Wyndham Hotels & Resorts, největší hotelová franšíza na světě s přibližně 9 000 hotely ve více než 95 zemích, dnes oznámila akvizici značky Vienna House za €44 miliónů (1,080 miliard kč). Tímto přidala do svého portfolia přibližně 40 standartních a nadstandartních hotelů s více než 6 000 pokoji. V České republice patří do portfolia dva hotely, a to v Plzni a v Praze.
Wyndham získala značku Vienna House od berlínské HR Group, která je předním evropským provozovatelem hotelů a dlouhodobým franšízovým partnerem Wyndham Hotels & Resorts. HR Group bude dále vlastnit anebo pronajímat a provozovat nynější Vienna House hotely, v rámci dlouhodobé franšízové spolupráce s Wyndham Hotels & Resorts. Tento krok umožní Wyndham Hotels & Resorts podpořit růst značky Vienna House tím způsobem, že zužitkuje svoje jedinečné zkušenosti s marketingem ve velkém měřítku a s provozem franšízy, a zároveň nechá HR Group, aby se soustředila na své základní kompetence, které má jako hlavní majitel a provozovatel strategických nemovitostí v Evropě. Po ukončení procesu akvizice se stane po boku dalších ikonických značek Vienna House součástí Wyndham portfolia, a její jméno se změní na Vienna House by Wyndham.
Tato akvizice se jen v Německu skládá z 28 hotelů, a tímto dále upevňuje Wyndham Hotels & Resorts pozici v jednom z největších evropských trhů, který má nyní 120 franšízových hotelů a více než 19 000 pokojů. Společně se současnou pozicí společnosti Wyndham v Evropě, toto portfolio o více než 400 hotelech v 30 zemích poskytne cestovatelům na služebních cestách nebo na dovolené větší možnost vybrat si ze značkového hotelu napříč regiony.
„V Evropě můžeme už delší dobu pozorovat zrychlený nárůst cestovního ruchu a také silný zájem o něj, který je vidět jak u služebních cest, tak u dovolených,” řekl Geoff Ballotti, prezident a výkonný ředitel Wyndham Hotels & Resorts. „Kultura, ve které se služby zaměřují výhradně na péči o hosta, kterou vyznává Vienna House, a také povědomí o jejich silné značce, společně s jejich ambiciózními plány na vývoj značky, jsou tím, co činí tuto akvizici perfektní. Zároveň budeme díky ní moci pokračovat v mezinárodním růstu a uzemnit naši pozici v regionu.”
„Během předešlých 30 let si vybudovala značka Vienna House velmi uznávané jméno mezi cestovateli v mnoha evropských zemích,” řekl Dimitris Manikis, Wyndham Hotels & Resorts prezident pro Evropu, Blízký Východ, Eurasii a Afriku (EMEA). „Akvizice značky Vienna House a rozšíření spolupráce s naším dlouhodobým a uznávaným partnerem, HR Group, jsou klíčovým bodem ve snaze o to rozšířit naši pozici na trhu dále. Zároveň tento krok významně podporuje ambice na růst v důležitých místech napříč EMEA.”
Vienna House je znovuobnovená značka, kterou můžeme nalézt napříč Evropou a mezi jejími klienty se nachází velká skupina klientů, kteří cestují za prací i za dovolenou. Zároveň její portfolio se skládá z vysoce kvalitních hotelů, mezi které patří Vienna House a Vienna House Easy hotely, které se nachází v mnoha atraktivních destinacích napříč Evropou, jako jsou Berlín, Mnichov, Praha, Krakov, Bukurešť a mnoho dalších.
“Wyndham Hotels & Resorts jsou pro nás skvělým partnerem, který smýšlí stejně jako my. Spojuje nás vášeň poskytovat vysoce kvalitní ubytování tam, kde to cestovatelé vyžadují,” komentoval situaci Ruslan Husry, jediný akcionář a provozní ředitel HR Group. “Značka Vienna House si vybudovala fantastickou pověst v mnoha evropských destinacích a naše blízká spolupráce s Wyndham Hotels & Resorts poskytne sílu, rozměry a expertízu, které jsou nutné k tomu, aby značka rostla ještě rychleji. Také více hostů bude mít možnost vyzkoušet služby, které nabízí Vienna House. Společně s těmito službami bude zákazník moci využívat proslulé benefity Wyndham Rewards.”
Všechny hotely Vienna House by Wyndham budou součástí známého a úspěšného Wyndham Rewards® věrnostního programu, který je jedním ze nejuznávanějších ve svém oboru. Tento program má více než 95 milionů zaregistrovaných členů po celém světě.
Wyndham Hotels & Resorts a NejBusiness.cz
25. září 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....