Plánujete tisk letáků? Poradíme vám, na co si dát pozor. I zdánlivé drobnosti totiž mohou rozhodnout o tom, zda zákazníky váš leták zaujme. Snažte se proto odlišit od konkurence a výběr materiálu, gramáže nebo formy nepodceňujte.
Při tisku reklamních letáků je důležitá poutavá grafika. Vsaďte na originalitu. Pamatujte však na to, že méně je mnohdy více. Zapomeňte na rozsáhlé odstavce. Soustřeďte se na stručné a jasné věty, velké nadpisy a mezititulky. Kromě základních informací o produktu nesmí na letáku chybět logo, kontaktní informace a kvalitní fotografie.
Ofsetový, samolepící, exkluzivní nebo reflexní papír? Vybrat si z nepřeberné nabídky může být těžké. V případě, že si nejste jistí, jaký papír pro tisk letáků zvolit, poptejte u tiskárny vzorník, ze kterého si vhodný materiál snadno vyberete. Takovou možnost nabízí svým zákazníkům například tiskárna Point4me.
V poslední době jsou oblíbené recyklované materiály s ekologickou certifikací, jejichž použitím šetříte přírodu. Využít ovšem můžete i různé úpravy letáků. Tisk reklamních letáků je možný v černobílé, nebo barevné variantě. Papír lze navíc pokrýt lesklou nebo matnou povrchovou vrstvou. Jednotlivé typy se od sebe z hlediska využití příliš neliší. Obecně však lze říci, že lesklé letáky mají sytější barvy.
K tisku letáčků je nejvhodnější papír s gramáží 115 až 150 g/m², se kterým se vám bude skvěle pracovat. Můžete ho libovolně skládat nebo přehýbat. Pokud chcete, aby byl papír pevnější a působil luxusnějším dojmem, sáhněte po vyšší gramáži. Pro pozvánky a vouchery je ideální papír s gramáží 200 až 300 g/m².
Mezi nejčastější formy skládaných letáků patří harmonika, paralelní falc a zavinovací falc. Pokud chcete u zákazníků probudit fantazii, vyberte si leták s paralelním falcem. Tyto čtyřstránkové letáky se využívají například pro jídelní lístky.
Leták poskládaný do harmoniky je přeložený na třetiny, po rozložení má tedy šest stran. Tento typ letáků je ideální například pro turistické mapy. U zavinovací falce je leták složený na třetiny a jeho vnější části se skládají dovnitř. Tato varianta je populární zejména při tisku letáků na různé obchodní veletrhy. Všechny tři varianty tvoří po rozložení jeden list. Tisk letáku je možný také v neskládané formě.
Výroba letáků je možná v různých formátech – A4, A5, A6, A7 nebo DL. Vždy záleží na tom, k jakému účelu leták potřebujete tisknout. Pro vouchery či pozvánky je vhodný formát DL, který snadno vložíte do obálky.
Nejjednodušším způsobem je tisknout letáky online. Z pohodlí domova si vyberete formu, materiál i gramáž. Pokud potřebujete tisk letáčků do 24 hodin od objednání, obraťte se na profesionály z Point4me. Kromě rychlosti zpracování jistě oceníte také možnost tisku na míru a výslednou kvalitu letáků.
Point4me a NejBusiness.cz
23. září 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....