl Geoff Ballotti, prezident a výkonný ředitel Wyndham Hotels & Resorts. „Kultura, ve které se služby zaměřují výhradně na péči o hosta, kterou vyznává Vienna House, a také povědomí o jejich silné značce, společně s jejich ambiciózními plány na vývoj značky, jsou tím, co činí tuto akvizici perfektní. Zároveň budeme díky ní moci pokračovat v mezinárodním růstu a uzemnit naši pozici v regionu.”

„Během předešlých 30 let si vybudovala značka Vienna House velmi uznávané jméno mezi cestovateli v mnoha evropských zemích,” řekl Dimitris Manikis, Wyndham Hotels & Resorts prezident pro Evropu, Blízký Východ, Eurasii a Afriku (EMEA). „Akvizice značky Vienna House a rozšíření spolupráce s naším dlouhodobým a uznávaným partnerem, HR Group, jsou klíčovým bodem ve snaze o to rozšířit naši pozici na trhu dále. Zároveň tento krok významně podporuje ambice na růst v důležitých místech napříč EMEA.”

Vienna House je znovuobnovená značka, kterou můžeme nalézt napříč Evropou a mezi jejími klienty se nachází velká skupina klientů, kteří cestují za prací i za dovolenou. Zároveň její portfolio se skládá z vysoce kvalitních hotelů, mezi které patří Vienna House a Vienna House Easy hotely, které se nachází v mnoha atraktivních destinacích napříč Evropou, jako jsou Berlín, Mnichov, Praha, Krakov, Bukurešť a mnoho dalších.

“Wyndham Hotels & Resorts jsou pro nás skvělým partnerem, který smýšlí stejně jako my. Spojuje nás vášeň poskytovat vysoce kvalitní ubytování tam, kde to cestovatelé vyžadují,” komentoval situaci Ruslan Husry, jediný akcionář a provozní ředitel HR Group. “Značka Vienna House si vybudovala fantastickou pověst v mnoha evropských destinacích a naše blízká spolupráce s Wyndham Hotels & Resorts poskytne sílu, rozměry a expertízu, které jsou nutné k tomu, aby značka rostla ještě rychleji. Také více hostů bude mít možnost vyzkoušet služby, které nabízí Vienna House. Společně s těmito službami bude zákazník moci využívat proslulé benefity Wyndham Rewards.”

Všechny hotely Vienna House by Wyndham budou součástí známého a úspěšného Wyndham Rewards® věrnostního programu, který je jedním ze nejuznávanějších ve svém oboru. Tento program má více než 95 milionů zaregistrovaných členů po celém světě.

Zdroj informací

Wyndham Hotels & Resorts a NejBusiness.cz

Datum

25. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

Reklama

Page generated in 1.3979 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál